Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

yhteyden ottaminen uuteen (mies)tuttavuuteen

Vierailija
27.04.2015 |

Olen ollut sinkkuna vuoden pitkän suhteen jälkeen. Nyt tutustuin erään deittisovelluksen kautta mukavaan mieheen ja olen tavannut hänet kahdesti. Mies kertoi olevansa hieman ujo ja oli joutunut pyytämään ystävältäänkin apua, kun oli miettinyt mitä viestiä laittaisi tapaamista seuraavana aamuna. Nyt mietin, jäänkö odottelemaan mieheltä viestiä, vai laitanko itse viestiä taas ensin ? Tapaamistemme perusteella meillä synkkaa hyvin ja viihdymme toistemme seurassa. Vaikutanko liian innokkaalta, mikäli itse otan aina ensin yhteyttä? Ikää kummallakin +30

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
27.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 10:53"]

Minä olen joskus jättänyt yhteydenoton naiselle ihan testimielessä, onko kiinnostunut. Joku sanoikin, että oli kauhean hermostuttavaa soittaa siihen antamaani numeroon, kun oli tottunut että homma toimii toisin päin. Tietysti, jos te kumpikin jäätte testaamaan kiinnostuneisuutta, niin kumpikaan ei soita. Minä soittaisin, jos olet kiinnostunut. Kyllä nainenkin voi niin tehdä.

[/quote]

Ap:n viestistä sai sen kuvan, että aiemmatkin tapaamiset ovat toteutuneet ap:n aloitteesta, joten siinä mielessä voisi nyt olettaa, että mieskin voisi kerran tehdä aloitteen.

Vierailija
2/29 |
27.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 10:34"]

[quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 09:55"]Onpa söötti kun tunnusti pyytäneensä kaverilta apua ujouttaan! :) Mä en ainakaan välitä mistään sosiaalisista peleistä ja pelkää, että vaikutan liian innokkaalta vaan jos tykkään jostakin niin otan sitten yhteyttä. Suosittelen sulle samaa. [/quote] Mäkin pidin lähinnä suloisena että oli pyytänyt apua ystävältään, ja totesi että kaverin vinkit oli ihan paskoja ja olis niillä vain karkottanut mut. Ymmärrän ujouden hyvin, sillä olen sitä itsekin. En tahdo vaikuttaa liian innokkaalta, joten mietin odottelisinko hänen yhteydenottoaan vai otanko riskin ja vaikutan yli-innokkaalta. Ap

[/quote]

Jos olisin itse kiinnostunut naisesta ja nainen ottaisi yhteyttä itse, olisin vain onnellisempi ja se varmistaisi naisenkin kiinnostusta. Miksi ihmeessä pelkäisin sitä että nainen vaikuttaa innokkaalta jos itsekin haluan mennä eteenpäin? Päinvastoin, se vain lisäisi intoani.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
27.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haistan tekosyitä. Itsekin uskoin kerran miehen olevan "ujo", mutta seksiä se halusi.

Vierailija
4/29 |
27.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Jos olisin itse kiinnostunut naisesta ja nainen ottaisi yhteyttä itse, olisin vain onnellisempi ja se varmistaisi naisenkin kiinnostusta. Miksi ihmeessä pelkäisin sitä että nainen vaikuttaa innokkaalta jos itsekin haluan mennä eteenpäin? Päinvastoin, se vain lisäisi intoani.

[/quote]

Mutta jos olisit näin kiinnostunut, et itse ottaisi yhteyttä, vaikka naisesta ei kuuluisi mitään? Tai vaikka edelliset tapaamiset olisi tehty naisen aloitteesta?

Vierailija
5/29 |
27.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh, mitäs av-mammat on mieltä, kuinka pian edellisestä tapaamisesta on ok ottaa yhteyttä?

Vierailija
6/29 |
27.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielipide on se että jos mies on niin ujo ettei saa jotain viestiä laitettua niin anna olla. Mua ei itseä edeskiinnostaisi semmonen mies. Miehen pitää olla jännittävä ja kiinnostava eikä mikään nössö. 

Vierailija
7/29 |
27.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja edellinen lisää, että tottakai nainen saa myös viestiä laittaa, mutta kyllä se mielenkiinto häviää jos joutuu itse sen aina hoitamaan.

Vierailija
8/29 |
27.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 13:26"]

Noh, mitäs av-mammat on mieltä, kuinka pian edellisestä tapaamisesta on ok ottaa yhteyttä?

[/quote]

Vaikka heti, jos kiinnostus on molemminpuoleista. Jos ei ole, ihan sama kuinka kauan odottaa, tilanne ei siitä muutu.

