Seuraavaksi, kun mulle tulee joku sanomaan laihuudesta
niin, jos vaan vähänkin aihetta on, niin päivittelen minäkin miten sinäkin olet noin lihava/ älä nyt vaan syö enää ettet lihoa jne..
Kommentit (19)
[quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 14:03"][quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 14:01"][quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 13:58"]
Ja seuraava munapää, joka kysyy "miksi sulla on noin pienet tissit" saa vastakysymyksen "miksi sulla on niin pieni kyrpä".
[/quote]
Varmasti erittäin moni mies on kysynyt sinulta noin. Varmasti! Uskomme kaikki!!
Yrität vain seivata naisten kannalta pahalta näyttävää tilannetta vetämällä miehet syyllisiksi.
[/quote]
Häh? Wt-miehet ihmettelee tissien pienuutta (kännissä) suhteellisen usein. Miten tää on naisten kannalta pahalta näyttävä tilanne?
[/quote]
Wt on aika kulunut sana jo, keksi uus ruipelo
[quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 14:28"][quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 14:03"][quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 14:01"][quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 13:58"]
Ja seuraava munapää, joka kysyy "miksi sulla on noin pienet tissit" saa vastakysymyksen "miksi sulla on niin pieni kyrpä".
[/quote]
Yrität vain seivata naisten kannalta pahalta näyttävää tilannetta vetämällä miehet syyllisiksi.
[/quote]
Häh? Wt-miehet ihmettelee tissien pienuutta (kännissä) suhteellisen usein. Miten tää on naisten kannalta pahalta näyttävä tilanne?
[/quote]
[/quote]
Mitä jos vaan vastaisit kysymykseen? Tai vaan olisit hiljaa etkä näyttäisi kaikille ettet osaa :D
Ja jos joku tulee sanomaan kauniiksi niin hakut sanojan heti rumaksi.
[quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 14:30"][quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 14:28"][quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 14:03"][quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 14:01"][quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 13:58"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Mitä jos vaan vastaisit kysymykseen? Tai vaan olisit hiljaa etkä näyttäisi kaikille ettet osaa :D
[/quote]
Olen erihomo enkä tuo kommentoija
Hyi helvetti mikä pulkan naru oot!
[quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 14:31"]Ja jos joku tulee sanomaan kauniiksi niin hakut sanojan heti rumaksi.
[/quote]
Eli se on ihan sama, kuin kehuminen kauniiksi, jos ihmettelen miten joku voi olla niin lihava? Vrt. se, että joku ihmettelee, kuinka olen näin laiha?!?!?
[quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 14:31"]Ja jos joku tulee sanomaan kauniiksi niin hakut sanojan heti rumaksi.
[/quote]
Ei oo mua ainakaan kukaan sanonut kauniiksi eikä kehunut, että näytän hyvältä. Vaan toteavat, että oon laihtunut. Aivan kuin en itse tietäisi! No niin ajattelin tulevaisuudessa vastatakin, että minä tiedän kyllä, että olen laihtunut. Toki jos joku kehuu kauniiksi, niin hymyilen ja kiitän.
Mitä on lihoaminen? Kännykän tekstinsyöttökään ei tunnista sanaa.
Olen tehnyt niin...Ja suosittelen.
Jes 3, hienoa! Tähän asti olen vain hymistellyt, mutta nyt oon niin kyllästynyt täjän ihmettelyyn!
T. eräs, joka on kyllästynyt kuulemaan laihuudestaan. "Söisit jotain, niin et olis noin laiha." "No jättäisit sinäkin tuon pullan syömättä, niin et olisi noin lihava."
[quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 13:58"]
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 14:01"][quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 13:58"]
[/quote]
[/quote]
Oot nii luuseri ettet uskalla mitään sanoa. Mutiset vaan itseksesi