Tyylikäs sisustus opiskelija-asuntoon
Olen opiskelija ja muuttamassa minulle uuteen asuntoon. Minulla ei tällä hetkellä ole lainkaan isoja huonekaluja, mutta aion hankkia kaksioon mm. sängyn, ruokapöydän tuoleineen ja (vuode)sohvan. Kysymys kuuluu: mistä hankkisitte kyseisiä huonekaluja huokeaan hintaan, mutta modernin tyylikkäinä? Mitä muita tyyli- tai sisustusvinkkejä haluaisit jakaa?
Pidetään ketju siistinä ja positiivisena :)
Kommentit (24)
Kierrätyskeskus! Jos sieltä ei tee mieli ostaa esim. sänkyä, pöydän ja tuoleja voi kuitenkin ostaa.
Yksiöön tytär hankki:
Sohvan kierräryskeskuksesta n 30 € sohvapöytä Jyskistä puoleen hintaan n 20
Hyllyn facen annetaan ryhmästä
Joustinsängyn 70% alesta Maskusta, hinta n. 200.
Pyöreä ruokapöytä Maskusta 100, kaksi tuolia Jyskistä a 29 (oli 50%), pari jakkaraa Askosta 70 % alennuksella.
Pari pikkuhyllyä yms Ikeasta.
Suurin osa ostettu alennettuun hintaan.
Tietyissä huonekaluliikkeissä on ale/tarjoushinnat aina joka viikonloppu.
Kannattaa käydä pinterestissä katsomassa ikea hacks juttuja
Miksi Ikeaa parjataan aina? Siellähän on edullisesti perustyylikkäitä huonekaluja. Ja Ikean tuotteet saa myös helposti myytyä eteenpäin.
Oman pienen kaksioni sisustus on Ikeaa ja Askoa. Ja kaikki Askon huonekalut olen ostanut alesta.
Ikeaa ostavat kaiken ikäiset tuloihin katsomatta.
Ap:lle sellainen vinkki, että osta pari viherkasvia. Ne luo yllättävän paljon kodikkuutta ja pehmeyttä sisustukseen. Omat viherkasvini olen ostanut Tokmannilta. Siellä on silloin tällöin myynnissä niitä edullisella hinnalla.