Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

20v ja miehen 10v tytär

Vierailija
27.04.2015 |

Olen 20-vuotias nainen. Olen suhteessa minua 13 vuotta vanhemman miehen kanssa.Emme asu vielä yhdessä,mutta yhteistä tulevaisuutta yms olemme paljon suunnitelleet.Hänellä on kaksi lasta joista vanhin on jo 10-vuotias.Olen tavannut lapsista vain nuoremman,joka on vielä aika taapero.
Mieheni eksä on puhunut todella negatiiviseen sävyyn minusta mieheni vanhemmalle tyttärelle,joka on mielestäni todella epäkypsää.Pelkään,että tämän takia tyttö suhtautuu minuun varauksella tai on jo päättänyt ettei aio pitää minusta.Mietin paljon sitä hetkeä kun vihdoin tapaan tytön,mitä teen,mitä sanon ja mistä voisimme puhua?Jos ja toivottavasti kun parisuhteemme jatkuu ja kehittyy,onko minulla vamhempaankin tyttäreen äitipuolimainen rooli vai ennemminkin kaverillinen suhde häneen,jos sitäkään?Näen hänen ikäisen tytön jo aika vanhana,ja jotenkin murehdin että häntä ällöttäisi ajatus minusta hänen isänsä kanssa.Näkeekö tuon ikäinen 20-vuotiaan jo aikuisena?Haluaisin hyvän suhteen molempiin lapsiin ja heidät osaksi elämääni.

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
27.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne ei oo sun mitään.

Vierailija
2/34 |
27.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo kiva. Et voi olla 10 v itseäsi vanhemman äitipuoli. 10 v on lapsi ja häntä ällöttää ajatella isäänsä noin nuoren kanssa. Tilanne on vaikea. Älä nyt hosu perhehaaveinesi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
27.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 17:00"]Ei oo kiva. Et voi olla 10 v itseäsi vanhemman äitipuoli. 10 v on lapsi ja häntä ällöttää ajatella isäänsä noin nuoren kanssa. Tilanne on vaikea. Älä nyt hosu perhehaaveinesi.
[/quote]

Sun ukkos jätti sut nuoremman takia?

Vierailija
4/34 |
27.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 17:00"]

Ei oo kiva. Et voi olla 10 v itseäsi vanhemman äitipuoli. 10 v on lapsi ja häntä ällöttää ajatella isäänsä noin nuoren kanssa. Tilanne on vaikea. Älä nyt hosu perhehaaveinesi.

[/quote]

10-vuotiaan silmissä 20v on kyllä jo ihan ikäloppu.

Vierailija
5/34 |
27.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 17:02"][quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 17:00"]Ei oo kiva. Et voi olla 10 v itseäsi vanhemman äitipuoli. 10 v on lapsi ja häntä ällöttää ajatella isäänsä noin nuoren kanssa. Tilanne on vaikea. Älä nyt hosu perhehaaveinesi.
[/quote]

[/quote]
Luuletko 20 v että tuo 13 vuotta vanhempi mies sinun kanssa muuta tekee kuin pitää hauskaa?
Ikäero on aivan liian suuri ja varsinkin se että sinä olet vielä ajatusten suhteen vielä nuori tytönhupakko vain. Tajuat sitten aikanaan.

Vierailija
6/34 |
27.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 17:02"][quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 17:00"]Ei oo kiva. Et voi olla 10 v itseäsi vanhemman äitipuoli. 10 v on lapsi ja häntä ällöttää ajatella isäänsä noin nuoren kanssa. Tilanne on vaikea. Älä nyt hosu perhehaaveinesi.
[/quote]

[/quote]

No ei. Pervoa olla itseään 10 v vanhemman äitipuoli.
20 v on lapsi. Kotileikkiin ehtii myöhemminkin. Mies on lähes tuplaten ikäinen kuin ap

Vierailija
7/34 |
27.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 17:04"][quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 17:00"]

[/quote]

10-vuotiaan silmissä 20v on kyllä jo ihan ikäloppu.
[/quote]

Ei ole. Vaan teini

Vierailija
8/34 |
27.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun vanhemillani on 12 vuotta ikäeroa ja ovat olleet vuosikaudet yhdessä ja naimisissa,tapasivat äitini ollessa 18.Meitä on moneen lähtöön ja itse en ikäerossamme näe mitään erityisen kummallista.

Vierailija
9/34 |
27.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole edes teini vaan nuori aikuinen.

Vierailija
10/34 |
27.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieti itsellesi 30 v äitipuolta. Minä pitäisi sit isääsi?

