Onko vajaa kaksimetrinen mies seksikäs?
Kommentit (34)
Vierailija kirjoitti:
Pituus ei tee miehestä erityisen seksikästä muuta kuin se miehen itsensä mielestä. Pitkät miehet aika vaivaannuttavasti tuovat esiin tätä pituuttaan ja vähättelevät lyhyempiä. Aika urpåa, mutta itsensä nuo siinä vain nolaavat.
Olen itse lyhyt, enkä kovinkaan vajaa. en koe että pitkät oliisvat erityisesti tuoneet asiaa esille. Se on vaan niin piinallisen ilmiselvää kun kaksi ihmistä juttelee että toinen katsoo alaspäin. Yleensä pitkät ihmiset menestyvät paremmin elämässä, sekä töissä että parisuhteessa. Se ei toki tarkoita sitä etteikö fiksu lyhyt pärjäisi paremmin kuin vajaa kaksmetrinen.
Inhoan pitkiä miehiä kun itse olen alle160cm.
Voit ihan itse googlettaa maailman pisimpiä ihmisiä ja päättää tekeekö pituus seksikkääksi.
Vierailija kirjoitti:
Minun lapsi oli viimeisimmässä mittauksessa 197cm pitkä ja ei minusta sellaisessa pituudessa kauheasti järkeä ole.
On se kuitenkin alkuluku sentäs!
On. Mieheni on 193 cm pitkä ja harteikas. Hoikka, ei mahaa. Pitkä mies on todellakin miehekkäämpi kuin joku tappi, niinkuin mieheni kutsuu lyhyitä miehiä. Pitkä mies on seksikäs, siksi myös naiset haluavat pitkiä miehiä kumppaneiksi. Enemmistö on kuitenkin näitä tappeja. Lapseni on myös perinyt isänsä pituuden, ai että, kyllä siitä kuulkaa naiset kilpailee, kun isoksi kasvaa.
Pilkkusäännöt. Vajaa, kaksimetrinen tai vajaa kaksimetrinen. Kaksi eri merkitystä.
Vierailija kirjoitti:
Miten on?
Mikä?
Vierailija kirjoitti:
Sellainen hessu hopo?
Tv: Miki Hiir
Ei. Kyllä miehen kuuluu olla vähintään kolmemetrinen. Ja housuissa puolimetrinen. Muuten ei voi mieheksi itseään kutsua.
Sellainen hessu hopo?