Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaginallaan kullia hyväilevät naiset

Vierailija
05.01.2022 |

Itsellä on tullut pari kertaa vastaan sellainen oravanpillu kun nainen on istunut päälläni ihan liikkumatta niin sellainen supistus on tullut koko kalun varrelle että laaki on liikkunut.

Onko täällä sellaisia naisia?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
05.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisista en tiedä, mutta koko ikäni ollut sellaisen kanssa naimisissa.  Meni nuorena poikamieselämä ihan puluille, kun jäin oravapilluun kiinni. En toki silloin tiennyt siitä mitään, mutta tuntui, ettei parempaa nautintoa voi enää kuvitella.  Sellainen on kuin träppi, laitat kalun sisään ja nappaa samantien kiinni. Tuntee itsensä heti halutuksi.  

Vierailija
2/7 |
05.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaisen vaginan minäkin haluaisin vielä kokea elämässäni

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
05.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taivaallisen nautinnollista!

Vierailija
4/7 |
05.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä haluaisin päästä tekemään temppuja oravapillullani mutta inhoan kondomeja. Harmi että mies jätti vähän aikaa sitten. Helmiä sialle.

Vierailija
5/7 |
06.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on sellainen ^_^

Suht tuoreen seksikumppanin kanssa ollaan päästy vähän nautinnon makuun tässä ja hän jaksaa aina uudelleen ja uudelleen kehua pilluni lihaksia (todella kiihottavaa myös kuulla se!). Hänkin sanoo että tuntee olonsa todella halutuksi kun pillullani puristelen. Jännä, en tajua miksi, kun minusta se ei liity hänen haluamiseensa millään tavalla? Koska omaksi ilokseni minä sitä suurimmaksi osaksi teen, kun yhdyntä tuntuu vaan niin taivaalliselta kun kaikki paine ja kitka tulee lähemmäs. Nooo, ehkä teen sitä ihan vähän hänenkin mielihyväkseen ;)

Vierailija
6/7 |
06.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on sellainen ^_^

Suht tuoreen seksikumppanin kanssa ollaan päästy vähän nautinnon makuun tässä ja hän jaksaa aina uudelleen ja uudelleen kehua pilluni lihaksia (todella kiihottavaa myös kuulla se!). Hänkin sanoo että tuntee olonsa todella halutuksi kun pillullani puristelen. Jännä, en tajua miksi, kun minusta se ei liity hänen haluamiseensa millään tavalla? Koska omaksi ilokseni minä sitä suurimmaksi osaksi teen, kun yhdyntä tuntuu vaan niin taivaalliselta kun kaikki paine ja kitka tulee lähemmäs. Nooo, ehkä teen sitä ihan vähän hänenkin mielihyväkseen ;)

Oletko varma, että puristelet itse, eikä niin, että pillu puristelee itsekseen. Oravapillun tuntee siitä, että tahdostariippumattomat lantionpohjan lihakset ottavat refleksinomaisesti  otetta ja puristelevat. Tuntuu ihan erilaiselta ja eri kohdissa kuin kuin naisen tarkoituksellinen puristelu.  Vaimoni osaa ihan tarkoituksella puristelle, muttei se ole yhtää samaa. Eron huomaa varsinkin nykyisin kun vanhemmiten refleksinomainen puristelu alkaa olemaan kadonnut tai ainakin heikentynyt selvästi. Nuorempana pillun puristelut ja lypsämiset oli aika hurjia. 

Vierailija
7/7 |
06.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on sellainen ^_^

Oletko varma, että puristelet itse, eikä niin, että pillu puristelee itsekseen. Oravapillun tuntee siitä, että tahdostariippumattomat lantionpohjan lihakset ottavat refleksinomaisesti  otetta ja puristelevat. Tuntuu ihan erilaiselta ja eri kohdissa kuin kuin naisen tarkoituksellinen puristelu.  Vaimoni osaa ihan tarkoituksella puristelle, muttei se ole yhtää samaa. Eron huomaa varsinkin nykyisin kun vanhemmiten refleksinomainen puristelu alkaa olemaan kadonnut tai ainakin heikentynyt selvästi. Nuorempana pillun puristelut ja lypsämiset oli aika hurjia. 

Kyllä se oman osansa ihan itsekseenkin nykii, kunhan kiihotus vaan on kohdallaan.

t. lainaamasi

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kahdeksan