Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Osaako kukaan sanoa, mitä tämä nuori mies meinaa?

Vierailija
25.04.2015 |

Olen tutustunut yhteen nuoreen mieheen harrastuksen merkeissä. Ensin juttelimme niitä näitä ohimennen, mutta sitten aloimme hakeutua toistemme seuraan ja jutella enemmän. Muutaman kerran kävelimme sieltä pois samaa matkaa. Kerran sitten sain päähäni pyytää häntä kahville, koska ei huvittanut vielä palata kotiin. Kävimme kahvilla ja juttelimme pari tuntia. Viikon kuluttua sama juttu eli pyysin kahville mies suostui ja juttelimme pari tuntia. Tätä on nyt jatkunut usemman kerran ja viimeksi jo melkein "automaattisesti" kävelimme sen kahvilan luokse. Minun piti kuitenkin kysyä, haluaako mies kahville.

Olen ajatellut, että suuren ikäeron takia mies ei voi ajatellakaan minua kuin ystävänä, mutta jokin tässä nyt häiritsee. Mietin, mitä mies meinaa ja mitä pitäisi tehdä. Eikö hän pyytäisi minua kahville, jos minä en ehdottaisi sitä? Mitä kannattaisi tehdä, kun taas viikon kuluttua tapaamme? Voitteko kommentoida? Ja ei mielellään mitään seksijuttuja, koska en ole iskemässä itselleni seksiseuraa. Tapaamme joka tapauksessa harrastuksessa ja haluan, että molemmat voivat käydä siellä ilman mitään sekoiluja.

Kommentit (44)

Vierailija
21/44 |
26.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 00:25"]

[quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 00:20"]

[quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 00:19"]

17, ei hän mikään "nuori poika" sentään ole. On sentään muuttanut kotoaan jo yli 10 vuotta sitten.

Ap

[/quote]

Jos on alle 28 niin älä edes yritä

[/quote]Onks tää 28 v. nykyinen täysi-ikäisyyden raja? :D

[/quote]

ei kun se on raja sille että jos sitä nuorempaa vanhat muijat menee vonkaamaan niin aivan satavarmasti nolaa itsensä!siinä kärsii harrastuksetkin kun sinne ei enää kehtaa mennä..

Vierailija
22/44 |
26.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

22, mistä sait sellaisen käsityksen, että olisin "vonkaamassa"?

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/44 |
26.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ehdotus on, että kysyt ihan suoraan, että mitä mies ajattelee. Tuollainen pelaaminen/testaaminen sillä, ettet pyydäkään kahville aiheuttaa vain väärinkäsityksiä.

Vierailija
24/44 |
26.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuseri täsä terve. Ootko varma ettei hän ole ylikiltti miellyttämishaluinen? Oon itse suostunut miellyttämisenhalun ja hylkäämisen pelon vuoksi lätisemään pitkiäkin aikoja eri ihmisten kanssa, ja jonkun kanssa siitä on muodostunut jopa jonkinlainen automatio. Enkä ole osannut sitten enää kunnialla lopettaa tilannetta, ja vastapuoli on luullut että välillämme on peräti ystävyyttä, vaikka oikeasti minun puolelta ei ihan niin mennytkään, kun olen keskittynyt miellyttämiseen ja kilttinä oloon.

Tarkkaile häntä, onko epämukavuudesta kieliviä merkkejä, peesaako kaikkea mitä sanot, onko kuin robotti, osaako olla eri mieltä ym?

Vierailija
25/44 |
26.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli ootte sitä mieltä, ettei tuollaista ystävyyttä voi olla, vaikka olisivat samanhenkisiä? Että siinä täytyy olla jotain outoa tai vähintään epäaitoa?

Vierailija
26/44 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 17:14"]

Se tykkää jutella. Tuskin mitään kummempaa. Pitääkö sitä ylitulkita noin kauheasti?

t. mies.

[/quote]

aamen!kerrankin miehen suusta kuuli totuuden..

