Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuleeko karanteenipäätös postissa kotiin?

Vierailija
05.01.2022 |

Vai pitääkö se tulostaa jostain? Pomo kyselee mutta en minä tiedä mistä se tulee. On virallinen positiivinen tulos koronasta ja olin 10 vuorokautta karanteenissa, tosin myös sairaana.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
05.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saatko ylipäätään karanteenipäätöstä? Olitko kotona altistuksen jälkeen? Sen karanteenipäätöksen saa altistunut, positiivisen koronatestin saanut saa eristyspäätöksen. Jos on karanteenissa ja sitten sairastuu, niin silloin saa molemmat todistukset. Ja jos sairaus jatkuu yli tuon päivämäärärajan, saa vielä uuden eristyspäätöksen.

Vierailija
2/12 |
05.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja vastaus itse kysymykseen, tulevat kotiin postitse. Niiden tulo kestää kauan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
05.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saatko ylipäätään karanteenipäätöstä? Olitko kotona altistuksen jälkeen? Sen karanteenipäätöksen saa altistunut, positiivisen koronatestin saanut saa eristyspäätöksen. Jos on karanteenissa ja sitten sairastuu, niin silloin saa molemmat todistukset. Ja jos sairaus jatkuu yli tuon päivämäärärajan, saa vielä uuden eristyspäätöksen.

Eli sieltä on tulossa eristyspäätös? Oli positiivinen korona. Altistumisesta ei tietoa, jäin kotiin vasta oireista jotka alkoivat ennen positiivista testitulosta.

ap

Vierailija
4/12 |
05.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin ja vastaus itse kysymykseen, tulevat kotiin postitse. Niiden tulo kestää kauan.

Kiitos eli odotellaan vielä.

ap

Vierailija
5/12 |
05.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, itse odottelen myös taysistä vastaava mutta se piti itse käydä omataysissa jotta se tulisi..

Vierailija
6/12 |
05.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo meillä taisi mennä pari viikkoa ennen kuin tuli postissa.

Vierailija
7/12 |
05.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo meillä taisi mennä pari viikkoa ennen kuin tuli postissa.

Ok, mä odottelen jo kolmatta viikkoa. Taitaa olla vähän ruuhkaa niiden kanssa.

ap

Vierailija
8/12 |
05.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työntäkää karanteeninne hevoseni persiiseen.

Vierailija
9/12 |
05.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli sieltä on tulossa eristyspäätös? Oli positiivinen korona. Altistumisesta ei tietoa, jäin kotiin vasta oireista jotka alkoivat ennen positiivista testitulosta.

ap

Saat jossain vaiheessa sen hyvin kapulakielisen lääkärin allekirjoittaman eristyspäätöksen, mistä saa ihmetellä, että mitä tässä nyt yritetään sanoa. Minä sain ainoastaan eristyspäätöksen, muut perheenjäsenet saivat ensin karanteeni- ja sitten vähän myöhemmin eristyspäätöksetkin, kun sairastuivat. Mutta kaikkien tulo kesti ja jos olet nyt ihan lähiaikoina sairastanut, niin voi kestää vielä kauemmin, kun lääkärillä riittää niitä papereita allekirjoitettavaksi paljon.

Vierailija
10/12 |
05.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Saat jossain vaiheessa sen hyvin kapulakielisen lääkärin allekirjoittaman eristyspäätöksen, mistä saa ihmetellä, että mitä tässä nyt yritetään sanoa. Minä sain ainoastaan eristyspäätöksen, muut perheenjäsenet saivat ensin karanteeni- ja sitten vähän myöhemmin eristyspäätöksetkin, kun sairastuivat. Mutta kaikkien tulo kesti ja jos olet nyt ihan lähiaikoina sairastanut, niin voi kestää vielä kauemmin, kun lääkärillä riittää niitä papereita allekirjoitettavaksi paljon.

Ok, joulukuussa sairastin, eristys päättyi muistaakseni 25.12.

ap

Vierailija
11/12 |
05.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen voi saada myös suojatussa sähköpostissa, mutta pitää laittaa lomakkeella rasti oikeaan kohtaan (posti vai suojattu sähköposti), kun asiaa kysytään. 

Vierailija
12/12 |
05.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin työnantaja sitä päätöstä tarvitsee jos sen on aikanaan ilmoittanut? Eikö se ole palkatonta ja korvaus tule Kelalta vai saako työnantaja hakea ne rahat Kelalta jos maksaa palkat?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kolme