Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Saako nainen saada orgasmin muulla kuin pelkillä kalun työnnöillä? Älytön kysymys ja kovasti seksistinenkin, mutta...

Vierailija
05.01.2022 |

Toisessa keskustelussa hyökätään niin rajusti ajatusta vastaan, että pakko kysyä. Ilmeisesti tämäkin asia on säädetty jossain korkeammassa tahossa. Vai onko? sanokaa nyt ihmeessä!

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
06.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos näin on, niin se ainakin on väärä tapa. Ja jos on saanut väärällä tavalla, se on huonompi kuin olis jäänyt kokonaan saamatta.

Ei kun ihan tosi. Tavallista palstailijaa ärsyttää tavattomasti tämä musta-valkoisuus, mikä tätä(kin) palstaa vaivaa. Juurikin tämä clitorishullu ja sitten se toinen panomies. Kaksi ääripäätä ja itse koen olevani jossain puolivälissä.

Selitä sinä, jos osaat, mikä on clitorishullu? Pitääkö naisen hävetä omaa seksulaisuuttaan, tai  ehkä kovaa libidoaan. Pitääkö hävetä naisten nautinnon puolustamista... vai mitä mun täytyis hävetä? Ja m iksi tämä järjetön viha?

Pitääkö naisen saada kuten joku mies tai nainen  haluaa.  Muu ei ole oikein?

Kauheeta  kyllä. Oma mies nauttii todella, ei meillä ole estoja. Ja todellakin oma mies osaa ja antaa niin paljon orgasmeja, etten enemmästä  jaksas.

En tajua tätä, jos joku osaa selittää niin hyvä.

Sulla kääntyy tuo aggressiivinen viestintätyyli sanomaa vastaan. Ei kukaan - ei mies eikä nainen - jaksa tuollaista vauhkoamista ja koko ajan.

Kyllä me aikuiset ihmiset, jotka täällä palstaillaan, tiedetään nämä perusasiat naisen anatomiasta ja orgasmin fysiologiasta. Itsenäinen suomalainen nainen osaa ottaa vastuun itse nautinnostaan, osaa sen tekemisen kumppanilleen tarvittaessa opettaa ja osaa heivata huonon kumppanin tarvittaessa sängystään. Ilman, että sinä siitä tai omasta seksielämästäsi keuhkoat.

Joitakin voi jopa ärsyttää, kun sinä, arvoisa klitorishullu, kh, tunget ne 5 päivittäistä orgasmiasi joka ketjuun. Kun meistä iso osa on niitä kerran-kaksi kuussa rakastajia ja rakastajattaria, syystä tai toisesta. Et tuo mitään lisäarvoa useimpiin keskusteluihin. Ei tosin se panomieskään.

nainen ei käytä toisesta noin alentavaa sanaa. Jokainen nainen arvostaa omaa kehoaan, sen joka paikkaa. myös klitoristaan. En tajua tätä yhden naisen osan  dissausta, olkoon nainen tai mies joka siitä puhuu minkälainen vaan. Hävetkää naiset ja miehetkin, jota tätä halveksuvat.

Tuskin miehet  halveksuvat kalujaan...

Luepa tuo edellinen asia uudestaan. Mitä tässä sanotaan: 

"Sulla kääntyy tuo aggressiivinen viestintätyyli sanomaa vastaan. Ei kukaan - ei mies eikä nainen - jaksa tuollaista vauhkoamista ja koko ajan."

Kysymys on vauhkoamisesta, jankuttamisesta. Muutkin ihmiset kuin sinä osaavat ja tietävät mistä itse pitävät. 

Nyt saa Panohullu, jatkaa keskenäs.Sun tyyli on idioottityyli, mulla sentään on agenda, olla naisten asialla.

Vierailija
22/23 |
06.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites tämä otsikon kysymys? Eikö ole naisia vastaamaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
06.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mites tämä otsikon kysymys? Eikö ole naisia vastaamaan?

Olen nainen, eikä näin tyhmiin kyselyihin kannata kenenkään vastata. Jos sulla on hiekkaa pllussa, niin ei se meidän muiden ongelma ole. 

Ihme jankutusta. Mitä muiden seksielämä omaan nautintooni vaikuttaa, kun ei ole tarkoitus jokaisen kanssa sänkyyn hypätä.