Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Big Bang - Jarkko Tamminen

Vierailija
27.04.2015 |

Odotin ohjelmalta paljon enemmän, petyin. Mukana oli paljon hyviä ideoita, mutta esim Paulan ja Kasimirin haastattelu oli todella poukkoilevaa. Aihe vaihtu ihan ykskaks, ja tuntu että keskustelu jäi aina kesken. :/
Jarkko taasen on kyllä todella kuuma. ;)
Annan vielä mahdollisuuden, ja katson ensi jakson mutta saa nähdä jääkö siihen.
.
Mitä mieltä muut oli?

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
25.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähkä ja Tamminen ovat pareja niin oli romanttista että ! Siinä ei takahuone tapahtumia ei telkkarissa eikä lapsille voinnut näyttää!

Vierailija
22/41 |
25.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.05.2015 klo 22:54"]Tähkä ja Tamminen ovat pareja niin oli romanttista että ! Siinä ei takahuone tapahtumia ei telkkarissa eikä lapsille voinnut näyttää!
[/quote]
Yäk....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
25.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huippushow ja lahjakas viihdyttäjä Jarkko on, vaikkei kaikki vitsit ehkä aina kolahdakaan just mulle. Ja umpihetero. Varmaa tietoa. Vaimo ja kaksi lasta.

Vierailija
24/41 |
25.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun lapsuuden kaveri :)

Vierailija
25/41 |
25.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.05.2015 klo 23:04"]Huippushow ja lahjakas viihdyttäjä Jarkko on, vaikkei kaikki vitsit ehkä aina kolahdakaan just mulle. Ja umpihetero. Varmaa tietoa. Vaimo ja kaksi lasta.
[/quote]
Kaapista tulee ulos että raamit kolisee! Kulissi liitto!

Vierailija
26/41 |
25.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan taitaa olla stubin kanssa kavereita....

Vierailija
27/41 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tamminenhan on unelmoinut omasta showsta useita vuosia ja tekee varmasti parhaansa viihdyttääkseen yleisöä. Jollei vitsit osu, saa telkkarin myös sulkea! Itseeni osui, ja telkkari kyllä pyysyy kyllä jatkossakin tuohon aikaan auki...

Vierailija
28/41 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se viihdyttävä on ja minä olen nirso.

Vierailija
29/41 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten pääsee talk show-isännäksi? Tai emännäksi? Jos nyt mullakin olisi haaveena oma talk show, mitkä lähtökohdat ja koulutus mulla tulisi olla?

Ja sitten; miksi tuntuu että suurin osa talk show'uista on miesten vetämiä? Eikö naiset "pääse" tekemään omia?

Vierailija
30/41 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli se kyllä vähän sekavan oloinen, missä punainen lanka? :/

Vierailija
31/41 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen ENFP ja tykkään ohjelmasta ja sen vauhdikkuudesta. Lahjakas kaveri on ja ihan kyllä teatterikorkeankin muistaakseni käynyt ja muitakin alan opintoja takana. Minusta ei vaikuta omahyväiseltä, vaan symppikseltä.

Vierailija
32/41 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Av:n palautteen perusteella en odottanut ohjelmamasta mitään, mutta tykkäsinkin kovasti.

Vierailija
33/41 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkäsin, siis todella paljon. Jarkko on mun uus idoli. Nykypäiväiseen informaatiotulvan aiheuttamaan tietynlaiseen adhd:seen on ohjelmien mukauduttava nopealentoiseksi toiminnaksi. Ohjelma pysyy hyvin paketissa, vaikka liikkuu hyvin nopeasti eri aiheisiin. 

Ainut miinus ohjelmalle on se, että ohjelman sisältö on jo ennalta-arvattavaa. Ohjelmassa voisi olla enemmän vaihtuvia tekijöitä, sillä nyt ohjelma pyörii samalla kaavalla. Ehkäpä sama kaava ja välillä jotain oikeasti yllättävää...

Vierailija
34/41 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä te olisitte tehnyt paremmin? Ehkä se sinappipipoinen tyyppi ei oikein minulle aukea näin junttilan asukkaana muutenkin. Mutta haastattelut ja vieraat on olleet kivasti rentoja, eikä tarvitse jännittää kenenkään puolesta.

Vierailija
35/41 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laulu- ja tanssinumeroiden aikaan se tanssii aivan vierastaan liki ja katsoi innostuneena pää kallellaan syvälle silmiin. Ymmärtäisin, jos flirttais noin baarissa naisille, mut maneeri on sama sukupuolesta riippumatta. Ja hei tv:ssä! Huvittaa vaan :)

Vierailija
36/41 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilkka on hottis

Vierailija
37/41 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jarkkon show on mahtava! Komea ja taitava mies :) ainoa miinus ohjelmassa on Hissaminsa, koska no, aika turha ja tylsä..

Vierailija
38/41 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 18:32"]

Jarkkon show on mahtava! Komea ja taitava mies :) ainoa miinus ohjelmassa on Hissaminsa, koska no, aika turha ja tylsä..

[/quote]

olen miettinyt kuka se tyttö siinä on.

Vierailija
39/41 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tätä ohjelmaa tallentanu ja myöhemmin katsonu, mutta ihan sivusilmällä vaa. Tylsältä vaikuttaa, että tuskin enää tallennan.

Vierailija
40/41 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohjelma oli pettymys. Odotin paljon koska pidän Tammisesta koomikkona mutta ohjelma on kuin venytetty vitsi viikosta toiseen, en jaksa katsoa.