Vierailija
11/34 |
27.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 17:00"]

[/quote]

10 vuotiaalle kakskymppinen on jo vanha. Eikä ajattelee ällötys ajatuksia jos isällä on nuorempi vaimo. Se että lapsen äiti on puhunut jo mielipiteitänsä sinusta, niin sillä on vaikutuksia. 10v on kuitenkin hyvin paljon vanhempien vaikutuksille altis. 

Eikä tuo teidän ikäero nyt paha ole. Mies kun on siinä nelikymppinen, niin sä olet kolmekymmentä. Just sopiva ikäero! 

T:mies

Vierailija
12/34 |
27.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 17:10"][quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 17:00"]

[/quote]

10 vuotiaalle kakskymppinen on jo vanha. Eikä ajattelee ällötys ajatuksia jos isällä on nuorempi vaimo. Se että lapsen äiti on puhunut jo mielipiteitänsä sinusta, niin sillä on vaikutuksia. 10v on kuitenkin hyvin paljon vanhempien vaikutuksille altis. 

Eikä tuo teidän ikäero nyt paha ole. Mies kun on siinä nelikymppinen, niin sä olet kolmekymmentä. Just sopiva ikäero! 

[/quote]

Sopiva kun molemmat on aikuisempia. Tässä ap on lähellä miehen lasten ikää.

Vierailija
13/34 |
27.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 17:10"][quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 17:00"]

[/quote]

[/quote]
No eikä ole. Mies on jo ehtii puolella kun 40v ja 30 v nainen ei ole edes parasta ikää saavuttanutkaan vielä.

Vierailija
14/34 |
27.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ongelmaa. Itse en ole suostunut tapaamaan äitipuoltani koskaan. En ole edes nähnyt milloinkaan. Tapaamme isäni kanssa kahden kesken. Se ihminen ei elämääni kuulu mitenkään, joten miksi edes tavata? Lapsella kyllä harmillinen tilanne vielä pari vuotta, kun retuutetaan edestakaisin kysymättä mielipidettä.

Vierailija
15/34 |
27.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä arvelet, että lasten äiti on puhunut sinusta pahaa? Kauanko olette seurustelleet?

Vierailija
16/34 |
27.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

[/quote]

Tunnetko monia 10 v? Lapsi näkee itsekin isän heilan teiniyden. Se on noloa. Ei siihen äidin puheita tarvita. Tosin ymmärrän nekin

Vierailija
17/34 |
27.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun olin 7 niin 12-vuotiaat olivat minusta melkein aikuisia. 10-vuotiaana yläastelaiset olivat minusta jo tosi vanhoja. Joten 20-vuotiasta olisin varmaan pitänyt aivan aikuisena.

Vierailija
18/34 |
27.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 17:21"]Kun olin 7 niin 12-vuotiaat olivat minusta melkein aikuisia. 10-vuotiaana yläastelaiset olivat minusta jo tosi vanhoja. Joten 20-vuotiasta olisin varmaan pitänyt aivan aikuisena.
[/quote] minä muistan yläasteelle mennessäni ajatelleeni lukiolaisten olevan ihan aikuisia

Vierailija
19/34 |
27.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 17:21"]Kun olin 7 niin 12-vuotiaat olivat minusta melkein aikuisia. 10-vuotiaana yläastelaiset olivat minusta jo tosi vanhoja. Joten 20-vuotiasta olisin varmaan pitänyt aivan aikuisena.
[/quote]

Paitsi äitisi tilalla

Vierailija
20/34 |
27.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 17:15"]Mistä arvelet, että lasten äiti on puhunut sinusta pahaa? Kauanko olette seurustelleet?
[/quote]

Hänellä on varmasti epäluulonsa suhteeni,sillä on kuitenkin minua muutaman vuotta vanhempi.Ymmärrän kyllä huolen,mutta oli kurjaa kuulla,että minusta on puhuttu ikävään sävyyn lapselle.Olemme olleet noin vuoden yhdessä miehen kanssa.Toivon jossain vaiheessa myös tapaavani lasyten äidin niin että voin keskustella hänen kanssaan.Ja mitään äidin roolia en ole yrittämässäkään riistää.Mies on minulle tärkeä ja lapset osa hänen elämäänsä joten tottakai haluaisin heihinkin jonkunlaisen suhteen.Työskentelen kaksi kertaa viikossa n.8-11 vuotiaitten lasten kanssa joten minulla on kyllä jonkinlainen käsitys sen ikäisistä :). T.ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kuusi