Eikö olisi fiksuinta, että sairastettaisiin nyt kaikki korona pois?
Kommentit (26)
Olisi, mutta on huono juttu, jos kaikki sairastavat samaan aikaan.
Ei olisi. Homma leviää käsiin jos kaikki sairastavat samaan aikaan, eikä kerran sairastettu korona tuo immuniteettia.
Mä yritän. Nyt toinen koronatauti menossa.
Olisi hyvä, olisi ollut jo 2020 keväällä oikea ratkaisu. Jos koet olevasi riskiryhmää, voit suojautua vapaaehtoisesti. Turha viivyttää väistämätöntä, tauti on useimmille lievä.
PK seudulla jos liikut ulkona hetkellisestikään ilman FFP3 maskia paikoissa missä muita ihmisiä niin tulet aivan varmasti sairastumaan tulevien viikkojen aikana.
En halua, ei sitä tiedä millainen vammainen olisi sen jälkeen. Otan immuniteetin mieluummin rokotuksesta.
Vierailija kirjoitti:
mulla kolmas. yllättäen tää kolmas on pahin oireiltaan vaikka vasta 2 viikkoa takana tautia. mulla aiemmat ova pahentuneet 3 viikon sairastamisen jälkeen. toisesta jäi long covid mikä haittaa.
Voin, mutta ensi viikolla vasta, kun kolmannen rokotteen teho on täysillä. Mutta en halua, että syöpäsairas ja kolmesti rokotettu vanhempani saa koronaa ikinä.
T: yhden vamhemman jo haudannut
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mulla kolmas. yllättäen tää kolmas on pahin oireiltaan vaikka vasta 2 viikkoa takana tautia. mulla aiemmat ova pahentuneet 3 viikon sairastamisen jälkeen. toisesta jäi long covid mikä haittaa.
Eikö jo pelota, että jää pysyviä vaurioita?😳
Kukaan tutuistani ei ole saanut vakavaa tautia tämän talven aikana. Useimmilla näkynyt pikku yskänä.
Lääkeyhtiöille ja heidän lahjomilleen tutkijoille ja "journalisteille" tämä on paha juttu. Kohta kuolee lypsävä lehmä ja miljarditulot häviävät.
Tauti on ollut kaikkien aikojen tuottoisin rahasampo lääkeyhtiöille. Siitä on kannattanut rahoittaa hirmuinen määrä kauppaa tukevia tutkimuksia.
Lähes jokaisen Suomessakin julkisuudessa esiintyvän tutkijan nimi on näiden firmojen rahoittamien tutkimusten crediittilistoilla.
Koko suomi kiinni vaan. Ruokakaupat kiinni, sähköt ja kaukolämpö poikki ja hätäpuhelut ohjataan takaisin soittajan numeroon. Vaikuttaa fiksulta joo...
Vierailija kirjoitti:
En halua, ei sitä tiedä millainen vammainen olisi sen jälkeen. Otan immuniteetin mieluummin rokotuksesta.
Mulla on sulle huonoja uutisia. Näillä nykyisillä rokotteilla et tule sitä saamaan.
Vierailija kirjoitti:
Sitä immuniteettia ei tule rokotuksilla eikä sairastamalla eikä edes näiden combolla. Nyt vielä aivan liian moni haaveilee sellaisesta mitä ei ole olemassakaan. Laumasuojaa ei ole eikä tule.
Ja niin kauan kun tämä ei mene ihmisille jakeluun niin me kaikki joudutaan tahkoamaan tämän hybridin/pandemian kanssa.
Tukahdutus on ainoa ratkaisu edes suht normaaliin elämään. Sitä entistä sen sijaan ei saada enää mitenkään.
ei olisi. Ihmisiä kuolisi siihen eikä tehohoitopaikat riittäisi. Mitä vi**ua sun päässä liikkuu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on sulle huonoja uutisia. Näillä nykyisillä rokotteilla et tule sitä saamaan.
Ei myöskään sairastamalla.
Sinä voit sairastaa ihan niin monta kertaa kuin haluat, mutta älä odota että muut sairastaa edes yhtä kertaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei myöskään sairastamalla.
Eikä edes sairastamalla ja rokotuksilla. Tämän viruksen "hallittu" levittäminen on täydellisen järjetön ajatus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitä immuniteettia ei tule rokotuksilla eikä sairastamalla eikä edes näiden combolla. Nyt vielä aivan liian moni haaveilee sellaisesta mitä ei ole olemassakaan. Laumasuojaa ei ole eikä tule.
Ja niin kauan kun tämä ei mene ihmisille jakeluun niin me kaikki joudutaan tahkoamaan tämän hybridin/pandemian kanssa.
Tukahdutus on ainoa ratkaisu edes suht normaaliin elämään. Sitä entistä sen sijaan ei saada enää mitenkään.
Te oman elämänne virologit olette kyllä väsyneintä väkeä tässä pandemiassa. Onneksi tahkoatte lähinnä keskenänne, suuri enemmistö on jo tajunnut että tämän kanssa jatkossa eletään ihan normaalisti vaikka se heikkolahjaista pelottaakin.
Olisi