Perusterve alle 40-v: aiotko ottaa kolmannen koronarokotteen?
Aiotteko ottaa kolmannet koronarokotteet, te alle 40-v perusterveet ihmiset? Perustelut myös mukaan, kiitos.
Kommentit (153)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen jo ottanut, rokotusten antama suoja on niin selkeä asia, että sitä on turha kiistää. Samoin on jo täysin selvää, että vakavia haittoja ei ole.
Kolmannen otin toissapäivänä kiistattoman rokotussuojan takia. Otan neljännenkin, viidennen, kuudennen...jos niin suositellaan.
Jos niin suositellaan :D ja kiistaton rokotussuoja :D:D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itsellä kaksi rokotetta alla ja vieläkin melkein puolen vuoden jälkeen kuukautiset sekaisin. Samoin useammalla ystävättärellä. Siksi nämä kaksi saavat riittää toistaiseksi. Sitten harkitsen kolmatta, kun markkinoille on saatu uusia rokotteita, joiden on oikeasti todettu antavan pidempiaikainen suoja jonkin kolmen kuukauden sijaan. Korkeakoulutettuja ollaan eikä rokotteita vastaan muuten mitään.
Kas, minun ja ystävättärieni (kaikki korkeakoulutettuja) kuukautisia eivät rokotteet ole häirinneet. Enkä ole kuullut itse asiassa kenenkään valittaneen kuukautishäiriöistä koronarokotuksen jälkeen.
No olkaa onnellisia. :D Mediassakin asiasta on ollut puhetta ja jenkeissä tutkimuslaitokset saivat sievoisen summan osoitettuna rokotteen jälkeisiä kuukautishäiriöitä koskevaan tutkimukseen.
Euroopan lääkevirasto tyrmää: Koronarokotteilla ei havaittu yhteyttä kuukautishäiriöihin
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000008492629.htmlKyllä luottaisin ennemmin norjalaisiin tässä asiassa. Naisilla joilla kuukautiset olleet jääneet jo pois ne ovat alkaneet uudelleen. Kuukautiset ovat jääneet useiksi kuukausiksi pois tai vuotaneet jatkuvasti muutaman päivän taukoja lukuunottamatta. Kun ongelmia tulee naisille ei niihin reagoida samalla tavalla kuin miesten ongelmiin, uskokaa pois. Nyt on kiire hyssytellä kun piikkejä yritetään antaa vielä lisää rahankiilto silmissä. Kuukautishäiriöihin liittyvät raskautumisongelmat eivät näy vielä, mutta alkavat kyllä näkymään kun yhä useampi pari hakeutuu lapsettomuushoitoihin.
On tärkeää huomioida, että kaikenlaiset tutkimuksissa raportoidut kuukautishäiriöt ovat olleet ohimeneviä.
Täällä palstallakin on useampi kirjoittanut saamistaan häiriöistä jotka kestäneet yli puoli vuotta ja rokote annettu kesällä. Ei voi sanoa, että ovat kaikilla ohimeneviä kun seuranta-aika ei ole vielä tämän pitempi. Mitäs sitten kun jokaisen piikin jälkeen on reilu puoli vuotta epäsäännöllistä vuotoa, eikä edes tiedetä kuinka pitkään rokotteita joudutaan ottamaan. Äkkiä menee vuosi. Itse on ole tullut raskaaksi useamman vuoden yrityksestä huolimatta, luuletko, että riskeeraan kuukautiskiertoni koronapiikin vuoksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itsellä kaksi rokotetta alla ja vieläkin melkein puolen vuoden jälkeen kuukautiset sekaisin. Samoin useammalla ystävättärellä. Siksi nämä kaksi saavat riittää toistaiseksi. Sitten harkitsen kolmatta, kun markkinoille on saatu uusia rokotteita, joiden on oikeasti todettu antavan pidempiaikainen suoja jonkin kolmen kuukauden sijaan. Korkeakoulutettuja ollaan eikä rokotteita vastaan muuten mitään.
Kas, minun ja ystävättärieni (kaikki korkeakoulutettuja) kuukautisia eivät rokotteet ole häirinneet. Enkä ole kuullut itse asiassa kenenkään valittaneen kuukautishäiriöistä koronarokotuksen jälkeen.
No olkaa onnellisia. :D Mediassakin asiasta on ollut puhetta ja jenkeissä tutkimuslaitokset saivat sievoisen summan osoitettuna rokotteen jälkeisiä kuukautishäiriöitä koskevaan tutkimukseen.
Euroopan lääkevirasto tyrmää: Koronarokotteilla ei havaittu yhteyttä kuukautishäiriöihin
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000008492629.htmlKyllä luottaisin ennemmin norjalaisiin tässä asiassa. Naisilla joilla kuukautiset olleet jääneet jo pois ne ovat alkaneet uudelleen. Kuukautiset ovat jääneet useiksi kuukausiksi pois tai vuotaneet jatkuvasti muutaman päivän taukoja lukuunottamatta. Kun ongelmia tulee naisille ei niihin reagoida samalla tavalla kuin miesten ongelmiin, uskokaa pois. Nyt on kiire hyssytellä kun piikkejä yritetään antaa vielä lisää rahankiilto silmissä. Kuukautishäiriöihin liittyvät raskautumisongelmat eivät näy vielä, mutta alkavat kyllä näkymään kun yhä useampi pari hakeutuu lapsettomuushoitoihin.
On tärkeää huomioida, että kaikenlaiset tutkimuksissa raportoidut kuukautishäiriöt ovat olleet ohimeneviä.
