Saako nainen saada orgasmin muulla kuin pelkillä kalun työnnöillä? Älytön kysymys ja kovasti seksistinenkin, mutta...
Toisessa keskustelussa hyökätään niin rajusti ajatusta vastaan, että pakko kysyä. Ilmeisesti tämäkin asia on säädetty jossain korkeammassa tahossa. Vai onko? sanokaa nyt ihmeessä!
Kommentit (23)
No niin, kellä nyt on se elämän ohjekirja, jossa kerrotaan miten kaikki asiat saa ja pitää tehdä? Muut olkoon hiljaa.
Tämä näyttää olevan kovasti vaikea asia. Olis todella kiva kuulla vilpittömiä vastauksia sekä miehiltä että naisilta, vaikka ihan absurdia onkin.
Vierailija kirjoitti:
Tämä on suora syöttö klitorishullun lapaan...
Ei ole totta enää...
Suomettuminen...sille on nyt synonyymikin.
Jos näin on, niin se ainakin on väärä tapa. Ja jos on saanut väärällä tavalla, se on huonompi kuin olis jäänyt kokonaan saamatta.
Ei kun ihan tosi. Tavallista palstailijaa ärsyttää tavattomasti tämä musta-valkoisuus, mikä tätä(kin) palstaa vaivaa. Juurikin tämä clitorishullu ja sitten se toinen panomies. Kaksi ääripäätä ja itse koen olevani jossain puolivälissä.
Vierailija kirjoitti:
Jos näin on, niin se ainakin on väärä tapa. Ja jos on saanut väärällä tavalla, se on huonompi kuin olis jäänyt kokonaan saamatta.
Ei kun ihan tosi. Tavallista palstailijaa ärsyttää tavattomasti tämä musta-valkoisuus, mikä tätä(kin) palstaa vaivaa. Juurikin tämä clitorishullu ja sitten se toinen panomies. Kaksi ääripäätä ja itse koen olevani jossain puolivälissä.
Selitä sinä, jos osaat, mikä on clitorishullu? Pitääkö naisen hävetä omaa seksulaisuuttaan, tai ehkä kovaa libidoaan. Pitääkö hävetä naisten nautinnon puolustamista... vai mitä mun täytyis hävetä? Ja m iksi tämä järjetön viha?
Pitääkö naisen saada kuten joku mies tai nainen haluaa. Muu ei ole oikein?
Kauheeta kyllä. Oma mies nauttii todella, ei meillä ole estoja. Ja todellakin oma mies osaa ja antaa niin paljon orgasmeja, etten enemmästä jaksas.
En tajua tätä, jos joku osaa selittää niin hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Unohdat muutaman vakiotyypin...!
Klitorishullu tulikin jo mainittua. Muistaako kukaan,minkäikäinen hän on, kuinka monasti /päivä sekstaavat, ja saako orgasmeja miehensä kanssa sekstatessaan?
Ladyboy-jankkaaja. Olipa kyse vaikka seksistä Datsun 100A:n takapenkillä, ladyboy tekisi senkin paremmin.
Mulkunmittaaja. Näitä voi olla useampikin, osalle pipelon täsmällinen mitta on erittäin tärkeä juttu, liekö insinööri...? Tyyliin 18,327 cm ja käyryys 4,29 astetta.
15-sentti jankkaaja. Yhdensortin "klassikko".
Panomies. Kielikuvien taitaja. Pillu ulvoo, vaikeroi, pyytää, ja anelee käsittelyssään. Kertakaikkinen kyrpien kurko-ainakin omasta mielestään.
Kissan ulospäästäjä. Tämän henkilön kotona ei ainakaan kissa kärsi raittiin ilman puutteesta.
Kuka muistaa muita?
Muta,mitä vikaa on oikeasti klitoriksen puolustamisessa? Kuka mies tähän vastaa? Siitä saa nin paljon iloa ja naitintoa. kuin mies peelostaan. Mitä vikaa? Tai mitä vikaa naisen nautinnon puoleta puhumisesssa? Onko miehet/joku mies jotenkin kateellinen vai mikä on?
Luulisi että miehet olisivat onnellisia tästä asiasta, vai?
Eikös se raamatussa sanota, että vain yhtymään pitää alkaman 🤔
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Selitä sinä, jos osaat, mikä on clitorishullu? Pitääkö naisen hävetä omaa seksulaisuuttaan, tai ehkä kovaa libidoaan. Pitääkö hävetä naisten nautinnon puolustamista... vai mitä mun täytyis hävetä? Ja m iksi tämä järjetön viha?
Kauheeta kyllä. Oma mies nauttii todella, ei meillä ole estoja. Ja todellakin oma mies osaa ja antaa niin paljon orgasmeja, etten enemmästä jaksas.
Sulla kääntyy tuo aggressiivinen viestintätyyli sanomaa vastaan. Ei kukaan - ei mies eikä nainen - jaksa tuollaista vauhkoamista ja koko ajan.
Kyllä me aikuiset ihmiset, jotka täällä palstaillaan, tiedetään nämä perusasiat naisen anatomiasta ja orgasmin fysiologiasta. Itsenäinen suomalainen nainen osaa ottaa vastuun itse nautinnostaan, osaa sen tekemisen kumppanilleen tarvittaessa opettaa ja osaa heivata huonon kumppanin tarvittaessa sängystään. Ilman, että sinä siitä tai omasta seksielämästäsi keuhkoat.
