Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tänään on tapahtunut pari pelottavaa juttua..

Vierailija
25.04.2015 |

Tuossa päivällä joku lintu läpsytteli siipiään ikkunaani ja sen jälkeen jäi hetkeksi ikkunan laudalle istumaan. Tämä tapahtui 2 kertaa. Toinen oikeasti pelottava juttu oli, kun koirani muuttui levottomaksi ja ravasi makuuhuoneessa. Kävin katsomassa, että mitä ihmettä ja huomasin että koirani seuraa katseellaan jotain olematonta. Tätä tapahtui muutaman kerran. Oikeasti en itse nähnyt makuuhuoneessani mitään mitä koira olisi voinut katseellaan seurata. Ei ötököitä, ei mitään. Koira heilutti häntäänsä innoissaan. Todella pelottavaa!

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
25.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän, että on lapsellista ajatella näin mutta mulla on tänään synttärit ja isäni on kuollut ja Isäni myös kuoli tuohon naapuriin. Jotenkin heti yhdistin nämä tapahtumat siihen, että isäni on ollut täällä toivottamassa hyvää syntymäpäivää.. Ap

Vierailija
2/24 |
25.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös eräs sukulainen kuoli tällä viikolla..olen kai jotenkin herkillä ja kuvittelen vaan. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
25.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä mitä polttelet, mutta vaihda kasvia. Nykyinen ei selvästikään toimi sulle.

Vierailija
4/24 |
25.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En polttele muutakuin tupakkia. Ei ole päihteistä kyse. Ap

Vierailija
5/24 |
25.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi sun mielestä sun oma isä on pelottava? Edes kuolleena? Mun isä ei ole.

Vierailija
6/24 |
25.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä tiedä.. Musta vaan on todella kammottavaa ajatella jos jotain henkiä on olemassa.ap

Vierailija
7/24 |
25.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailmanloppu lähestyy?

Vierailija
8/24 |
25.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikani oli aika vasta muuttanut omaan asuntoon kun hänen kaverinsa kuoli. Meillä oli sen jälkeen poikamme entisessä huoneessa usein valot päällä vaikka huoneessa ei ollut käynyt kukaan. Myös ovi oli esim aamulla kiinni vaikka se on aina varta vasten auki että lemmikkimme pääsee sinne vapaasti nukkumaan poikamme sänkyyn. Aluksi luulin että vain kuvittelen mutta kun asia tapahtui usein ja esim aamulla ennen kuin lähdin töihin kun kaikki muut oli jo menneet eikö kukaan voinut laittaa huoneeseen valoja niin pakko se oli uskoa. Tuo onneksi loppui noin kahdessa kuukaudessa.

Vierailija
9/24 |
25.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 22:11"]

Poikani oli aika vasta muuttanut omaan asuntoon kun hänen kaverinsa kuoli. Meillä oli sen jälkeen poikamme entisessä huoneessa usein valot päällä vaikka huoneessa ei ollut käynyt kukaan. Myös ovi oli esim aamulla kiinni vaikka se on aina varta vasten auki että lemmikkimme pääsee sinne vapaasti nukkumaan poikamme sänkyyn. Aluksi luulin että vain kuvittelen mutta kun asia tapahtui usein ja esim aamulla ennen kuin lähdin töihin kun kaikki muut oli jo menneet eikö kukaan voinut laittaa huoneeseen valoja niin pakko se oli uskoa. Tuo onneksi loppui noin kahdessa kuukaudessa.

[/quote]

Ja sä et tietenkään ole voinut yöllä esim. unissasi niitä sytyttää? Etpä tietenkään, koska ethän koskaan ole kävellyt unissasi? Et niin, kun et itse tiedä siitä...