Mulla oli 5 kk jatkuvaa tiputtelua, joka alkoi noin viikko ensimmäisestä piikistä. Noin kuukausi sitten tilanne vihdoin rauhoittui ja nyt pitäisi hakea 3. Piikki, jolloin se mahdollisesti alkaa taas?? Juu, en ota. Ongelma ei ole ohimenevä, jos niitä pitää piikkejä pitää hakea koko ajan. (Enkä ole koskaan kärsinyt minkäänlaisesta tiputtelusta, joten turha vetää mitään stressikorttia tähän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla oli 5 kk jatkuvaa tiputtelua, joka alkoi noin viikko ensimmäisestä piikistä. Noin kuukausi sitten tilanne vihdoin rauhoittui ja nyt pitäisi hakea 3. Piikki, jolloin se mahdollisesti alkaa taas?? Juu, en ota. Ongelma ei ole ohimenevä, jos niitä pitää piikkejä pitää hakea koko ajan. (Enkä ole koskaan kärsinyt minkäänlaisesta tiputtelusta, joten turha vetää mitään stressikorttia tähän.
Tämä. Varasin silti ajan mutta veetyttää kun kierrot ihan sekaisin jne. Jää 3 rokote viimeiseksi, en jaksa näitä epäsäännöllisiä kiertoja enää!!
Aion. Mieheni sairastui juuri koronaan, vaikka hänellä on kaksi Pfizerin rokotetta. Oireet ovat olleet perusflunssaa rajumpia, vaikka esim. hengitysvaikeuksia ei onneksi ole ollut. Itselläni on myös lieviä oireita, mutta kotitesti on tähän saakka näyttänyt minulla negatiivista. Toinen syy on se, että olen raskaana, vaikka ilman raskauttakin ottaisin kyllä kolmannen rokotteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000008492629.html
Kuukautishäiriöitä on ollut niin paljon ja ne ovat alkaneet rokotteiden ottamisen jälkeen, ettei se voi olla sattumaa. Nämä lääkevirastot ovat korruptoituneita, ja jokaisen olisi syytä se jo ymmärtää. Emme saa näistä instansseista puolueetonta tietoa.
Ai että mua kiinnostaa hirveästi jo tietää, miten mua kohdellaan rokotattomana vuoden päästää. Koronan olen jo sairastanut, niinkuin flunssan yleensäkin kerran talvessa. Oikeasti tosi mielenkiintoista. En ole kohdannut mitään rajoitteita tai ahdistuksia rokottamattomuudestani. Salillakin käyn ihan normaalisti ja kaupassa ja harrastuksissa muuten. En ymmärrä piikkeihin alistuneita.
Täällä kolme rokotusta ja korona. En ota enää yhtään, ei suojaa miltään ketään.
Otin jo. Ei ole mikään variantti tarttunut toistaiseksi.
Ei tule tähän kroppaan ensimmäistäkään piikkiä. Nyt lähen salille moikka!
En, koska sairastin juuri koronan, joten immuniteettia luulisi löytyvän. Ne kaksi olen kyllä ottanut.
Vierailija kirjoitti:
Aion. Mieheni sairastui juuri koronaan, vaikka hänellä on kaksi Pfizerin rokotetta. Oireet ovat olleet perusflunssaa rajumpia, vaikka esim. hengitysvaikeuksia ei onneksi ole ollut. Itselläni on myös lieviä oireita, mutta kotitesti on tähän saakka näyttänyt minulla negatiivista. Toinen syy on se, että olen raskaana, vaikka ilman raskauttakin ottaisin kyllä kolmannen rokotteen.
Ainakin aiemmin oli tosi tarkkaa sen kanssa, ettei ole sairastanut koronaa tiettynä aikana ennen rokotusta, joten pohtisin asiaa melko tarkkaan. Yrittäisin ainakin päästä viralliseen testiin nyt heti.
Vierailija kirjoitti:
Otin jo. Nyt on huojentavaa palata taas töihin, kun vastustuskyky viritetty kuntoon.
Pari viikkoa se sun viritys kestää, sitten se lässähtää pohjalukemiin.
Vierailija kirjoitti:
Vara2sin ajan mutta 3 rokote jää toistaiseksi viimeiseksi rokotteeksi. Kuukautiset meni ihan sekaisin kahdesta ensimmäisestä!
Miten ihmeessä uskallat ottaa vielä kolmannen noilla haitoilla? Itse en terveyteni suhteen riskeeraisi ottamalla entistä enemmän aineita kehooni.
Vierailija kirjoitti:
Otin jo. Ei ole mikään variantti tarttunut toistaiseksi.
En ole ottanut yhtäkään. Ei ole mikään variantti tarttunut toistaiseksi.
Ensi viikolla olisi aika. Kun nyt on otettu 2 ja tutkimusten mukaan kolmas antaa lisäsuojaa niin otetaan sekin.
En.
Se mitä ehtoja tulevaisuudessa passiin asetetaan ja kuinka totaaliset yhteiskunnasta ulos rajaukset tehdään, sitten voi tulla eteen, että on pakko taipua mitä ikinä ne ehdot ovatkaan. Mutta näihin koronapiikkeihin en, koska vaikka ottaisin, ja vaikka kaikki 100% ottaisi, lockdowneja ne eivät estä.
Tällä nimenomaisella hetkellä laajassa ystävä-, sukulais-ja työtoveripiireissä sairaana on 2. ja 3. kertaan rokotetut. Rokottamattomat lapset, nuoret ja ylipäätään perusterveet alle 60v. ovat säilyneet sekä deltalta että omikronilta, vaikka ovat altistuneita moneen kertaan.
Aion sillä tavoitteenani on päästä yliopistovaihtoon lukuvuonna 2022-2023.
Otan vain joka toisen rokotteen. Jos vauhti kiihtyy, niin otan joka kolmannen.