Vierailija
27/44 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se suhun ihastunut, tai vähintään on seksuaalisesti kiinnostunut. Älä pyydä kahveille ja katso tekeekö aloitetta johonkin suuntaan. Voi olla ettei tee, koska tulkitsee sun vetäytyvän koko hommasta, tai sitten tekee. Mieti haluatko mahdollisesti tärvellä suhteenne syventämällä sitä. Tosin, eihän tuo nyt ennenkuulumatonta ole, että naisella ja miehellä voi olla reippaasti ikäeroa suuntaan tai toiseen ja silti toimiva parisuhde.

Vierailija
28/44 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yrittäisikö se mies saada jostakin syystä saada mahahaavan tai vatsakatarrin liiasta khvinjuonnista?

Masokisti tai suisidaalinen.

Vierailija
29/44 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap: mikä tilanne nyt on? Koska teillä olisi taas tapaaminen?

Vierailija
30/44 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No AP, tapasittekos tänään?

Vierailija
31/44 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

43, tapaamme lauantaisin ja varmaan tälläkin viikolla, ellei sitten vappu jotenkin vaikuta aikatauluihin. Mies sanoi kuitenkin viimeksi, että nähään ensi lauantaina. Muuten tilanne on entisellään. Kyllähän hän tietysti on mielessä ollut, koska olemme jutelleet niin paljon ja olisi todella kiinnostavaa tietää hänen ajatuksistaan.

Ap

Vierailija
32/44 |
26.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla aika samanlainen tilanne kuin ap:llä. Ollaan jonkinlaisia kavereita, eikä muuta ole tavoitteenakaan. Kaikki yllä annetut tulkinnat ap:n tilanteesta on käyneet munkin mielessä. Ehkä nuorimies on vain niin kiltti, että juttelee mun kanssa kohteliaisuuttaan. Tai ehkä menee miellyttämisenhalun ja hyväksytyksi tulemisen piikkiin. Tai ehkä jopa viihtyykin mun seurassa, mutta ei nuoremmakseen osaa olla aloitteellinen.

En tiedä ollaanko me kavereita vai huijaanko vain itseäni. Mutta kyllä tässä mietityttäviä juttuja on.

Vierailija
33/44 |
26.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
34/44 |
26.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun käytte kahvilla, niin mistä juttelette, minä olen jo vähän vanhempi mies ja käyn melko säännöllisesti kahvilla 15 vuotta nuoremman tytön/naisen kanssa, meillä ei keskustelua rajoita mikään, puhumme kaikesta, myös joskus seksistä, kun tapasimme ja rupesimme käymään kahvilla yksinkertaisesti sovimme ettei tästä tule seksisuhdetta, nyt on mennyt yli 1,5 vuotta ja käymme edelleen kahvilla, jos teidän suhde vaivaa sinua, niin kysyt miksi hän käy kahvilla kanssasi.

Vierailija
35/44 |
26.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin haluan sen nuoremman kanssa kahville!

Vierailija
36/44 |
26.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se on ihastunut sinuun ihmisenä? Mutta ei välttämättä suhdemielessä.

Vierailija
37/44 |
26.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terve vain. Meitä miehiä on erilaisia, mutta oma näkökulmani on, että voi olla, että mies vain viihtyy kanssasi ja kaipaa juttuseuraa. Voi olla ihastunut tai sitten ei, mutta onko sillä väliä, kunhan viihtyy. Joskus on vain kiva olla sosiaalisessa kanssakäymisessä muuallakin kuin somessa.

Vierailija
38/44 |
26.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se tykkää jutella. Tuskin mitään kummempaa. Pitääkö sitä ylitulkita noin kauheasti?

t. mies.

Vierailija
39/44 |
26.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

29, en osaa sanoa, olenko erityisen määrätietoinen ja voimakas. Mutta se mies juttelee oma-aloitteisestikin kaikenlaista ja esittää kysymyksiä (viimeksi esimerkiksi kesäsuunnitelmistani). Muistaa myös hyvin aiemmat keskustelut ja viittaa niihin. Ehkä tässä on tosiaan kysymys yhdessä viihtymisestä ja siitä voi nauttia ilman liikoja pohdintoja.

Ap

Vierailija
40/44 |
26.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

33, tarkoitatko tätä kyseistä nuorta miestä? Jos menet hänen kanssaan kahville, voisit kysyä, miksi hän on käynyt minun kanssani kahvilla. Minä voin sitten kysyä sinun puolestasi jotain.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän seitsemän