Kaikki keinot nyt kehiin: kamala kurkkukipu ja olen raskaana.
Kommentit (15)
Nykyään saa kyllä ottaa myös tulehduskipulääkkeitä riippuen missä vaiheessa raskaus on. Googlaamalla selviää monta asiaa.
eipä kurkkukipuun mitään kauheen hyviä juttuja ole. Jotkut sanoo, että sipulia kaulaliinassa kaulan ympäri kiedottuna auttais.
Jos se jatkuu niin mene nieluviljelyyn
Mä olen ymmärtänyt, että hunajaa ei saisi raskaana ollessa syödä. Sitä olisinkin ottanut.
Ap
[quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 20:54"]Mä olen ymmärtänyt, että hunajaa ei saisi raskaana ollessa syödä. Sitä olisinkin ottanut.
Ap
[/quote]
Saa ottaa! Lapselle ei saa antaa hunajaa ennen vuoden ikää mutta hunajaa saa kyllä ottaa raskaana :)
Mulla oi kurkku tai nielu tulehtunut ja sain Amorion-kuurin. Sattui niin paljon, etten pystynyt syömään tai juomaan.
Bafucin auttaa vähän. Juo ja syö kylmää, auttaa turvotukseen.
Itselläni oli aivan järkky kurkkukipu yhdessä vaiheessa raskautta. Semmoinen joka samaan aikaan kutitti ja koski. Kurlasin konjakkia, sylkäisin pois... Suolavesikin auttaa
[quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 20:56"][quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 20:54"]Mä olen ymmärtänyt, että hunajaa ei saisi raskaana ollessa syödä. Sitä olisinkin ottanut.
Ap
[/quote]
Saa ottaa! Lapselle ei saa antaa hunajaa ennen vuoden ikää mutta hunajaa saa kyllä ottaa raskaana :)
[/quote]
Mahtavaa. Minäpä kokeilen, jos auttaisi.
Ap
Suolavedellä kurlaus, hunaja, panadol.
Kipuun voi kokeilla myös kylmää, esim. jäätelö, jääpalat ym.
Vadelmahillo!!!! Usko tai älä, mutta toimii. :)
Panadolia voi ottaa. Panadolilla on myös sellainen juotava jauhe, en muista nimeä. Para-Hot tms. Finrexinissä on ibuprofeenia, joten sitä ei ole hyvä ottaa.