Paljonko halvimmat siteet maksavat?
Rahat ovat nyt todella tiukilla, tilillä on 3.40e, ja minulla alkoi menkat viikon etuajassa. Riittääkö tuo summa halvimpiin siteisiin?
Kommentit (17)
[quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 11:17"]Olisikohan Euroshopperin tms. siteet euron verran.
[/quote]
Kiitos sinulle! :) ap
Prismasta juuri ostin paketin X-tra-siteitä, maksoi 80 snt.
Ompele kestositeitä vanhoista froteepyyhkeistä.
Jos teet itse kestositeitä, ne ei maksa mitään. Siksi minä pääsyin kestositeisin 10vuotta sitten köyhänä ollessani. Sittemmin vaurastuttani en ole siirtynyt kertakäytökamaan takaisin, koska tämä on mukavampaa ja maailmakin pelastuu eds vähän.
Rainbow siteet jotain 1,79€ ja hirmu hyviä on. En muita käytäkään.
[quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 11:55"]
Kuukuppi myös tosi kätsy
[/quote]
Voi ollakin kätsy, mutta aloittajan budjetilla sitä ei saa.
Kiinnostaisi tehdä kestositeitä. Millaisia kiinnitysmekanismeja niihin kannattaa tehdä? Tarranauhaa?
[quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 11:55"]Kuukuppi myös tosi kätsy
[/quote]
Kuukuppeilijat pois! Täällä jutellaan siteistä.
Kestositeitä kannatan minäkin. Tulevat pitkäsä juokussa halvemmaksi ja aina on "rättejä" kotona..
[quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 11:55"]
Kuukuppi myös tosi kätsy
[/quote]
Ei ole. Kaikille se ei sovi. Esim itse en voi käyttää kuukuppia koska se aiheuttaa kipua, tunnen sen koko aika. Joten voitteko te kuppeilijat lopettaa sen kupin tuputuksen. Minä haluan käyttää SITEITÄ.
[quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 12:06"]Kestositeitä kannatan minäkin. Tulevat pitkäsä juokussa halvemmaksi ja aina on "rättejä" kotona..
[/quote]hyi miten epähygieenistä
[quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 12:07"]
[quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 12:06"]Kestositeitä kannatan minäkin. Tulevat pitkäsä juokussa halvemmaksi ja aina on "rättejä" kotona.. [/quote]hyi miten epähygieenistä
[/quote]
Ei ole. Pesukone pesee puhtaaksi.
Olisikohan Euroshopperin tms. siteet euron verran.