Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko naisen profiilitekstillä merkitystä Tinderissä?

Vierailija
06.01.2022 |

Onko miehille merkitystä sillä onko naisella tekstiä ollenkaan, jos kuvat miellyttävät?
Naiset; Saatteko enemmän matchejä/yhteydenottoja jos teillä on jokin teksti?
Minkälainen teksti on mielestäsi hyvä?

Kommentit (74)

61/74 |
06.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen ihmetellyt sitä, kun pari kk sitten juttelin Tinderissä erään miehen kanssa, jolla ei profiilissa lukenut mitään lapsista. Tuli vaan puheeksi, että hänellä on 6-vuotias lapsi. Kun minä sitten kirjoitin, että minä etsin miestä, jolla ei ole omia lapsia, loukkaantui hän ja poisti matchin. Kuitenkin pari kertaa Tämän jälkeen olen huomannut tämän miehen tykkäyksistä, eli hän on ilmeisesti poistanut tilinsä ja luonut uuden profiilin. Mietin vaan, että tämä mies ei sitten ilmeisesti yhtään lue naisten profiileja ennen kuin swaippaa oikealle. Jos hän lukisi profiilitekstit, muistaisi hän, että me ollaan jo kertaalleen matchattyka juteltu.

Vierailija
62/74 |
06.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenä totean, että vasemmalle swaipataan vain ne naiset, jotka ovat liian kauniita tai liian lihavia. Kaikki muut menevät oikealle ja katsotaan, mitä tulee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/74 |
06.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehenä totean, että vasemmalle swaipataan vain ne naiset, jotka ovat liian kauniita tai liian lihavia. Kaikki muut menevät oikealle ja katsotaan, mitä tulee.

No ei ole ihme, ettet ole kelvannut kenellekään.

Vierailija
64/74 |
06.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Profiilitekstin tarkoitus ei ole LISÄTÄ matcheja vaan VÄHENTÄÄ niitä. Eli toimia filterinä. Miksi kukaan haluaisi maksimoida matchien määrän? Minä haluan maksimoida niiden laadun, ja samalla minimoida turhat matchit epäsopivien ihmisten kanssa. Siksi profiiliteksti. Jos profiilitekstini pelottaa jonkun pois, hyvä! Hänhän ei ollut kanssani yhteensopiva, enkä tuhlannut aikaani häneen.

Tämä oli hyvin sanottu. Mulla on ollut profiiliteksti, ja ne parhaimmat matchit ovat usein ekoissa viesteissään viitanneet johonkin asiaan tekstissäni. Sama juttu on ollut niin päin, että kuvien perusteella moni suht kiinnostava mies on karsiutunut tekstin perusteella, kun siinä on mainittu jotain, joka minulle kertoo siitä, että hän ei ole etsimäni kaltainen ihminen.

Miehen ei kyllä kannata profiilitekstin avulla niitä enää yhtään vähentää... Aika eri peli on.

No, mä en ole Tinderissä pelaamassa tai keräämässä matcheja. Jos ja kun moni tekstini perusteella pyyhkäisee minut vasemmalle, niin miksi edes haluaisin sellaisen matchin?

Vierailija
65/74 |
06.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En usko, että on olemassakaan näiden keskustelujen perusteella keinoa, miten kenellekään voisi kelvata kukaan Tinderissä. Sehän on peli.

Vierailija
66/74 |
06.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näissä keskusteluissa on aina kamalan liikuttavaa, miten naiset ajattelevat optimistisesti siitä, että on joitain yksittäisiä miehiä, jotka "ajattelevat syvällisemmin, ovat kiinnostuneita muustakin kuin ulkonäöstä, swaippailevat oikealle vain profiilitekstin perusteella kiinnostavia naisia" Ihan oikeasti, oletteko te koskaan perehtyneet miehen biologiaan ja evoluutiohistoriaan? Ja kyllä, ei miehetkään tiedä naisten tavasta valita kumppaneita juurikaan mitään, koska se mekanismi on äärimmäisen paljon monimutkaisempi. Mutta ulkonäköön sekin Tinderissä pääosin pohjautuu.

Ei siinä tarvitse olla mikään surkea luuseri, joka valitsee Tinderin kaltaisessa kuvakatalogissa ulkonäön perusteella potentiaaliset mätsit. Näin tekee lähes kaikki naisetkin ja tarkkaan tekevätkin.

Vierailija
67/74 |
06.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En usko, että on olemassakaan näiden keskustelujen perusteella keinoa, miten kenellekään voisi kelvata kukaan Tinderissä. Sehän on peli.

