Minkämaalaiset naiset omaavat kauneimmat piirteet?
/Minkämaalainen on kaunein tuntemasi henkilö? Tämmönen kevyt kysely tylsään sunnuntai-iltaan.
Kommentit (59)
Haha rumat arabinaiset päässy tänne vaahtoamaan! :D
Brassit ei oo häävin näköisiä naamasta, perseen keikutuksen tietenkin osaavat ja sehän monelle miehelle riittää. ;)
[quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 00:21"]
Brassit ei oo häävin näköisiä naamasta, perseen keikutuksen tietenkin osaavat ja sehän monelle miehelle riittää. ;)
[/quote]
Ööh? miten olis jos katsoisit vaikka Miss Universum voittajia joita löytyy myös Brasseista. Ai eivät ole häävin näköisiä?? minkähän näköinen littunaama kaksoisleualla sinäkin oot x'D
Olen tavannut kolme kertaa saman ukrainalaisen naisen,johon olen kovasti ihastunut.Hän on 40-vuotias,hänellä on pitkä,tumma ja upea tukka.Kauneus on tietenkin katsojan silmissä,mutta ainakin minulle hän on superkaunis ja on huolehtinut kunnostaan ja linjoistaan.Tietenkin vielä plussana se,ettei hän kuulu "kolmella koffilla kaatujiin" vaan on raitis ja korkeamoraalinen erittäin naisellinen nainen!-nimim.oikean löytänyt
[quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 22:56"]
Ruotsalainen
[/quote]
perus ruotsalainen omaa kohta turbohuulet ja kuraveden värisen ihon, ei kovin kaunista
[quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 23:25"]
Hauskaa miten paljon tullut tuohon ruotsalaiset-kommenttiin alapeukkuja. :D taitavat suomimammat tämän tietää ja siksi pää punaisena alapeukutetaan. verratkaapas nyt: http://fc01.deviantart.net/fs46/f/2009/232/b/0/Swedish_girls_1__part_2_by_tronador.jpg svenskat ja http://hs12.snstatic.fi/webkuva/taysi/560/1305811193840?ts=1009 finskit. aika vaatimatotman näköisiä nuo suomalaiset missit :D
[/quote]
Mä en oo koskaan ymmärtänyt. Ruotsalaiset näyttää mun mielestä ihan suomalaisilta. Yhtä kauniita.
Kaukoidästä kotoisin olevilla naisilla on usein sellainen siro ja kaunis ulkonäkö.
Latinot on maskuliinisemman näköisiä.
[quote author="Vierailija" time="27.04.2015 k
lo 00:48"][quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 23:25"]
Hauskaa miten paljon tullut tuohon ruotsalaiset-kommenttiin alapeukkuja. :D taitavat suomimammat tämän tietää ja siksi pää punaisena alapeukutetaan. verratkaapas nyt: http://fc01.deviantart.net/fs46/f/2009/232/b/0/Swedish_girls_1__part_2_by_tronador.jpg svenskat ja http://hs12.snstatic.fi/webkuva/taysi/560/1305811193840?ts=1009 finskit. aika vaatimatotman näköisiä nuo suomalaiset missit :D
[/quote]
Mä en oo koskaan ymmärtänyt. Ruotsalaiset näyttää mun mielestä ihan suomalaisilta. Yhtä kauniita.
[/quote]
Suomalaiset ja ruotsalaiset naiset on geneettisestikin lähellä toisiaan. En edes tiedä, kuinka monta kertaa minua on luultu ulkomailla ruotsalaiseksi, jopa Norjassa.
Etiopialaiset ja somalialaiset ovat tosiaan hyvin kauniita sirojen piirteidensä ansiosta. Muita mieleen tulevia on esimerkiksi libanonilaiset ja venäläiset naiset. Slaaveilla ja baltialaisilla naisilla on muutenkin usein todella kauniita piirteitä mutta välillä jää melko överin tyylin takia piiloon.
Norja, Venezuela, Japani, Hollanti ja Suomi, jos luetellaan kauniimpien tuntemieni ihmisten mukaan. Näitä kaunottaria en tosin pysty laittamaan paremmuusjärjestykseen kun kaikki on omalla tavallaan täydellisiä.
Suomalaiset, jos totta puhutaan.
M21(-93)
[quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 23:24"]Marokko? Täytyy kyllä sanoo, että arabi naiset ei ainakaan ole oikeasti kauniita. Käyttävät järkyttävät määrät rahaa kauneusleikkauksiin koska ei omaa luonnostaan kauniita piirteitä. Ja lisäksi järkyttävästi meikkiä.
[/quote]
Koko välimeren alue italialaiset ja kreikkalaset turkkilaista ja arabeista puhumattakaan on kyllä täysin no no aluetta ja suuri osa ranskattarista myös. Silmätkin on tummat ja on karvasempia kuin suomalainen kissa. Ei ole herkkua etsiä niistä pehkoista sitä yhtä koloa. Nyt kyllä ajrlevat paikkojaan, mutta minä 70 - 80 luvulla tutkimusmatkani tein, varsinaista löytöretkeilyä.
Sanoisin että kauneimmat naiset on Ukrainassa, koska vähän hyvitystä ankaran tilanteen vuoksi pitää antaa. Puolattaret on myös kauniit ja Latvia sekä Liettua, en ole ihan varma onko ne oikeasti kauniita vai osaavatko vain pukeutua sekä meikata. Meitä miehiä ei oikeasti ole vaikeaa huijata.
[quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 03:24"]Korealaiset.
[/quote]
Siellä tosin tehdään hirveästi kauneusleikkauksia. Minusta kaikki näyttää samalta! Mutta joo, onhan ne kauniita sitten, mutta ei kovin luonnollisesti (tai no on varmaan niitäkin)
Arabinaiset ovat aivan tajuttoman kauniita.