Lue keskustelun säännöt.
Onko pakko laittaa pph:lle jos kaikki paivakodit on taynna? Pitaako pph paikka ottaa vastaan, vai voinko " vaatia" lasta paivakotiin?
Kommentit (2)
kuin päiväkoti... käy sen pph:n luona kylässä, kyllä sun intuitio varoittaa jos jotain on. Itse olen pph, ja on aivan ihanaa kun hoitolasten vanhemmat vain kehuu :)) Juu.. omakehu haisee.
Mutta mulla on kolme omaa lasta, ja molempia koettu joten tiedän mistä puhun.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
voit vaatia päiväkoti paikkaa mutta joudut jonottamaan ehkä kauemmin.