Osaako kukaan sanoa, mitä tämä nuori mies meinaa?
Olen tutustunut yhteen nuoreen mieheen harrastuksen merkeissä. Ensin juttelimme niitä näitä ohimennen, mutta sitten aloimme hakeutua toistemme seuraan ja jutella enemmän. Muutaman kerran kävelimme sieltä pois samaa matkaa. Kerran sitten sain päähäni pyytää häntä kahville, koska ei huvittanut vielä palata kotiin. Kävimme kahvilla ja juttelimme pari tuntia. Viikon kuluttua sama juttu eli pyysin kahville mies suostui ja juttelimme pari tuntia. Tätä on nyt jatkunut usemman kerran ja viimeksi jo melkein "automaattisesti" kävelimme sen kahvilan luokse. Minun piti kuitenkin kysyä, haluaako mies kahville.
Olen ajatellut, että suuren ikäeron takia mies ei voi ajatellakaan minua kuin ystävänä, mutta jokin tässä nyt häiritsee. Mietin, mitä mies meinaa ja mitä pitäisi tehdä. Eikö hän pyytäisi minua kahville, jos minä en ehdottaisi sitä? Mitä kannattaisi tehdä, kun taas viikon kuluttua tapaamme? Voitteko kommentoida? Ja ei mielellään mitään seksijuttuja, koska en ole iskemässä itselleni seksiseuraa. Tapaamme joka tapauksessa harrastuksessa ja haluan, että molemmat voivat käydä siellä ilman mitään sekoiluja.
Kommentit (44)
[quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 07:45"]Eli ootte sitä mieltä, ettei tuollaista ystävyyttä voi olla, vaikka olisivat samanhenkisiä? Että siinä täytyy olla jotain outoa tai vähintään epäaitoa?
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 02:08"]
Luuseri täsä terve. Ootko varma ettei hän ole ylikiltti miellyttämishaluinen? Oon itse suostunut miellyttämisenhalun ja hylkäämisen pelon vuoksi lätisemään pitkiäkin aikoja eri ihmisten kanssa, ja jonkun kanssa siitä on muodostunut jopa jonkinlainen automatio. Enkä ole osannut sitten enää kunnialla lopettaa tilannetta, ja vastapuoli on luullut että välillämme on peräti ystävyyttä, vaikka oikeasti minun puolelta ei ihan niin mennytkään, kun olen keskittynyt miellyttämiseen ja kilttinä oloon.
Tarkkaile häntä, onko epämukavuudesta kieliviä merkkejä, peesaako kaikkea mitä sanot, onko kuin robotti, osaako olla eri mieltä ym?
[/quote]Hyvin puit sanoiksi yhden vaihtoehdon. Oletko ap aika määrätietoinen ja voimakas ihminen? Jos mies ei vain uskalla kieltäytyä ystävällisyydessään kun hänellä ei kerran muutakaan ole ja sinä nyt oletat, että mies mukaasi lähtee? Onko mies kahvilla täysin mielellään vai onko pieniäkin empimisen merkkejä ollut? Jos olet sellaisia nähnyt, niin älä enää ahdistele toista ollenkaan. Jos taas mies muitta mutkitta hymyillen suostuu, niin mikäs siinä, ystäviä ei ole koskaan liikaa. Suhdetta en lähtisi kuitenkaan heti kuvittelemaan ja sille mielessäni paljon aikaa uhraisi, mutta mukava ystävyyskin on piristävää. Kunhan toinenkin tietää missä mennään.
Taitaa sittenkin olla kyseessä eri mies ;)