Vierailija
9/29 |
27.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä naisena voisin ottaa yhteyttä ja vaikka ehdottaa tapaamistakin, kun kerran kaksi kertaa on jo tavattukin eli jossain määrin tunnetaan ja tiedetään, kiinnsotaako toinen yhtään vai ei. Mutta jos ne kaksi edellistä kertaa olisi jo tapahtuneet mun aloitteesta, odottaisin, että mies tekisi aloitteen seuraavaan tapaamiseen. Jos olisi niin ujo, ettei uskaltaisi, vaikka haluaisi, saisi jäädä. En jaksaisi jatkossakaan niin ujoa ja saamatonta tyyppiä. Kokisin tuollaisen ujouden liiallisena ja elämää rajoittavana tai totaalisena itsevarmuuden puutteena.

Vierailija
10/29 |
27.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ota yhteyttä.

Vierailija
11/29 |
27.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

TÄTÄ KUKKAA EN HUKKAA JA VOI SITÄ RUKKAA KEN TOHTISI MULTA SEN POIMIA POIS

Vierailija
12/29 |
27.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen verkkojen ja rantojen mies on kukkanen. Omalla kauniilla tavallaan. : )

Vierailija
13/29 |
27.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kantapään kautta tuhannesti opittu: mies ottaa yhteyttä, jos sitä kiinnostaa. VARSINKIN, jos teit jo treffeillä selväksi, että olisi mukava nähdä uudellen.

Vierailija
14/29 |
27.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 09:24"]Kantapään kautta tuhannesti opittu: mies ottaa yhteyttä, jos sitä kiinnostaa. VARSINKIN, jos teit jo treffeillä selväksi, että olisi mukava nähdä uudellen.
[/quote]

NIINPÄÄÄÄ MUT KANTSIIIII MYÖÖS MUISTAA ETTTTTÄ ÄIJÄ SAATTAA OLLA HYVINKIN ROMANTTISMKELISEN KALTAINEN MUTTA HALUTA SINUSTA AINOASTAAN KAVERIN. EN PUHU ILMAN KOKEMUSTA.
MIEHEN TARKOITUSPERIEN POHTIMISESSA ON AIHEELLISTA KIINNITTÄÄ FOKUS SEURAAVIIN ASIANLAITOIHIN: KUINKA PALJON ÄIJÄ KYSELEE JA UTELEE? PALJON = HYVÄ, GO FOR IT, JA VÄHÄN TAI EI OLLENKAAN = SÄ OOT NIIIIN KAVERIKUPLAS.

JOS ÄIJÄN PUHEENAIHEET OVAT LUOKKAA "TÖISSÄ SITÄ, KAUPASSA TÄTÄ JA KAVERILLA TOTA" -- EI. SE ON VAIN KEVYTTÄ JUTUSTELUA KAVERIMIELESSÄ. JOS ÄIJÄ AVAUTUU MURHEISTAAN ON SE HYVÄ MERKKI.
ETSETERA ETSETERA. JA KOKEILEPA HUVIKSESI JA USKO VAISTOASI 10000000 % - ET TULE PETTYMÄÄN.

Vierailija
15/29 |
27.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

*ROMANTTISMIELISEN

Vierailija
16/29 |
27.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies on ujo, ota vaan itse yhteyttä. Sehän on suorastaan ujouden määritelmässä että vaikeampi ottaa kontaktia...

Eikä ujot ajattele siitä mitään muuta kuin ovat onnellisia jos ovat ihastuneita.

Vierailija
17/29 |
27.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siinä mitään menetä, jos ottaa tuossa vaiheessa yhteyttä, mutta muista, että jos mies on niin "ujo" ettei tapaamiset onnistu ja ei ota ikinä yhteyttä, niin antaa olla.

Vierailija
18/29 |
27.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 09:31"]*ROMANTTISMIELISEN
[/quote]

Älä huuda, ei tuollaista kukaan jaksa lukea.

Vierailija
19/29 |
27.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yäk- niin ujo mies ettei osaa itse laittaa viestiä tapaamisen jälkeen?(vaan tarttee kaverilta apua viestin kirjoittamiseen)? Miten tollanen nössykkä voi kiinnostaa?

Vierailija
20/29 |
27.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No toki nainenkin voi ottaa yhteyttä. Tee, niin jos se tuntuu hyvältä.

Mulla pikkuisen ehkä tökkisi se, että jos mies on niin ujo, ettei kahden tapaamisenkaan jälkeen uskalla ottaa yhteyttä, niin en tiedä, toimisiko homma silloin jatkossa minun kohdallani. En jaksaisi ikuisesti olla se, joka tekee aloitteet ja päättääa asiat ja mies vaan tulisi perässä. Ymmärrän hyvin ujoutta, mutta voiko ujous todella olla syynä siihen, ettei ota yhteyttä, jos kaksi kertaa on jo tavattu?

Mulla on vähän sama kokemus kuin edellisillä: jos mies todella kiinnostuu, se kyllä ottaa yhteyttä. Kyllä miehilläkin on edelleen aika vahvana se ajatus, että miehen on oltava alussa aloitteellisempi ja harva odottaa, että nainen kyllä ottaa yhteyttä, jos haluaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan viisi