"Siinä on naisella synnyttäjän vartalo" mitä mies tarkoitti?
Kommentit (56)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meidän suvussa on äidin puolelta leveälanteisia naisia (minä mukaan lukien) ja kyllähän se on yksi parhaista piirteistäni omasta mielestä (yhdistettynä kapeaan vyötäröön). Äidin mukaan ei kuitenkaan ollut apua synnytyksessä. Oli pitkät ja raskaat synnytykset jokaisen lapsensa kohdalla.
Mummi sanoi puolestaan että ”Sieltähän niitä lapsia vaan tupsahti kuin liukuhihnalta ja helposti”. Aika kuultaa muistot?:DMummolla on hyvä huumorintaju. :)
Kyllä sitäkin!:-)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja kohta joku tulee sanomaan, että ne on ne lantion sisämitat joilla on oikeasti merkitystä synnyttämisen kannalta.
Näinhän se on tutkimuksin osoitettu.
No niinpä. Minulla on tosi "poikamainen" lantio ja kun ekassa raskaudessa vauva ei laskeutunut, piti mittailla. Tulokset kuultuaan neuvolan th sanoi iloisesti, että sieltähän mahtuu vaikka isompikin vauva. Ja on mahtunut. Onhan se harhaluulo ymmärrettävä, että helposti ajatellaan sisämittojen olevan tilavat, jos on ulkomitatkin. Kyllähän sitä vieläkin kai joku arvuuttelee sikiön sykkeestä onko poika vai tyttö ja samaten mahan muodosta. Näitä on kiva spekuloida ja juoruta, mutta se siitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Leveä lantio, suuret tissit ja tukevat jalat.
Tissien koollahan ei ole mitään tekemistä synnyttämisen, imettämisen tai raskaaksi tulemisen kannalta.
Lantion mallin lisäksi synnyttäminen on helpompaa naisille, joilla on pitkä selkä kuin lyhyt selkä. Mitään lähdettä ei ole antaa. Luin artikkelin vuosia sitten.
Nämä on näitä tarinoita taas kun synnytyksestään traumatisoituneet kertovat epäonnen johtuvan kauniista varresta. "Kaikkea kun ei voi saada". Jonkun selän pituuden (ja persjalkaisuuden) sijaan synnytyksen sujumiseen vaikuttaa merkittävämmin kyllä miljoona muuta asiaa alkaen ensimmäisenä vaikka vauvan koosta ja tarjonnasta, naisen kivun siedosta, stressistä, napanuoran pituudesta, hapesta, hengittämisestä, liikkumisesta, asennosta, vessakäynneistä, huoneen valaistuksesta.... naista, jonka synnytys on sujunut hyvin ei välttämättä voi onnitella siitä, että hänellä on niin pitkä selkä.
😂 Joo… Sama kuin sanoisi lihaksikkaasta isomunaisesta miehestä että ”Siinä on muuten siittäjän vartalo”. Eli aika outo kommentti.
Vierailija kirjoitti:
Noin sairasta kommenttia en noteeraisi lainkaan.
Sanotaanko miehistä, että siinä on siittäjän kroppa.
Mulle on sanottu että miehet kiinnostuu siksi kun näytän hedelmälliseltä. Rintava, reitevä, persevä.
sitä et sulla on perä kun seitsemänleivän uuni.
Mielestäni miehelle vastaava kehaisu olisi paksusta lompakosta, siinä on elättäjän lompakko! Oletettavasti perhekeskeinen mies olisi imarreltu
Kyllä se useimmiten lantion leveyteen viittaa. Ei sillä, että sillä olisi oikeasti tekemistä naisen hedelmällisyyden tai synnytyksen helppouden kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Leveä lantio eli helppo synnyttää.
Just näin oletetaan. Todellisuudessa ulkoa päin leveä lantio ei kerro sisämitoista mitään. Tiedän sen kun oma lantio on ulkoa päin just päinvastainen eli kapea mutta olen ongelmitta synnyttänyt lähes 5kg painoisen vauvan. Kaikki kaverit ja tutut oli kauhuissaan 😁
Vierailija kirjoitti:
Ja kohta joku tulee sanomaan, että ne on ne lantion sisämitat joilla on oikeasti merkitystä synnyttämisen kannalta.
Joku eli sinä. Sinä sen tulit sanomaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Leveät lanteet kai ja ehkä oikeanlainen selkänotko. Mullekin on kyllä sanottu noin vaikka lantio on leveimmästä kohtaa 80 cm, mutta olen myös lyhyehkö, että kai ihan sopusuhtainen. Helposti on kyllä syntyneet pienet lapset oikeinpäin vaikka on ollut myös vaginismia niin, ettei yhdynnätkään onnistuneet eivätkä onnistu aina. Emätin on eläväinen.
80 cm ympäryksellä lantio on leveä, jos vyötärö on n. 50 cm. Aika harvalla on.
Mulla on vyötärö n. 56-58, en siis ole ihan tiimalasi myöskään vaan tasapaksumpi. On mulle kyllä kommentoitu myös, että on voimistelijan vartalo ja että kapealanteinen, mutta mullekin on siis sanottu, että ois synnyttäjän vartalo. Se kai voi tarkoittaa mitä vain.
Eikös kaikilla naisilla ole synnyttäjän vartalo, mitäh!
Vierailija kirjoitti:
Näinhän se oikeasti on. Mutta nää kommentteja heittelevät miehen harvemmin pääsevät sisätutkimusta tekemään. Eivätkä tiedä naisen anatomiasta mitään. Joten kommentointi perustuu pelkästään ulkonäköön ja tietämättömyyteen.
Joka sanoo, että idiootin hokema: vahvistan.
Ex sanoi kehuakseen että on täydellinen synnyttäjän vartalo ja se biologisesti vetää puoleensa, että ei ole mahdollista vastustaa. Oli ns. ennenaikainen. Hyvä että sisään ehti. Ruumiinmallini siis lyhyt tiimalasi.
Petti sitten sellaisen varatun poikavartaloisen naisen kanssa samaan aikaan kun hoki että minulla on täydellinen vartalo. Heidän suhde jatkui kuukausia, nainen kuulemma ihan sekaisin. Nainen laittoi lopulta viestin ja sain tietää. Miehen anteeksipyynnössä selitys oli, että halusi kerrankin kokea miten eriltä tuntuu kun oma himo ei sumenna, voi keskittyä siihen kun toinen on hullaantunut ja sekaisin ihailusta. Kuulemma ei seksiin asti olisi pystynyt. Eikös olekin hieno anteeksipyyntö? Että ei mennyt päätyyn asti, koska fyysisesti ei olisi onnistunut? Tunteilla ei tälle uroolle ilmeisesti mitään merkitystä.
(Nyt on ilman minkäänmuotoista suhdetta.).
Aika ällöä. Tai siis ei se että pitää naista seksikkäänä, vaan tuo ilmaus että on synnyttäjän vartalo. Turn off.