Tykkääkö miehet, että naisella on huulitäytteitä?
Kommentit (41)
Mitä väliä tykkääkö miehet? Tärkeintä jos ottaa että tykkää itse.
Vierailija kirjoitti:
Miks naiset rumentaa itseään noilla täytehuulilla, eiks ne oikeesti tajuu miten rumat ankkahuulet on.
Koska monet kuvittelevat, että juuri heillä ne ovat luonnollisen näköiset…
Vierailija kirjoitti:
Miehet tykkää pulleahuulisista naisista, mutta ne saa olla vain luomut. Eli naisen pitäisi mieluiten olla isotissinen (luomu), pitkät ja paksut hiukset (ilman pidennyksiä), kuulas ja rypytön iho (ilman fillereitä tai botoxia) ja mitä vielä muuta. Mieluiten läpi elämän eli vielä 50v näyttää n 25veeltä, luonnostaan tietysti.
Näin ehkä, jossain määrin, mutta jollei näin ole, on parempi olla luomu kuin teko sitä ja tätä. Ne vaan ei kaunista ketään.
Itselläni on luonnostaan melko täyteläiset huulet, ja on hieman ahdistavaa, kun niitä kommentoidaan usein täytetyiksi. Yleensä lievästi huonossa mielessä. Eli näin naisena uskoisin, että suurempi osa miehistä pitää luomutyypeistä, mutta totta kai niitäkin löytyy, jotka tykkäävät muokatuista vartaloista/naamoista.
Tässä, kuten niin monessa muussakin asiassa, pätee vanha totuus: kohtuus kaikessa. Uskokaa tai älkää, mutta on olemassa miehiä joille on tärkeämpää se millaista naisen kanssa on olla kuin se, miltä nainen näyttää.
Huulitäytteet varmaan hirvein juttu mitä naamalleen voi tehdä.
M30
Pienet huulitäytteet näyttävät hyvältä. Valtavat, levinneet ankkahuulet eivät näytä.
Naisten huulitäytteet ja rintaimplantit ovat pelimiehelle merkki, että tuolta bimbolta heruu reppuakin herkemmin.
Yhden illan panoissa asialla ei juuri ole merkitystä.
Vierailija kirjoitti:
Miehet tykkää pulleahuulisista naisista, mutta ne saa olla vain luomut. Eli naisen pitäisi mieluiten olla isotissinen (luomu), pitkät ja paksut hiukset (ilman pidennyksiä), kuulas ja rypytön iho (ilman fillereitä tai botoxia) ja mitä vielä muuta. Mieluiten läpi elämän eli vielä 50v näyttää n 25veeltä, luonnostaan tietysti.
Sinullekin on iskenyt niin yleinen naistentauti, että kuvittelet mitä me miehet ajattelemme. Mahtaa olla raskas elämä, kun keksii ajatukset ja mielipiteet vastakkaiselle sukupuolelle ja uskoo vielä ne vaikka on ihan itse omin pikku aivoin ne kehitellyt. Ja sitten saakin vihata miehiä sydämensä kyllyydestä sekä houkutella muutkin tampiot mukaan.
Makujahan on tietysti monenlaisia, joten siinäkin valossa katkera kuvitelmasi näyttää naurettavalta. Itse olen aina ihaillut, arvostanut ja pyrkinyt tutustumaan naisiin, jotka ovat luonnollisia kaikin puolin. Luonnollisen kaunis nainen on harvinaisuus Suomessa ja tietysti tummat piirteet ovat eduksi, kun ei tarvitse tummentaa ripsiä, kulmakarvoja ja luomia. Tummat pitkät hiukset ovat aika olleet mieleeni ja vartalo naisellinen, pienehkö pehmeyskin on mennyt vielä läpi rankan seulani, rintojen kokoa tärkeämpi on niiden ulkonäkö, kaunis luonnollinen ja hymyilevä suu, normaali iho ja ryppyjäkin olen salllinut, varsinkin jos ne ovat aiheutuneet hymyilemisestä ja iloisista ilmeistä. Eikä nainen paljoa muutu iän myötä, jos oikeasti rakastaa itseään edes sen verran, ettei päästä lihomaan itseään muodottomaksi säkiksi.
