Seurustelin viimeksi 8 vuotta sitten
Olen mies, liki 40 kohta ja seurustelin viimeksi 8 vuotta sitten. Olen pitänyt itseäni hyvässä kunnossa ja kyllä sen olen kuullutkin. Tosin niin nuorten tyttöjen suusta, ettei niillä ole merkitystä. Naiset ei vain lähesty millään tavalla vaikka omaan kohtalaisen hyvän ulkonäön, urheilen ja omaan perusmukavan luonteen. Harrastuksiakin on jne. Toisaalta pidän kyllä syynä ennemminkin sitä, että ei ole rahaa seurustella. Hävettää olla kenenkään kanssa tekemisissä edes. Niillä joilla on jo lapset, omakotitalot velkoineen on tuttu näky. He sanovat aina, hei sulla ei ole naista, miksi? Joka kerta kun kokoonnumme porukalla nämä kavereiden naiset alottaa sen typerien kyselemisen. Miksi he kyselevät avoimesti ja rohkeasti, miksi vapaat ei kysele mitään ravintolassakaan?
Ehkä epävarmuus huokkuu ulospäin sen verran, että naiset karttavat. Eihän ravintolassa kukaan tiedä taustojani, sen verran harvoin edes käyn. Toisaalta en halua kyllä liian rahakasta rouvaakaan tai liian mahakastakaan, jos itsellä on markkina-arvoa edes siinä suhteessa, ettei tartte "kärsiä" ottamalla kenet saa. Raha määrittelee aika paljon, en voi lähteä lomalle etelän lämpöön tosta noin vain, tai tarjota kyyti "hänen lapsilleen" tms. Toisinaan tuntuu kyllä, että miehiset tarpeet menevät hukkaan kokonaan ja pitäs vaan alkaa röyhkeästi sanomaan että panettas.. jossain ravintolassa. Tuntuu kuulemma toimivan kaikki älyvapaatkin repliikit. Itseä kiinnostaisi keskustella asioista ja noin, en ole edes sellanen, että osiaisn heittäytyä tosta noin vain. Olen ne kaksi virhettä jo tehnyt elämässäni ja aikaa paloi hukkaan. Nyt ravintolassa alkaa olemaan vain toinen ongelma... 30-40v. pitää minua liian nuorena ja minä heitä liian vanhoina. Kukaan kavereistakaan ei tajua sitä, että joutuisin valitsemaan mummon näkösiä joita on valtaosa 4 kymppisistä muijista, huonokuntosia jne. Parhaat on aina viety tai sitte nitä kiinnostaa panna, polttaa, ryypätä, viettää hauskaa... ei ne minusta mitään halua muuta. Tosin eivät ne halua perustaa perhettäkään ja toisekseen aika meni jo. Jälleen on yksi nelikymppinen mies lisää joka on jäänyt kaikkea paitsi. Toki yhden illan juttuja on paljon tarjolla muttei sekään kiinnosta.
Noh... välillä olen tosin käynyt thaihieronnassa. Käsi hoitaa 30 eurolla maahanmuuttajan toimesta. Miehen on pakko saada tyhjennettyä kassit joskus, itse ei pysty tekemään sitä samaa ja saamaan sitä samaa tunnetta kuin joku toinen sen tekee. Muuten pallit kasvaa vain isommaksi. Ne saa lastin irtoamaan todella paljon paremmin. Väitän kyllä ihan 100% varmasti 30v. seksikokemuksella omasta munastani ja siitä olen aivan varma. Jaa, että miksi maksullinen... siksi koska suomalainen nainen ei sitä tee eikä hoida. Ei suomalaisella ole pokkaa sitä ilmaiseksi tehdä, tosin en ole kysynyt, mutta ei ne naisetkaan pakota minua kysymään missä käyn. Mikäs siinä jos olisi suomalainen nainen kaverina, joka hoitaisi homman. Ilmaseksihan sitä ei kehtaa tehdä ja vielä vähemmän pyytää rahaa tai vaikka saada siitä jotain. Siksi suomalainen nainen ei sitä voi tehdä, ei edes kaverille. Minustako olisi luuserimaista ostaa FantaFlesh keinoperse värinöin, onhan noita pumppuja ja kompressoreita, mutta ei ne ole sama asia kuin oikea nainen.
Noh.. odotan vastauksia, mitä tässä nyt sitte pitäs tehdä ja teenkö mitään oikein?
En voisi ottaa köyhää 40v ukkoa,joka käy thaikkupaikassa hierotuttamassa munaansa 30 eurolla. Siinä sulle vastaus
T. Kaunis n25