Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yövyttekö yli 70-vuotiaiden vanhempienne luona vai ette?

Vierailija
06.01.2022 |

Itse yövyn heidän luonaan pari kertaa vuodessa, kun taas veljeni ei koskaan.

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
06.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tulisi mieleenkään!

Vierailija
2/27 |
06.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En sitä lukuunottamatta että joskus vuosia sitten asuttiin puolisen vuotta yhdessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
06.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin kerran kuussa. Viimeksi oltiin jouluna.

Vierailija
4/27 |
06.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on aloituksen pointti? Korona?

Itse yövyn kyllä vanhempien luona joista toinen jo 70v. Edelleen oma huone siellä lapsuudenkodissa. Omaa perhettä ei vielä ole joiden luokse pitäisi palata yöksi.

Vierailija
5/27 |
06.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain pakosta ja se kerta on ollut vain kerran viimeisen kolmen vuoden aikana, onneksi. 

Vierailija
6/27 |
06.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo korona mielessä, kun muuten vaan kysyn että miten muut toimii. t.ap

Vierailija
7/27 |
06.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus.

Siellä on hyvin tilaa

Vierailija
8/27 |
06.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, eiköhän jokaisen tilanne ole vähän eri. Jos asuvat 10 km päässä, ei varmaan mitään järkeä yöpyä. Jos asuvat 500 km päässä, niin eiköhän se ole ihan luonnollista, että yöksi mennään tai useammaksikin.

Vierailija
9/27 |
06.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yövy.

Vierailija
10/27 |
06.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yövyn. Asun ulkomailla ja tuntuisi vähän hassulta matkustaa synnyinpaikkakunnalleni tuhansien kilometrien päähän tapaamaan vanhempiani ja sitten yöpyä hotellissa viikon verran.

Vierailija
11/27 |
06.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä viihdyn vanhempieni luona yökylässä. Juuri autoin lumitöissä. Heillä on kaunis talo ja kesällä ihana puutarha, jossa on myös kiva puuhastella. Siis vastaus, kyllä yövyn.

Vierailija
12/27 |
06.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emme. Asutaan sen verran lähellä, että voidaan käydä päiväseltään. 

Vierailija
13/27 |
06.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yövyn. Siis äidin luona, isän on kuollut. Laitan myös ruoat, siivoan, pesen pyykit, käyn kaupassa ja apteekissa, täytän dosetin ja vaihdan vaipat. Äiti on vaikeasti dementoitunut ja odottaa hoitokotipaikkaa.

Vierailija
14/27 |
06.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, koska äitini asuu samassa kaupungissa ja kyläilyn jälkeen on lyhyt ajomatka kotiin.

Vierailija
15/27 |
06.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yövyn. Siis äidin luona, isän on kuollut. Laitan myös ruoat, siivoan, pesen pyykit, käyn kaupassa ja apteekissa, täytän dosetin ja vaihdan vaipat. Äiti on vaikeasti dementoitunut ja odottaa hoitokotipaikkaa.

Ihana olet kun huolehdit.

Kaikkea hyvää sinulle ja toivottavasti äitisi saa hoitopaikan pian.

Vierailija
16/27 |
06.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole noin vanhoja vanhempia, mutta kyllä mä vanhemmillani yövyn muutamia kertoja vuodessa. Entisessä vanhassa huoneessani, josta on tehty perheelleni yksikkö ja rauhoittumispaikka.

Vierailija
17/27 |
06.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä yövyn. Ja perheeni myös minun vanhassa huoneessani. Lapset tykkää älyttömästi kaikesta siitä vanhasta roinasta, mitä huoneeseen on jäänyt joskus, kun muutin opiskelemaan. Rakastan vanhaa kotia ja sen puutarhaa, jonka äiti on itse suunnitellut. Onneksi ei asuta kohtuuttoman kaukana ja tulee nähtyä usein. Mies viihtyy myös, sillä hänen vanhempansa ovat molemmat menehtyneet. 

Vierailija
18/27 |
06.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, eiköhän jokaisen tilanne ole vähän eri. Jos asuvat 10 km päässä, ei varmaan mitään järkeä yöpyä. Jos asuvat 500 km päässä, niin eiköhän se ole ihan luonnollista, että yöksi mennään tai useammaksikin.

Oma tyttäreni asuu muutaman kilometrin päässä ja silti jää toisinaan meille yöksi. Esim joulunakin vietti pari yötä. Välillä jopa äidin kainalossa.

Vierailija
19/27 |
06.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yövy. Asuvat kävelymatkan päässä.

Vierailija
20/27 |
06.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, äiti asuu vähän yli 300 neliön taloa, siellä mahtuu hyvin yöpymään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä yhdeksän