Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mummustasi huolehtimaan pitkäaikaistyöttömän vai koulutetun hoitajan?

Vierailija
25.04.2015 |

Demarit velvoittaisivat pitkäaikaistyöttömiä vanhusten hoitoon. Mun mielestä koulutus ja motivaatio työtä kohtaan tärkeämpiä seikkoja kuin pitkäaikaistyöttömyys. Tämän vuoksi - ei hallitukseen.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
25.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu tietenkin paljon mummun kunnosta. Itse olen nyt työtön, en tosin pitkäaikaistyötön. Voisin huolehtia jostain mummosta, jos työ olisi ruuanlaittoa, siivousta ja seuranpitoa. Mutta jos mummoa pitäisi nostella ja auttaa WCn ja muuta sellaista, en haluaisi ottaa vastuuta siitä, että kouluttamattomana pudotan hänet lattialle.

Mutta demarit ovat väärässä, ja ei hallitukseen.

Vierailija
2/3 |
25.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 20:12"]

Riippuu tietenkin paljon mummun kunnosta. Itse olen nyt työtön, en tosin pitkäaikaistyötön. Voisin huolehtia jostain mummosta, jos työ olisi ruuanlaittoa, siivousta ja seuranpitoa. Mutta jos mummoa pitäisi nostella ja auttaa WCn ja muuta sellaista, en haluaisi ottaa vastuuta siitä, että kouluttamattomana pudotan hänet lattialle.

[/quote] Se, että sä olisit tunnollinen ja osaava ei tarkoita sitä, että kaikki pitkäaikaistyöttömät olisi. Voit varmasti kuvitella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
25.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 20:12"]

[/quote] Miten kauan aiot ola työtön? Ajattelitko koulututua uudestaan jos et saa työtä?