Olenko ainoa joka ei pelkää koronaa?
Korona ei enää täältä tule poistumaan, koska se on levinnyt kaikkialle, joten sen kanssa pitäisi vain oppia elämään. Toki järkeään kannattaa näinä aikoina käyttää eli välttää isoja väkijoukkoja, baareja jne, käyttää maskia, ottaa rokotteet jne, mutta muuten itse ainakin elän suht normaalia elämää. Käyn kuntosalilla sitten kun salit ovat auki, tarkoitus on aloittaa pari uutta harrastusta talvella, tapaan kavereita, käyn ulkona syömässä ja kahvilla jne
Kommentit (45)
Vierailija kirjoitti:
Rokotukset otan mutta en tee mitään muuta muutosta elämään
Koulut auki.
Ja baarit auki
Ja korona kaikille nyt
Jos kaikki !!!! sairastuvat nyt yht´´aikaa koronaan, kaatuu siinä rytäkässä koulut. liikenne, kaupat, terveydenhuolto jne. Baariin et pääse, kun baaritkin menevät nurin.
Et ole ainoa, ei maskeja ei piikkejä, korona sastyoi jo olla, olin töissä normaalisti. Urheilen ja liikun ihan normaalisti ja jos vaimo on suostuvainen niin teen taikoja, eli ei mitään hätää
Vierailija kirjoitti:
Autuaimpia ovat ne, jotka ovat liian tyhmiä edes pelätäkseen :) Mahtaa olla helppoa elämää.
Realisti ymmärtää kuitenkin, että koronavirustauti voi olla hyvinkin vaikea myös perusterveelle aikuiselle.
Olen realisti, ja ymmärrän, että koronavirustauti voi olla hyvinkin vaikea myös perusterveelle aikuiselle. Siitä huolimatta en pelkää, enkä ole hysteerinen. Siitä ei ole mitään hyötyä.
Höpö, höpö!
Yhtään mitään et ainakaan siitä ymmärrä, miten labratestit tehdään.
Voi taivas, mistä tällaista hevonkukkua edes saa lukea?