Joitakin voi jopa ärsyttää, kun sinä, arvoisa klitorishullu, kh, tunget ne 5 päivittäistä orgasmiasi joka ketjuun. Kun meistä iso osa on niitä kerran-kaksi kuussa rakastajia ja rakastajattaria, syystä tai toisesta. Et tuo mitään lisäarvoa useimpiin keskusteluihin. Ei tosin se panomieskään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sulla kääntyy tuo aggressiivinen viestintätyyli sanomaa vastaan. Ei kukaan - ei mies eikä nainen - jaksa tuollaista vauhkoamista ja koko ajan.
Kyllä me aikuiset ihmiset, jotka täällä palstaillaan, tiedetään nämä perusasiat naisen anatomiasta ja orgasmin fysiologiasta. Itsenäinen suomalainen nainen osaa ottaa vastuun itse nautinnostaan, osaa sen tekemisen kumppanilleen tarvittaessa opettaa ja osaa heivata huonon kumppanin tarvittaessa sängystään. Ilman, että sinä siitä tai omasta seksielämästäsi keuhkoat.
Joitakin voi jopa ärsyttää, kun sinä, arvoisa klitorishullu, kh, tunget ne 5 päivittäistä orgasmiasi joka ketjuun. Kun meistä iso osa on niitä kerran-kaksi kuussa rakastajia ja rakastajattaria, syystä tai toisesta. Et tuo mitään lisäarvoa useimpiin keskusteluihin. Ei tosin se panomieskään.
nainen ei käytä toisesta noin alentavaa sanaa. Jokainen nainen arvostaa omaa kehoaan, sen joka paikkaa. myös klitoristaan. En tajua tätä yhden naisen osan dissausta, olkoon nainen tai mies joka siitä puhuu minkälainen vaan. Hävetkää naiset ja miehetkin, jota tätä halveksuvat.
Tuskin miehet halveksuvat kalujaan...
Ja jos kerran parit panevat toisiaan vain kerran pari kuussa, se tuskin on minun tai mieheni syy. Me rakastellaan/pannaan millon huvittaa, ja se on meidän asiamme.
Ei tainnut tulla keltään lupaa. Pankaa miten haluatte ja saakaa miten vain. Lupa on nyt tässä!
Vierailija kirjoitti:
Eikös se raamatussa sanota, että vain yhtymään pitää alkaman 🤔[/
Raamatu mukaan tuo yhtyminen tarkoittaa
muutakin kuin seksiä tai penetraatiota
Jos mies tahtoo seksiä, niin hänen tulee etsiä
vaimo itselleen ja sitouduttava vastuuseen
vaimostaan. Siinä syntyy yhteys miehen ja
vaimon välille loppuelämän ajaksi.
Vieraita naisia ei ole sopivaa edes himoiten
katsella. (Tuskimpa siis pokeakaan )
Jos vaimo tahtoo omalta mieheltään klitoris
orkkuja on se ysi ja sama hailee kun se on
aviomiehen antamaa vaimolleen.Vaimo on
yhtä pyhä alapäästä kuin yläpäästä
Puolisot ovat vastuussa toistensa seksuaalisesta
tyydyttämisestä. Katsokaapa: 1korintolaiskirje7:1 eteenpäin . Voinee ihan
googlaamallakin löytää
Mielestäni tuota ”kakkoseen ”antamista ei
kuitenkaan voi vaatia.
Vierailija kirjoitti:
Ei tainnut tulla keltään lupaa. Pankaa miten haluatte ja saakaa miten vain. Lupa on nyt tässä!
Ihanaa :) Kiitos! <3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
nainen ei käytä toisesta noin alentavaa sanaa. Jokainen nainen arvostaa omaa kehoaan, sen joka paikkaa. myös klitoristaan. En tajua tätä yhden naisen osan dissausta, olkoon nainen tai mies joka siitä puhuu minkälainen vaan. Hävetkää naiset ja miehetkin, jota tätä halveksuvat.
Tuskin miehet halveksuvat kalujaan...
Luepa tuo edellinen asia uudestaan. Mitä tässä sanotaan:
"Sulla kääntyy tuo aggressiivinen viestintätyyli sanomaa vastaan. Ei kukaan - ei mies eikä nainen - jaksa tuollaista vauhkoamista ja koko ajan."
Kysymys on vauhkoamisesta, jankuttamisesta. Muutkin ihmiset kuin sinä osaavat ja tietävät mistä itse pitävät.
Kun seksistisyydestä ja sopivaisuudesta tuli
kyse, niin niille jotka puolisoa etsitte , voisin
vielä heittää idean uskovana, että sopiihan
tuon asian kanssa hiljentyä ja esittää pyyntönsä. Jos mies tahdot puolison, joka
kovasti tarvitsee seksiä ja se on sinulle tärkeä,
niin pyydä itsellesi sellaista. Mutta älä
suunnittele sitten lähteväsi merimieheksi.
Vaimosihan tarvitsee sinua joka päivä. Hoida
sitten hommas ilolla äläkä napise. Jos jollain
on pieni penis mielestäsi,niin pyydä sellaista
tyttöä, jolla olis pieni pimppi jne.
Ei ne pyynnöt turhia ole
Tänne varmasti vaati jo uskallusta vastata...