Onko valkoinen ilon väri, jos musta on surun?
Eli jos pukeudun yhden paskakasan hautajaisiin valkoiseen mekkoon, ilmaisenko tarpeeksi selkeästi että olen odottanut tätä hetkeä ja riemuitsen tilanteen johdosta? Vai olisiko joku muu väri vielä parempi?
Kommentit (11)
Valkoinen kuvastaa yleisesti puhtautta. Laita keltaista päälle.
[quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 22:16"]
Mitä jos jättäisit menemättä koko tilaisuuteen?
[/quote]
En todellakaan jätä :D Tämä on mun tähän astisen elämän onnellisin hetki, en aio jättää sitä välistä.
Joissain kulttuureissa valkoinen on surun ja kuoleman väri.
Mulla ois mielessä sopiva väri jos haluaa "rienata" mut en taida sanoa.
Valkoinen on puhtauden ja valon värin, ei sovi sinulle. Laita joku puna-kelta-oranssi.
Kirkkaan keltainen on sellainen väri, joka varmaan hautajaisissa on epäsopivin. Tuossa ideassa on nyt vaan se ongelma, että et kosta sille haudattavalle enää mitään kun hän on jo kuollut. Tuossa joutuvat vain viattomat kärsimään teostasi. Jos haluaa tappaa jonkun, niin parempi tappaa vaikka hänen lapsensa, jotta piru jää kärsimään. Nyt sinulla on resepti ihan väärin.
Suosittelen pelleasua tai kelta-mustaa ampiaispukua siipineen.
Musta tummansininen ois aika raju!
Keltainen mekko multa kyllä löytyisi kaapista, taidan laittaa sen sitten päälle. Ja ei tässä kukaan viaton kärsi, muut vieraat on varmaankin niin humalassa hautajaisten ajan, että ainoa joka huomaa mun asuvalinnan on pappi. -ap
[quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 22:27"]Musta tummansininen ois aika raju!
[/quote]
Tai tumman harmaa. Kukaan ei tajua mitään, ap. vaan hykertelee itsekseen.
Mitä jos jättäisit menemättä koko tilaisuuteen?