Millainen on tuntemasi Kirsi?
Kommentit (41)
Iloinen, ihana, aidon pirteä, lastenhoitaja
[quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 21:45"]
kostaa entisille miehille lasten kautta.
[/quote]
=(
No Kirsistä on ennenkin ollut palstoja. Muistaakseni sillä on isot rinnat, kaunis, seksihullu ja syö työkavereiden eväät jääkaapista. Enemmänkin kiinnostaisi millainen on Liisa? Sain ilmeisesti kännissä sen puhelin numeron jostain kun sellainen on taskussa mutta en muista tapauksesta mitään.
Ärsyttävä. Pukeutuu benettoneihin, joista leuhottaa kuin olisi pukeutunut vintage haute coutureen. Pikkuporvarillinen, tai ainakin wanna be sellainen, amis.
Hiukan ujo ja hiljainen on Kirsi, pinnan alla todella huumorintajuinen ja nokkela, luova ja taiteellinen. Ihana ihminen :)
Heh, olen Kirsi ja melkein kaikki kohdat osuu minuun... Paitsi etten käy swinger bileissä enkä pukeudu Benettoniin :)
muistamme hyvät huulet,kaikilla ei ole, kun eivät uskalla tarjota niitä. :)
[quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 22:48"]
Heh, olen Kirsi ja melkein kaikki kohdat osuu minuun... Paitsi etten käy swinger bileissä enkä pukeudu Benettoniin :)
[/quote]
Sittenhän sä olet mun tuttu ;)
[quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 22:48"]
[/quote]
No sähän oot sitte varmaan hyvä tyyppi,NOT.
Työkaveri jolla ihanat siniset silmät,
toivoisin että nähtäisiin useammin.
38 jatkaa,hän on vilpittömin
nainen jonka olen koskaan tavannut.
Kunpa hän käyttäsi silmälaseja useammin.:D
Toinen on enoni vaimo, molemmat ihan juoppoja, samoin heidän lapsensa (aikuisia molemmat). Toinen on todella TODELLA ylipainoinen (en yleensä sano mitään aikuisen ylipainosta mutta hän on oikeasti sairaanloisen lihava) koiraharrastaja joka haisee aina hieltä ja märältä koiralta..
Ihana, lämmin ja maailman hauskin tyyppi! :) Ihminen, jonka seurassa ei tule koskaan tylsää. Sosiaalinen, tulee kaikkien kanssa toimeen. Kaunis ja iloinen. Yksi parhaista ystävistäni. <3