Minkä takia hommaatte jättitelkkareita kotiinne?
Niitä on hankalaa katsoa eikä se iso ruutu paranna ohjelman sisältöä.
Kommentit (70)
Toosan on oltava sopiva tilaisuuden luonteeseen.
muutossa tulen ostamaan vähintään 55-60”… nyt vähän pienempi ja tuntuu aika pieneltä nykyään… Töissä kun tuijottaa 65-80” näyttöjä palavereissa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi te siis käytätte rahanne isoon telkkaan, kun voisitte antaa sen meille sossuloisille?
Ostin itse sossuloisena osamaksulla ison telkan, kohta maksettu pois :)
Lol. Mistä tunnistaa köyhän? Osamaksujen käytöstä.
Vierailija kirjoitti:
muutossa tulen ostamaan vähintään 55-60”… nyt vähän pienempi ja tuntuu aika pieneltä nykyään… Töissä kun tuijottaa 65-80” näyttöjä palavereissa
unohdinnsanoa myös sen olennaisen.. Helpompi kuin tykin ja kankaan laittaminen.
Telkkari 58" ja kotiteatteri 100", ei aiheuta mitään ongelmia katsomisessa.
Ei meillä hankalaa ainakaan ole. Mukavaa katsoa elokuvia isolta ruudulta.
50", ei mielestäni mikään jättikoko, kun katseluetäisyyskin on noin 4m.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi te siis käytätte rahanne isoon telkkaan, kun voisitte antaa sen meille sossuloisille?
Niin no ei se minua hävetä olla köyhä.
Kissat viihtyy paremmin kun ne näkee kissoja ruudulla elävänkokoisina.
Iso asunto ja iso avoin olohuone-keittiötila, isolta ruudulta pystyy katselemaan mukavasti telkkaria keittiön puoleltakin esim. ruokaa tehdessä.
En nyt mihinkään 40-50 neliön kerrostalokaksioon osaisi vastaavaa, mutta nykyisessä asunnossa toimii 60" ja isommat telkkarit.
Mulla on 65" koska sitä näen katsoa ilman silmälaseja, kun pötkötän sohvalla. Silmälasit on maatessa todella epämiellyttävät. Ihan tavallisen kokoinen olkkari, katseluetäisyys pari metriä.
Vierailija kirjoitti:
Iso asunto ja iso avoin olohuone-keittiötila, isolta ruudulta pystyy katselemaan mukavasti telkkaria keittiön puoleltakin esim. ruokaa tehdessä.
En nyt mihinkään 40-50 neliön kerrostalokaksioon osaisi vastaavaa, mutta nykyisessä asunnossa toimii 60" ja isommat telkkarit.
Miten huoneiden määrä, tai talotyyppi, vaikuttaa telkkarin kokoon 🙄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viisas ostaa edullisella pätkällä ja laittaa senkin rahan poikimaan.
Mulla on 32 tuumaa, katseluetäisyys kaksi metriä. Ihan sopivan kokoinen tähän kaksioon.
Neljän metrin päästä katselukulma isoonkin ruutuun on pienempi kuin kännykkäruutuun 40cm päästä tihruhtaessa. Ainoo ero, että ei rasita silmiä niin kuin kännykkä.
Isoon ruutuun tottuu yllättävän äkkiä.
Meillä on 65" töllö, eikä sitä ole sen vaikeampaa katsoa sohvalta kuin 28" töllöä.
Ap ei varmaan käy elokuvissa. Kun sitä seinänkokoista kangasta on niin hankala katsoa.
Töllö 50" hajosi kesällä.
Uusi on 57 " nyt. Halpoja nyt.
Lisäksi on 2 kpl 32" tv lapselle ja pelikoneille.
Toki on videotykkikin, 82" se. Osimmoelleen.
Ihan on siis ok tv tilanne nyt.
Kaikki ostettu käteisellä.
Ja rahaa toki on kun muutti hki pois 😀😃😄😁
Eli alla oma okt, pihaa, sauna, parveke, talli, terassi, palju, poreamme...yms yms...maalla säästää niin on vara ostella kaikkea.
Se on trendi. Asunnot pienenee mut tv:t vaan suurenee.