Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tykkääkö miehet, että naisella on huulitäytteitä?

Vierailija
05.01.2022 |

Pitääkö nykynaisilla olla pulleat pusuhuulet?

Kommentit (41)

Vierailija
41/41 |
06.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet tykkää pulleahuulisista naisista, mutta ne saa olla vain luomut. Eli naisen pitäisi mieluiten olla isotissinen (luomu), pitkät ja paksut hiukset (ilman pidennyksiä), kuulas ja rypytön iho (ilman fillereitä tai botoxia) ja mitä vielä muuta. Mieluiten läpi elämän eli vielä 50v näyttää n 25veeltä, luonnostaan tietysti.

Sinullekin on iskenyt niin yleinen naistentauti, että kuvittelet mitä me miehet ajattelemme. Mahtaa olla raskas elämä, kun keksii ajatukset ja mielipiteet vastakkaiselle sukupuolelle ja uskoo vielä ne vaikka on ihan itse omin pikku aivoin ne kehitellyt. Ja sitten saakin vihata miehiä sydämensä kyllyydestä sekä houkutella muutkin tampiot mukaan.

Makujahan on tietysti monenlaisia, joten siinäkin valossa katkera kuvitelmasi näyttää naurettavalta. Itse olen aina ihaillut, arvostanut ja pyrkinyt tutustumaan naisiin, jotka ovat luonnollisia kaikin puolin. Luonnollisen kaunis nainen on harvinaisuus Suomessa ja tietysti tummat piirteet ovat eduksi, kun ei tarvitse tummentaa ripsiä, kulmakarvoja ja luomia. Tummat pitkät hiukset ovat aika olleet mieleeni ja vartalo naisellinen, pienehkö pehmeyskin on mennyt vielä läpi rankan seulani, rintojen kokoa tärkeämpi on niiden ulkonäkö, kaunis luonnollinen ja hymyilevä suu, normaali iho ja ryppyjäkin olen salllinut, varsinkin jos ne ovat aiheutuneet hymyilemisestä ja iloisista ilmeistä. Eikä nainen paljoa muutu iän myötä, jos oikeasti rakastaa itseään edes sen verran, ettei päästä lihomaan itseään muodottomaksi säkiksi.

Toisin sanoen olet pyrkinyt tilailemaan vain "luonnollisen kauniita" missitason naisia. Tavallista näistä et edes laske naiseksi ollenkaan.

Et selvästikään ole ymmärtänyt mitä kirjoitin. Miltä tuntuu olla noin tyhmä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi yhdeksän