Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä asia viimeksi ahdisti sinua niin

Vierailija
25.04.2015 |

että se asia oli mielessäsi kohtuuttoman paljon?
Miten sait asian pois?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
25.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä aloitus. En oikeen osaa vastata. En kai muista. Enemmän kiinnostaa miksi kysyt?

Vierailija
2/9 |
25.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä kun en ole koskaan ollut ahdistunut

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
25.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskeluihin liittyvä essee ahdisti. Proffan antama aihe tuntuu tylsältä ja typerältä. Ahdisti niin paljon, että päätin tehdä vasta syksyllä.

Vierailija
4/9 |
25.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulin minusta juoruttavan ja sain ilkeitä katseita osakseni. En pysty korjaamaan asiaa eikä se auttaisi. Yritän ajatella ettö siinähän juoruuvat jos ei muuta puhumista ole - vaan sattuu silti.

Vierailija
5/9 |
25.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko elämä. Olin suljetulla. Yöllä iski. Se ahdistus oli aivan sanoinkuvaamatonta. Kuin ois betonipatsas heitetty sydämen päälle. En pystyny olemaan sekuntiakaan paikoillani, mutta en pystynyt itkemäänkään. Minua ahdistaa aina, normitila, sen kanssa oppii elämään kun on pakko. Suljetulla ahdistus oli asteikolla 1-10 , se oli 10+++. Normaalisti 6-8 luokkaa. Liikunta auttaa vähän. Aamuisin ahdistus on sietämätöntä. Juuri mietin yks aamu, että tätä oloa ei toivois pahimmalle vihamiehelleenkään. Silti käyn töissä, tapaan ihmisiä, olen ystävällinen ja hymyilevä. Koska on tää elämä elettävänä.

Vierailija
6/9 |
25.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkonäköni. En ole saanut sitä pois mielestä... Odotan mielenkiinnolla tän ketjun edistymistä, jos vaikka sais vinkkejä

Vierailija
7/9 |
25.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverimies alkoi takertumaan ahdistavan paljon. En ole ratkaissut tilannetta. Ainoastaan vältellyt.

Vierailija
8/9 |
25.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi asia, minkä poikastävä sanoi puhelimessa. Ei se kai ymmärtänyt edes, kuinka paljon loukkasi mua. Tästä kuukausi, erottiin pari viikkoa sen jälkeen.

Vierailija
9/9 |
25.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

kolmelle ihmiselle olisi pitänyt lainata/antaa rahaa, eikä ole itselläkään. kaksi perheenjäsentä raivosi minulle. yleensä en ota tällaisia asioita raskaasti, mutta nyt kävin itkemässä.