Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun tuntemasi ihminen muuttuu..

Vierailija
06.01.2022 |

Miten olet reagoinut, toiminut? Oletko jatkanut suhdetta entiseen tapaan vai pistänyt jopa välit poikki?

Itselläni on meneillään tällainen tilanne, kun kaveri on muuttunut hyvin paljon enkä enää oikein tunne häntä. Yhteydenpito tuntuu lähinnä pakonomaiselta, jopa ahdistavalta,ei yhtään luonnolliselta. Kaveri vie kaiken tilan ja hapen omalla puheellaan itsestään. Tuntuu että häntä ei kiinnosta muut kuin hän itse ja toimii sen mukaan. Arvomaailmamme eivät kohtaa enkä koe meidän olevan nykyään enää ns samanhenkisiä. Kaveruudesta on tullut selkeästi hyötyväline hänelle. Itse olen miettinyt tekeväni rajat tähän, koska en jaksa enkä tarvitse energiasyöppöä ihmistä elämääni.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
06.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten et enää ole tekemisissä. Mitä vaikeaa tuossa on?

Vierailija
2/4 |
06.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on varmasti hankala tilanne.

Jos välit on läheiset, kysyisin suoraan, että huomaako itse minkään muuttuneen ja mikähän sen voisi olla aiheuttanut. Jos suhde ei kestä tuollaista keskustelua, en tiedä, mikä muu olisi viisas vaihtoehto.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
06.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä sitä alkaa etääntyä, jos huomaa hyväksikäyttöä. Yhteydenpito vähenee. Siis ei ainakaan itse ota yhteyttä siihen toiseen yhtä usein kuin ennen tai ei ollenkaan.

Mutta tosiaan jos olette niin läheisiä, että voi kysyä ystävältä, mitä on tapahtunut, niin se keskustelu varmaan on fiksua käydä.

Vierailija
4/4 |
06.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettei vaan olisi käynyt niin, että hän on havahtunut suhteenne olevan kuvantunlainen, mutta päinvastoin ja koittaa nyt parantaa osaansa?