Sosiaalinen sekoittaminen on johtanut siihen, että jatkuvasti taloyhtiööni muuttaa pari ongelmatapausta (narkkaria)
Taloyhtiöni muutamassa asunnossa asustaa taukoamatta narkkeja jotka aiheuttavat häiriötä. Esimerkiksi he meluavat, sotkevat yleisen vessan seinät verellä ja paskalla, potkivat vasta valmistunutta hissiä koettaen hajottaa sen, hajottavat pulloja tarkoituksella parkkipaikalle jonka jälkeen aamulla parkkipaikka on täynnä lasinsirpaleita ja murtautuvat säännöllisesti häkkivarastoon.
Minkä helvetin takia me rehelliset veronmaksajat joudumme kantamaan vastuun ja maksamaan hinnan? Ei elämäntapakusipäätä pysty parantamaan jos hän ei itse halua parantua vaan me rehelliset veronmaksajat kannamme vastuun heidän rikoksistaan.
Kommentit (100)
Normaalien ihmisten taloyhtiössä ei ole yleistä vessaa, kyse taitaa olla jostain asuntolasta?
Olisihan se kaikille selkeämpää, jos jotkut kaupunginosat vain todettaisiin elämäntaitorajoitteisten alueiksi, ja heidät laitettaisiin sinne. Siellä saisivat hajottaa paikkoja ja huutaa ja tapella ihan kenenkään häiriytymättä.
Vierailija kirjoitti:
Normaalien ihmisten taloyhtiössä ei ole yleistä vessaa, kyse taitaa olla jostain asuntolasta?
Yhdessä talossa jossa asuin oli WC saunatilojen yhteydessä
Vierailija kirjoitti:
Monissa taloyhtiöissä on, yleensä saunan läheisyydessä pohjakerroksessa.
Vierailija kirjoitti:
Kaikissa taloyhtiöissä joissa olen asunut on ollut vessa saunassa.
Vierailija kirjoitti:
Olisihan se kaikille selkeämpää, jos jotkut kaupunginosat vain todettaisiin elämäntaitorajoitteisten alueiksi, ja heidät laitettaisiin sinne. Siellä saisivat hajottaa paikkoja ja huutaa ja tapella ihan kenenkään häiriytymättä.
Häkki ympärille.
Vierailija kirjoitti:
Kyseessä on ihan normaali kerrostalo jossa alakerrassa on pyörävarasto, kerhotila, sauna, ja vessa. Me kaikki olemme normaaleja asukkeja lukuunottamatta niitä asukkaita jotka maalailevat seiniä eritteillä
Ap
Sekoittuminen on niin passé. Segregaatio on tätä päivää.
Tiedän niin mistä puhut. Alakertaan muutti tällainen "toipuva" narkkari. Melusivat kavereineen niin että korvatulppienkin läpi kuului. Melusivat siis läpi yön, aamulla narkin kaverit lähti samaan aikaan riehumasta kun mun piti lähteä töihin. Onneksi sai vihdoin häädön. Itse en enää uskalla muuttaa kerrostaloon. Ostettiin niin kallis kiinteistö kaukana kerrostaloista ettei tänne voi sijoittaa ketään vastaavia ongelmatapauksia.
Ota asia puheeksi yhtiökokouksessa, että haltuunotatte kyseiset asunnot joissa narkit vaihtuvat? Voi asunnon omistajaa kiinnostaa siinä vaiheessa. Tosin rauhattomuus kestää senkin jälkeen vuosia kun tulevat moikkaamaan narkkikavereitaan, jotka eivät enää asu siellä.
Ap, kuka niille vuokraa kämppänsä? Puhu suoraan sille.
Näinhän se menee Suomessa: on täysin ok asuttaa työssäkäyviä lapsiperheitä samaan taloyhtiöön vankilatuomittujen, väkivaltaisten päihdeongelmaisten kanssa. Mieluiten vielä seinänaapuriksi, juu kyllä.
Olen asunut elämäni aikana kolmessa eri kaupungin taloyhtiössä. Jokaisessa päälläni asui alkoholisoitunut mies, jonka ryyppääminen ja riehuminen haittasi elämistäni ja nukkumistakin. Olen lisäksi traumatisoitunut päihdeongelmaisista jo lapsuudessa, joten en todellakaan haluaisi tuollaisten naapuriksi.
Vierailija kirjoitti:
Täällä on kellaritiloissa vessa. 70-luvun kerrostalo, jossa on kellarissa sauna, pyykkitupa, kerhohuone yms. tiloja ja vessa.
Asutko asuntolassa? Normaaleissa kerrostaloissa on omat saunat jokaisella kodissaan.
Vierailija kirjoitti:
No muuta pois.
"Haen asuntoa taloyhtiöstä jossa ei ole yhtään narkkaria ja heitä ei myöskään muuta sinne 40 vuoden sisällä Mielellään myöskään lähialueilla ei saisi olla elämäntaparikollisia."
Ap
Toinen ongelma ovat ne asunnot, joita jotkut firmat vuokraavat ulkomaalaisille työntekijöilleen. Ei ole kotirauhasta tietoakaan, kun seinänaapuriksi sattuu viisi puolalaista työmiestä, jotka viettävät kaiken vapaa-aikansa ryypäten, huutaen ja tapellen. Eivätkö nämäkin asunnot voisi olla jossain omissa taloissaan eikä normaalien ihmisten kotien naapurissa?
Vierailija kirjoitti:
Asutko asuntolassa? Normaaleissa kerrostaloissa on omat saunat jokaisella kodissaan.
Mitä
Y-Säätiö?