Vierailija
10/24 |
25.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"kun lintu pieni lentää sun ikkunasi luo, niin muista että minulta se tervehdyksen tuo"

Vierailija
11/24 |
25.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 21:50"]

Tiedän, että on lapsellista ajatella näin mutta mulla on tänään synttärit ja isäni on kuollut ja Isäni myös kuoli tuohon naapuriin. Jotenkin heti yhdistin nämä tapahtumat siihen, että isäni on ollut täällä toivottamassa hyvää syntymäpäivää.. Ap

[/quote]

Musta tää on kaunis ajatus. Ite joskus vuosia sitten, kun täytin 10, huomasin perhosen huoneessani. Kyllähän perhosia kesällä tulee ja menee, mutta sillon aattelin jotenkin heti, että pappa tuli toivottamaan hyvää syntymäpäivää :) hänen kuolemasta oli siinä vaiheessa kulunu reilu vuosi ja tuntu edelleen tosi pahalta, joten kai se jollakin tapaa lohdutti.

Vierailija
12/24 |
25.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos paljon viesteistä! :) lohduttavaa ja ihanaa kuulla se, että muitakin "samanmielisiä" on. Haluaisin vaan niin kovasti uskoa siihen, että rakas isäni on käynyt tänään luonani. Hänen kuolemastaan on pian 6 vuotta. Saahan sitä ihminen haaveilla :) harmittaa vain kun heti leimataan hulluksi jos tälläisia miettii. Ap

Vierailija
13/24 |
25.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isäni hautajaisissa kirkossa oli sudenkorento. Se lenteli siellä ympäriinsä ja välillä yritti päästä ulos.. Aika jännä, nimittäin Kaija Koolla on biisi jossa lauletaan "isä on vapaa kuin sudenkorento".. Kuulin tämän vuosia isäni kuoleman jälkeen ja biisi todellakin kosketti. Ap

Vierailija
14/24 |
25.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuleeko muka joku idiootti ihan oikeasti että nuo jutut ovat totta?

HAHAHAHAHAHHAHAHAHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!

Vierailija
15/24 |
25.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin no mä en tiedä. On lohdullista ajatella että on olemassa tuonpuolenen. Ap

Vierailija
16/24 |
25.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 23:14"]Luuleeko muka joku idiootti ihan oikeasti että nuo jutut ovat totta?

Usko mitä haluat, mutta täällä on kanssa yks joka on kokenut samantapaisia asioita, enkä ole meidän suvussa ainoa.

[/quote]

Vierailija
17/24 |
25.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 23:09"]

Kiitos paljon viesteistä! :) lohduttavaa ja ihanaa kuulla se, että muitakin "samanmielisiä" on. Haluaisin vaan niin kovasti uskoa siihen, että rakas isäni on käynyt tänään luonani. Hänen kuolemastaan on pian 6 vuotta. Saahan sitä ihminen haaveilla :) harmittaa vain kun heti leimataan hulluksi jos tälläisia miettii. Ap

[/quote]

Usko jos se sinua lohduttaa, mutta älä pahastu vaikka moni pitää sitä humpuukina.

Vierailija
18/24 |
25.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

18: Kiitos, kyllä lohduttaa :) mitä mieltä sä olet näistä mun tämän päiväisistä kokemuksista?? Ap

Vierailija
19/24 |
25.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin melko vasta hiljattain kielistudiossa ja tein suomen kielen tehtävää mamunaisen kanssa. Kun tehtävä oli jo ohi, kuulin pehmeän naisäänen lausuvan nimeni kuulokkeista. Katsoin ympärilleni, mutta en nähnyt ketään, joka olisi saattanut hakea huomiotani. Siksi oli kuin ääni olisi tullut jostakin salaisesta paikasta ja se tuli outoon aikaan. Ehkä enkeli halusi minun jatkavan elämää.

-Mies 29v + 1v-

Vierailija
20/24 |
25.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 23:14"]Luuleeko muka joku idiootti ihan oikeasti että nuo jutut ovat totta?

[/quote]

Ota sinä idiootti iltalääkkees.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi yksi