Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Helmi Loukasmäki jyrähtää Erika Vikmanille: "Tämä on minun ja Dannyn yhteinen päätös!"

80vNainenIhmeissään
05.01.2022 |

https://www.seiska.fi/Kotimaa/Nyt-meni-vati-nurin-Hurjistunut-Helmi-Lou…

Mitä olette mieltä?

Itse mietin miksi meistä 80v vanoista naisista ei nuoret miehet noin taistele kuka saa. Tasa-arvossa olisi kehittämiesn paikka sillä kyllä monelle meille vanhoille naisille kävisi nuorempi mies.

Kommentit (46)

Vierailija
21/46 |
05.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Erika on käynyt Helmin reviirille, ei ihme että on vihainen. Tuskin kukaan muukaan nainen tykkäisi, jos toinen nainen tulisi miestä varastaa.

Vanha käpy on noin kuumaa kamaa?

1) Danny on julkkis

2) Danny voi edistää uraa ja tehdä tähden susta mikä on muuten tosi vaikeeta tässä maassa ilman suhteita

N18

Vierailija
22/46 |
05.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helmi sanoi kun Seiska kysyi "mitä tekisit jos Erika ilmestyisi ovelle"

- Kysyisin varmaan, että keitänkö kahvit

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/46 |
05.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oksennan Dannystä. Helmi ja Erika on säälittäviä.

Vierailija
24/46 |
05.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helmi tässä huonommassa asemassa on kuin Erika. Helmillä ei ole ammattia eikä muuta työtä kuin Dannyn "avustaminen". Erikalla on oma laulajan ura ja hommasihan hän itselleen kalliin asunnonkin.

Vierailija
25/46 |
05.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyväksyttäisiinkö tätä missään muussa maassa kuin Suomessa?

Mitenkähän esittely menee kun Helmi vie Dannyn tapaamaan vanhempiaan jotka ovat Dannya joku 40v nuorempia?

Miltähän vanhemmista tuntuu että nuori tytär on tuon ikäisen miehen kanssa..

Vierailija
26/46 |
05.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oksennan Dannystä. Helmi ja Erika on säälittäviä.

Heh, heh, Aistimmeko hieman kateutta?

-raimo58

Vierailija
27/46 |
05.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Helmi tässä huonommassa asemassa on kuin Erika. Helmillä ei ole ammattia eikä muuta työtä kuin Dannyn "avustaminen". Erikalla on oma laulajan ura ja hommasihan hän itselleen kalliin asunnonkin.

Totta, mutta Helmillä on vielä aikaa lypsää Dannyltä omaisuus ja kunnon autot, asunnot, mökit yms.

Siksi Helmi taisteleekin kovasti, että ei kaikesta jäisi tyhjän päälle, kun on itse antanut Dannylle vaikka mitä.

Vierailija
28/46 |
05.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuonna 2016 raikas tangokuningatar, nyt kikkakakkonen? Kun vertaa 2016 kuviin, niin pakko sanoa, että sanonta "seura tekee kaltaisekseen" pätee tässäkin suhteessa ikäloppuun ukkoon. Missä on kaunis raikas nuori nainen? Nyt on kuvissa joku ennen aikojaan kulahtanut suttura ja toinen joka muistuttaa kovasti Courtney Stoddenia. Siinäkö ollutkin esikuva imagolle?

Vierailija
29/46 |
05.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Helmi sanoi kun Seiska kysyi "mitä tekisit jos Erika ilmestyisi ovelle"

- Kysyisin varmaan, että keitänkö kahvit

Helmihän puhuu sievän kotirouvan tavoin.

Perintöä odotellessa ;)

Vierailija
30/46 |
05.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää vastatko tolle 40v miehelle mitään. On jo poliisin tiedossa.

Vierailija
31/46 |
05.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiltti Mies 40v kirjoitti:

Siis 80-vuotias mies saa seurustella ja harrastaa seksiä parikymppisten naisten kanssa (jos hän siis seksiin pystyy) mutta minä 40-vuotias mies en saa seurustella ja rakastella vaikka 12-vuotiaan tytön kanssa jos haluan?

P e d o f i l i a on sairaus.

Vierailija
32/46 |
05.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis 80-vuotias mies saa seurustella ja harrastaa seksiä parikymppisten naisten kanssa (jos hän siis seksiin pystyy) mutta minä 40-vuotias mies en saa seurustella ja rakastella vaikka 12-vuotiaan tytön kanssa jos haluan?

On se aikuisuuden rajapyykki aika asiallinen olemassa. Koita nyt vain kiltisti leikkiä täysi-ikäisten kanssa.

Vierailija
33/46 |
05.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta, mutta Helmillä on vielä aikaa lypsää Dannyltä omaisuus ja kunnon autot, asunnot, mökit yms.

Siksi Helmi taisteleekin kovasti, että ei kaikesta jäisi tyhjän päälle, kun on itse antanut Dannylle vaikka mitä.

Kuten?

Vierailija
34/46 |
05.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Mitään aihetta paikkani luovuttamiseen ei siis ole!"  Mikä ihmeen paikka hänellä siellä on, mitä Erika havittelee?

Sohvapaikka, keittiön tuolipaikka ja sänkypaikka 😉

Vierailija
35/46 |
05.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Backwall kirjoitti:

On se aikuisuuden rajapyykki aika asiallinen olemassa. Koita nyt vain kiltisti leikkiä täysi-ikäisten kanssa.

Niin, ei lähdetä seuraamaan profeetan esimerkkiä.

Vierailija
36/46 |
11.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helmi voittaa on minun veikkaus.

Teidän?

Vierailija
37/46 |
11.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helmi go and take!

Vierailija
38/46 |
12.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ku mietin voinko ryhtyä 10v vanhemman kanssa yhteen, kun äiti taivasteli jo pikkusiskon ja miehesä 6v ikäeroa.

Vierailija
39/46 |
12.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jyrähtää 🤣

Tirsk.

Vierailija
40/46 |
17.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helmi voittaa tämän kamppailun vielä, hänellä on nuoruutta enemmän, joka varmasti on hyödyksi kamppailussa Dannysta!