Toistuva uni, jonka merkitys epäselvä
Näen usein saman unen, jonka merkitystä en voi käsittää. Olen siis yleensä tekemässä jotain kotitöitä kun ovikello soi. Avaan varovasti ja edessäni seisoo siliteriin pukeutunut hevonen kulli ojossa ja tokaisee hirnahtavan hyvää päivää ja sen jälkeen kaivaa attasea salkusta hevosen kenkiä joita alkaa minulle kaupittelemaan... en ikinä osta ja hevosen erektio kiristyy entisestään kun se alkaa hoittamaan haitaria ja laulaa onko vielä villihevosia. Yleensä herään tähän ja en tosiaan ymmärrä miksi näen erikoista unta. Tämä tosiaan ei ole mikään vitsi, vaikka näin kirjoitettuna sen sellaiseksi itsekin varmaan luulisin olevan. Näkekeekö muuut tällaisia??
Kommentit (15)
Hahah :D En tiedä, kyllähän noilla yleensä tahtoo joku merkitys olla jos monesti näkee samaa unta. Itse oon alkanut näkemään unia, jossa tapan viattomia ihmisiä ilman mitään syytä. Tekotapa on aina sama, isken jollain piikillä uhria kymmeniä kertoja joka puolelle kehoa. Tän jälkeen alan aina katumaan tosi paljon, usein menen itse ilmiantamaan itseni. Tosi ahdistavia unia nämä :/ Jos täällä sattuu olemaan joku unientulkitsija paikalla, niin tule ihmeessä kertomaan näkemyksesi mun ja ap:n unista :)
Palstalla on siis uusi HevosHullu! Jei!
En osaa kyllä sanoa, vaikka koulutukseltani olenkin horsitologi. Suosittelen lääkäriä.
[quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 20:59"]Unet ei merkitse mitään.
[/quote]
Miten niin? Voisitko perustella :)
[quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 21:07"]
[quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 20:59"]Unet ei merkitse mitään. [/quote] Miten niin? Voisitko perustella :)
[/quote]
Mitä ihmeen perusteluja sekin nyt sitten muka vielä kaipaa? Mielikuvituksesi tuotetta.
[quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 21:09"][quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 21:07"]
[quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 20:59"]Unet ei merkitse mitään. [/quote] Miten niin? Voisitko perustella :)
[/quote]
Mitä ihmeen perusteluja sekin nyt sitten muka vielä kaipaa? Mielikuvituksesi tuotetta.
[/quote]
No kyllähän unet nyt JOTAIN merkitsee :D Niihin vaikuttaa omat tunnetilat, päivän tapahtumat ym. Itse saatan nähdä unta vaikka ohjelmasta jota olen illalla katsonut ym.
Näin oudon unen muutama yö sitten ja olen sitä siitä asti miettinyt. Olin raskaana tietämättäni ja ihan viimeisilläni. Vasta Helsingin sairaalassa se selvisi kun menin synnyttämään kaksospojat. Seuraavassa kohdassa paistan kanasuikaleita anopin ja appiukon kanssa ja mietkn nimiä. Nimillä on muka kiire. Appiukko käskee rauhoittumaan ja lähtee hetkeksi pois. Seuraavaksi vauvat ovat paljaina keittiön pöydällä ja jätän ne siihen siksi aikaa kun menen käymään kaupassa. Palaan kaupasta mieheni kanssa ja mies näkee vauvat ensimmäistä kertaa. Tunne on välinpitämättömyys. Kumpikaan meistä ei pitänyt niitä meidän lapsinaan, koska raskausaika meni todellakin ohi. Ei syntynyt sidettä. Sitten tapahtuu outoja. Toinen vauvoista muuttui thaimaalaiseksi ja toinen tummaihoiseksi :D En ole rasisti, mutta tämä oli jo liikaa, joten viimeisetkin halut äitinä olemiseen lopahti. Lisäksi thaikulla oli pitkähköt hiukset. Seuraavassa kohdassa lapset olivat jo teinejä ja minun äitini leikkasi thaikun hiukset sekä muotoili ne hienosti. Siihen uni loppui... ja jäljelle jäi vain tooooodella outo tunne.
Freudin klassisessa unien tulkinnassa hevonen liitetään seksuaaliseen heräämiseen. Ehkä vähän kaukaa haettua, mutta onhan sillä toisaalta stondis.
[quote author="Vierailija" time="29.04.2015 klo 01:28"]Freudin klassisessa unien tulkinnassa hevonen liitetään seksuaaliseen heräämiseen. Ehkä vähän kaukaa haettua, mutta onhan sillä toisaalta stondis.
[/quote]
Minun ensimmäinen ajatukseni oli, onko ap:n miehellä (liian) pieni...
Ratkaisevia kyssäreitä on: minkälainen tunnelma, mitä tunteita ja ajatuksia hevosen toiminta herättää missäkin vaiheessa, minkälainen olo jää. Vain ihminen itse voi tulkita omia uniaan. Anna niissä ei ole sen kummempaa, mutta toistuvan unen kohdalla menee jo mielenkiintoiseksi. Alitajunta on kiehtova paikka. Mikä se hevonen sulle on?
seisooko se hevonen kahdella jalalla?? sanooko se siis ''hirnahtavan hyvää päivää'' vai vaan hirnahtaa: ''hyvää päivää''? mielenkiintosta
Ei helvata, ku repesin... :D