Vierailija kirjoitti:
Aika harvat :D
Se on kyllä yksi trendi mikä ei oikeasti ole naisten ulkonäköä parantanut. Itse puhuisin jopa kauneusoperaation sijaan rumuusoperaatiosta.
https://www.wonderlandmagazine.com/2020/05/09/dove-cameron-summer-cover…
Tämä nainen siis on ruma vai?
Kovasti tykkää!
Maiskis maiskis, slurps sluprs on niin paljon parempaa...
Minttu Räikkönen ennen vai jälkeen.
Ai niin. On olemassa vain yksi mies josta on tehty muutama miljardi kopiota.
Riitää kun kysyt yhdeltä mieheltä mistä se tykkää niin samalla selviää mistä kaikki miehet tykkäävät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinullekin on iskenyt niin yleinen naistentauti, että kuvittelet mitä me miehet ajattelemme. Mahtaa olla raskas elämä, kun keksii ajatukset ja mielipiteet vastakkaiselle sukupuolelle ja uskoo vielä ne vaikka on ihan itse omin pikku aivoin ne kehitellyt. Ja sitten saakin vihata miehiä sydämensä kyllyydestä sekä houkutella muutkin tampiot mukaan.
Makujahan on tietysti monenlaisia, joten siinäkin valossa katkera kuvitelmasi näyttää naurettavalta. Itse olen aina ihaillut, arvostanut ja pyrkinyt tutustumaan naisiin, jotka ovat luonnollisia kaikin puolin. Luonnollisen kaunis nainen on harvinaisuus Suomessa ja tietysti tummat piirteet ovat eduksi, kun ei tarvitse tummentaa ripsiä, kulmakarvoja ja luomia. Tummat pitkät hiukset ovat aika olleet mieleeni ja vartalo naisellinen, pienehkö pehmeyskin on mennyt vielä läpi rankan seulani, rintojen kokoa tärkeämpi on niiden ulkonäkö, kaunis luonnollinen ja hymyilevä suu, normaali iho ja ryppyjäkin olen salllinut, varsinkin jos ne ovat aiheutuneet hymyilemisestä ja iloisista ilmeistä. Eikä nainen paljoa muutu iän myötä, jos oikeasti rakastaa itseään edes sen verran, ettei päästä lihomaan itseään muodottomaksi säkiksi.
Toisin sanoen olet pyrkinyt tilailemaan vain "luonnollisen kauniita" missitason naisia. Tavallista näistä et edes laske naiseksi ollenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toisin sanoen olet pyrkinyt tilailemaan vain "luonnollisen kauniita" missitason naisia. Tavallista näistä et edes laske naiseksi ollenkaan.
Tilailemaan=tiirailemaan. 😬
Niissä huulissa on valmiiksi oikeat mittasuhteet, jotka eivät ole ristiriidassa muun naaman kanssa. Säätämällä tilannetta voi vain huonontaa (eri asia sitten, jos naama on päreinä jonkun onnettomuuden tms. takia).
Ottakaa vaan niin paksusti täytettä kuin lompakko kestää. Kyllä huulien pitää näyttää kumiveneeltä, myös kokonsa puolesta. Sitten voikin skipata ne idiootit ja keskittyä fiksuihin naisiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika harvat :D
Se on kyllä yksi trendi mikä ei oikeasti ole naisten ulkonäköä parantanut. Itse puhuisin jopa kauneusoperaation sijaan rumuusoperaatiosta.
https://www.wonderlandmagazine.com/2020/05/09/dove-cameron-summer-cover…
Tämä nainen siis on ruma vai?
Kyllähän toi huulien rassaaminen saa tyypin väkisin näyttämään enemmän "bulkilta".
Ei väliä onko naisella pusuhuulet vai viivahuulet kunhan on luonnon luomat 👍