Mitä mieltä tuparitarjoiluistani?
Tämän suuntaista ajattelin:
2x voileipäkakku (kana sekä kinkku tai pulled pork)
Vihersalaatti
Raikas perunasalaatti (ilman majoa)
Ruisnapit tonnikalatahnalla
Keitettyjä nakkeja
Sipsit ja dippi tai nachot ja guacamole sekä salsa
Brownieleivos
Hedelmävati
Mitä mieltä? Liikaa? Liian vähän? Liian tuhti? Nakkien tilalle harkinnassa ehkä jotain muuta, mutta koetan pitää budjetin suht maltillisena.
Itse en voileipäkakkuja syö, mutta viimeksi meni niin hyvin kaupaksi ja vieraat aina sitä odottaa niin siksi ne listalla.
Lisäksi jotain pientä juomatarjoilua, vieraat kuitenkin BYOB-meiningillä liikenteessä.
Kommentit (24)
Kuinka monta aloitusta meinaat samasta asiasta tehdä? Etkö jo viimeksi saanut tarpeeksi neuvoja, mm. noiden nakkien jättäminen pois? Juntin kuuloinen menyy.
[quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 14:52"]BYOB = bye your own beer/bottle
[/quote]
Oisko kuitenkin Bring your own bottle
Tarjoa vaikka sitä pulled porkia hodarisämpylän välissä ja tee pari kastiketta siihen. Jätä voileipäkakut veke. Salaattia kylkeen ja pari makeaa niin hyvä.
[quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 14:10"]
Kuulostaa todella paljolle minun korvaan. Meillä on ollut pikkupizzoja ja piirasta, sit lisäksi sipsiä, namuja ja boolia. Riippuu toki siitä mihin olette tottuneet. En itse oleta tupareissa pöydän notkuvan hääjuhlien tapaan, eiköhän tärkeämpää ole pitää juomapolitiikasta huolta
[/quote]
Teineillä varmasti riitää, että on juotavaa. Oletan, että ap on jo aikuinen.