Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te jotka syötte omaa räkäänne, onko teillä ollut parempi vastustuskyky?

Vierailija
06.01.2022 |

Itse vaan huomaan en herkästi sairastele, harvoin kipeänä. Toki pyrin elämään terveellisesti ja liikkuva työ. Mutta lapsuudesta saakka myös tällainen huono tapa jäänyt..Ja joo, olen lukenut uutisista ettei se sittenkään olisi hyvä asia..mutta kuka tietää

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
06.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuletko syömään minun räkääni? Voin kaivaa nenästä tuoretta räkää ja tarjota sen lusikasta.

Vierailija
2/24 |
06.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön omaa kakkaani kun raavin peppuani ja sitten nenästä räkään suuhun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
06.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön räkää ja sairastan ehkä kerran viidessä vuodessa lievän flunssan.

Vierailija
4/24 |
06.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei

Vierailija
5/24 |
06.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo, sama mulla... mä muistan päiväkodista jonkun väläyksen, siellä oli huono ilmapiiri ja töykeät ja jopa sadistiset hoitajat... muistan kuinka istuin lattialla ja yksi hoitajista juusi "MIKKO! ÄLÄ SYÖ RÄKÄÄ!"... meikä 4 v mietti vaan mielessään että "eipä ole ikinä tullut mieleenkään maistaa. Miltähän räkä maistuu.." ja tavaksi on jäänyt, jos nenästä valuu tippa, nappaan sen sormeeni ja tosi helposti se kyllä menee suuhun vähän koostumuksesta riippuen, vetinen räkä helpommin. Hyi että kun tavasta pääsisi eroon! Mutta vastustuskyky on kyllä ollut aivan vähintään normaali, ei mitään tulehduksia enkä muutenkaan ole kipeänä usein vaikka tosiaan tämä hygienia vähän 4-vuotiaan tasolla...

Vierailija
6/24 |
06.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä juon omaa spermaa ja kusta.

Vierailija
7/24 |
06.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön räkääni joka päivä useita kertoja. Flunssia on hyvin harvoin ja silloinkin lievänä.

Vierailija
8/24 |
06.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön räkää, olen todella harvoin sairaana.

Muu perhe sairastaa vatsataudin, minä en.

Olen lukenut tästä tutkimuksesta.

Vierailija
9/24 |
06.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Olen juuri ollut yli kaksi viikkoa flunssassa, joka on toisaalta kivakin kun on päässyt herkuttelemaan nenän antimilla .

Vierailija
10/24 |
06.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön räkää, mutta valitettavasti nyt on ollut pari flunssaa kuukauden sisään, joten ei taida auttaa.

Vierailija
11/24 |
06.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsena tuota tein ja olin poikkeuksellisen terve. Nykyään varmaan hieman sairaampi kuin useimmat. Pitäisikö aloittaa taas?

Vierailija
12/24 |
06.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön räkää käytännössä joka päivä ja olen viimeeksi tainnut olla kipeänä vuonna 2009 kun oli sikaflunssa.

Vierailija
13/24 |
06.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, mutta aloin syömään sen lääkari jutun jälkeen missä niin kehoitettiin

Vierailija
14/24 |
06.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rä'än lisäksi syön kynsiä. Viimeksi olin kunnolla sairaana kymmenisen vuotta sitten. Molempia tapoja olen yrittänyt lopettaa, mutta niin se vaan ennen pitkää sormet menee suuhun.

Vierailija
15/24 |
06.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee mieleen joku vähän jälkeenjäänyt tuollaisesta. Olen nähnyt myös miten kaksi vasta rakastunutta istuivat penkillä ja nainen puristeli miehensä finnejä ja sitten otti sen mönjän sieltä suuhunsa sormiensa kautta. Siitä tuli mieleen kaksi apinaa.

Vierailija
16/24 |
06.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minulla lieviä flunssia on mutta perheessämme on ollut kerran vatsatauti 20 vuoden aikana ja sekin noro johon tuskin mikään auttaa.

Vierailija
17/24 |
06.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se räkä kaikilla valuu nieluun, vaikkei suun kautta menis.

Vierailija
18/24 |
06.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kynsien syöminen tunnu ilkeältä ajatukselta? Se terävä reuna suonia raastamassa 🤔?

Vierailija
19/24 |
06.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö kynsien syöminen tunnu ilkeältä ajatukselta? Se terävä reuna suonia raastamassa 🤔?

Hyvin likaista touhua. Tiedän tällaisen ison miehen jolla aina sormet suussa kuin vauvalla. Tyttöystävä tietysti löytyy...

Vierailija
20/24 |
06.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on miehen kanssa periaatteellinen erimielisyys kannattaako flunssassa niistää vai kirnuta räkä sisäänpäin. Itsehän teen jälkimmäistä ja minun nuhat on vähäisiä, mies niistää ja niistää ja räkä valuu. Niistää oikeastaan vuoden ympäri kaiken lisäksi. Nenäliinatolloja lojuuu pinnoilla ärsyttämiseen asti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä yksi