Keskustellaan silmälaseista!
Oon juuri hankkinut muutamat uudet. Minusta on kiva, että lasit kehystävät kasvoja ja sellaisena huonompanakin naamapäivänä ne tuovat ryhtiä lisää. Nyt on kiva kun on useammat lasit niin voi vaihdella vähän vaatetuksen ja fiiliksen mukaan. :)
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Nykyään ostan aina laseihin sellaiset aurinkolasiklipsit. Maksavat jotain 80 egeä, näyttävät hyviltä (eivät ole ns. Irwin-mallia 😆), ja ne on helppo ottaa pois, kun tulee ulkoa sisätiloihin. Erillisten aurinkolasien kanssa joutuu puljaamaan enemmän (ellei sitten käytä piilareita).
Olen käyttänyt laseja varmaan 7-vuotiaasta, joten enää en osaa olla ilman. Pokia on aikojen saatossa kertynyt useita. Käytän nykyisin paria pokia, toisia kotona, ja toisia ihmisten ilmoilla.
Mikä on Irwin-malli?
Näyttöpääte lasit joilla voi kulkea niin oli parhaimmat lasit minulle enkä ota ikinä enää moniteho laseja ja niillä ei tehnyt yhtään mitään. Otan eri liukuväri sävytettyinä ja ohennetuilla laseilla.
Sain kahdet lasit ja maksoivat kaikilla herkuilla ohennetut ja sävytetyt niin 800 euroa.
Ja merkki kehyksillä 300 euroa kappale.
Laseja saa myös halvemmalla, kun ostaa netistä. Omat lasit, joissa on ohennetut, heijastamattomat linssit, maksoi vain 60 euroa. Ja postikuluja tuli päälle noin 6 euroa.
Nostetaan vanhaa keskustelua. Itse ostin juuri uudet lasit sinivalo suojalla jotka myös aiemmissa laseissa oli.
Uusissa laseissa heijastuu sisäpinnasta myös omat pupillini sekä linssien kulmissa myös kulmakarvat peilikuvana omiin silmiini. Kyllä tätä on moni ihmetellyt ja niin ihmettelen itsekkin, onko kellään muulla käynyt näin? Kyllä käyn poistatuttamassa koko sinivalo höpötykset kun enemmänkin vain harmia...
Specsaversista saa kahdet lasit yhden hinnalla! Mikset ostanut sieltä?