Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi sääreni kiiltävät?

Vierailija
27.04.2015 |

Huomasin nuorena, että sääret ns. hehkuivat ajelun jälkeen, mutten jäänyt miettimään asiaa. Nyt kun katson läheltä valoa vasten, niin säärien iho todellakin kiiltää verrattuna muiden alueiden mattapintaiseen ihoon. Kun ihoa hieroo, muodostuu samanlaisia juonteita kuin hentoon muovipussiin, näyttää todella epämiellyttävältä.
Johtuuko tämä ajelun ohessa tapahtuvasta kuorinnasta, vai olenko pilannut sääreni karvanpoistovoiteiden kemikaaleilla? Muut alueet eivät kiillä, vaikka käsivarsia ja bikinirajoja ajelen yhtä useasti, joten onko kyse sittenkin jostain muusta?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
27.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kiiltää niin että ne peilaa :D kun laitan sormen siihen lähelle näkyy sääressä peilikuva :D ja tää nyt on ollu aina

Vierailija
2/8 |
27.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä ootkin sellainen säihkysääri!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
27.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ja samanlaista silkinhienoa ryppyä tulee kun vaikka sormella painaa ihoa ja työntää eteenpäin. Eli ei hätää. Kaikki kunnossa. T. Peilaaja

Vierailija
4/8 |
27.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kiiltää, kun ovat tosi kuivat

Vierailija
5/8 |
27.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut kanssa ihan todella nuoresta asti sama ongelma! Ihon kuivuus todennäköisesti syynä. 

Vierailija
6/8 |
27.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kilpirauhasongelmia tai diabetes? Heikko ääreisverenkierto? Tai no, tuolla alueella voi olla kuivuutta muutenkin. Rasvaa sääriin ja jalat ylös, kyllä se siitä!

Vierailija
7/8 |
27.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos! Eli ei johdu kemikaaleista, voin huokaista helpotuksesta. Tai vaikka ne olisivat osasyynä kuivuuteen, niin kyse ei ainakaan todennäköisesti ole mistään vakavammasta.
Miksiköhän juuri sääret kuivuvat? Minulla se alue tuntuu rajautuvan todella tarkasti sääriin, nilkoissa ja polvissa ei näy hajuakaan kiillosta.
Ap

Vierailija
8/8 |
27.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tuntuu, että kiiltää vaikka kuorisin ja rasvaisin. Eikä mulla tietääkseni mitään sairauksia ole enkä ole uinut happopöntössä joten no panic. Se nyt vaan on sellasta. Kyllä mäkin joskus ihmeissäni katoin kun maton peilikuva näkyy säärestä, mutta... ::D maailmassa monta on ihmeellistä asiaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi yksi