Psykopaatit näkee kaiken pelinä.

Vierailija
68/74 |
06.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä Länsiväylän jutun pätkästä tulee mieleen se Officen jakso, jossa kouluttaja tulee pitämään monimuotoisuuskoulutusta Michaelin töppäilyiden takia.

"Kauppisen mukaan henkilökunnan tyylikäs pukeutuminen buustaa osaltaan myös yritysbrändiä.

– Usein minut kutsutaan yrityksiin yhden tyypin takia, mutta paikalle kutsutaan muitakin, kun ei haluta osoitella, Kauppinen paljastaa."

Vierailija
69/74 |
06.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta suomenkielinen teksti... Sitä en käsitä miksi suomalaisen naisen joka etsii suomesta suomalaista miestä pitää olla niin "juntti" että kirjoittaa tekstin englanniksi. Koska täällä kulkee myös turisteja, jotka eivät osaa suomea, tulkitsen helposti Marin 33v englanninkielisellä esittelyllä joksikin turistiksi ja jää tykkäykset saamatta...

Jormat osaa saman. "Pure gentleman is looking for a date."

Vierailija
70/74 |
06.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näissä keskusteluissa on aina kamalan liikuttavaa, miten naiset ajattelevat optimistisesti siitä, että on joitain yksittäisiä miehiä, jotka "ajattelevat syvällisemmin, ovat kiinnostuneita muustakin kuin ulkonäöstä, swaippailevat oikealle vain profiilitekstin perusteella kiinnostavia naisia" Ihan oikeasti, oletteko te koskaan perehtyneet miehen biologiaan ja evoluutiohistoriaan? Ja kyllä, ei miehetkään tiedä naisten tavasta valita kumppaneita juurikaan mitään, koska se mekanismi on äärimmäisen paljon monimutkaisempi. Mutta ulkonäköön sekin Tinderissä pääosin pohjautuu.

Ei siinä tarvitse olla mikään surkea luuseri, joka valitsee Tinderin kaltaisessa kuvakatalogissa ulkonäön perusteella potentiaaliset mätsit. Näin tekee lähes kaikki naisetkin ja tarkkaan tekevätkin.

Fiksuimmat miehet osaavat ottaa huomioon sen, että naiset haluavat tulla myös kuulluksi, ei vain nähdyksi. Eli jos sillä hyvännäköisellä naisella on profiiliteksti, saat paljon todennäköisemmin vastakaikua tarttumalla siihen tekstiin kuin naisen ulkonäköön. Nainen haluaa ainakin sen illuusion, että mies ihastuu hänen sisimpäänsä. Ulkonäkö kun ennemmin tai myöhemmin rapistuu, lähes poikkeuksetta joka ikisen kohdalla.

Vierailija
71/74 |
06.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On väliä, vasemmalle menee jos lukee viini ja matkustelu tai muu klisee.

Vierailija
72/74 |
06.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pelkät kuvat turn off. Sivuuttaisin heti, jos ei lyhyttäkään tekstiä saa aikaiseksi.

Profiiliteksti ilman kuvaakin toimii paremmin kuin pelkkä kuva.

-Mr. Mister

Minä taas en anna tykkäystä kuvattomille lähes poikkeuksetta.

Olen kyllä päätynyt treffeille tekstittömän kuvallisen kanssa.

Vierailija
73/74 |
07.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin tekstisisällöllä on merkitystä. Hylkään oitis esimerkiksi nirsoilijat joiden teksti on pitkä lista siitä millaisten miesten ei pidä ottaa yhteyttä. Yhteiset kiinnostuksen aiheet ja harrastukset ovat suuri plussa, itse asiassa kaikkein tärkein juttu.

Vierailija
74/74 |
07.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Fiksuimmat miehet osaavat ottaa huomioon sen, että naiset haluavat tulla myös kuulluksi, ei vain nähdyksi. Eli jos sillä hyvännäköisellä naisella on profiiliteksti, saat paljon todennäköisemmin vastakaikua tarttumalla siihen tekstiin kuin naisen ulkonäköön. Nainen haluaa ainakin sen illuusion, että mies ihastuu hänen sisimpäänsä. Ulkonäkö kun ennemmin tai myöhemmin rapistuu, lähes poikkeuksetta joka ikisen kohdalla.

Mua ainakin ärsyttää, jos miehen eka kommentti on "Iltaa kaunotar" tms.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi yhdeksän