Tuunausta pottumuusiin, vinkkejä ktos:)
Kokeiltu on mm. pinaattia, maissia, paprikaa, herneitä.
Olisiko joku mauste tai maku mammoilla melessä?
Kommentit (42)
Maidossa pehmeäksi haudutettua hienonnettua sipulia.
Herneitä ja raastettua sitruunankuorta ja mehua
Mä tykkään irlantilaisesta muusista, colcannon. Muusin sekaan keitettyä kaalia ohuina suikaleina ja ruohosipulia hienoksi pilkottuna. Tulee tuhdimpi, täyttävämpi ja terveellisempi muusi
En ole ap, mutta eikö ihmiset osaa lukea? Itse suosittelen inkivääriä, raastettuna.
Valkosipulimurskaa ja kukkakaalia tai porkkanaa keitettynä, nam! Kuulostaa toki aika pahalta...
Porkkanaraaste raakana ja kylmänä muusin sekaan, super!
Palsternakka+ruokakerma
Itse laitan tuoretta ruohosipulia ja kevätsipulia :-)
En ole ap, mutta eikö ihmiset osaa lukea? Itse suosittelen inkivääriä, raastettuna.
Tarjosin lammaspaistin kanssa perunakohokasta ja se oli menestys! Tein ensin perunamuusin, sekoitin joukkoon hienonnetun sipulin, valkosipulinkynsiä murskana, pippuria, suolaa ja neljä munaa. Voitelin vuoan ja kaadoin seoksen siihen. Päälle panin korppujauhoja ja voinokareita. Paistoin 200 asteessa reilut puoli tuntia.
käytä creme fraichea maidon sijaan
[quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 17:20"]Tarjosin lammaspaistin kanssa perunakohokasta ja se oli menestys! Tein ensin perunamuusin, sekoitin joukkoon hienonnetun sipulin, valkosipulinkynsiä murskana, pippuria, suolaa ja neljä munaa. Voitelin vuoan ja kaadoin seoksen siihen. Päälle panin korppujauhoja ja voinokareita. Paistoin 200 asteessa reilut puoli tuntia.
[/quote]
Nam! Täytyy kokeilla. :)
Piparjuurella maustettua muusia kalan kanssa, karkea dijon-sinappi toimii taas vaikka possun kanssa.
[quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 17:09"]
[/quote]
Mikä näistä vastauksista kertoo, etteivät ihmiset osaisi lukea? Ap pyysi vinkkejä muusin tuunamiseen ja niitähän tässä on annettu.
Tää on niiiiiiin väärä ketju nälkäsenä lukea!! Etenkin ku ruuan kanssa menee pari tuntia ennenku se on valmista!
Piparjuurituorejuustoa, Cantadou. Vie kielen.
Parmesan- juustoa, hienoksi silputtua persiljaa ja ruohosipulia
Jauhelihaa.