Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ei tukiverkostoja.. :(

Vierailija
25.04.2015 |

Vauva 5 kk vanha. Viimeksi käytiin miehen kanssa elokuussa ulkona syömässä kun olin vielä raskaana. Ei ole ketään kelle viedä vauva hoitoon. Mummot, tädit, kummit yms. tutut asuvat 200 km päässä. Asutaan opiskeluiden ja miehen työn takia kaukana sukulaisista. Olisi ihana saada edes muutama tunti yhteistä aikaa parisuhteelle. Mutta kun ei ole hoitajia. Tuttuja ja kavereita meillä täällä toki on, mutta ei sellaisia ketä viitsisi vaivata pyytää hoitamaan. Eikä kyllä kukaan ole tarjounutkaa. Ei kaverit täällä eikä mummot yms sukulaiset. Vauva on myös kovasti äidin perään, edes isä ei kelpaa. Pulloakaan ei oikeen syö :/ Olen hieman kateellinen kavereille keillä lapsia ja joiden munmolat ovat parin km päässä. Mummot hoitavat vähintään kerran kuussa. Nytkin yksi kaveri hehkutti, hällä 2,5 viikkoinen vauva ja jo nyt ovat viettämässä vapaa iltaa miehensä kanssa hyvä ruuan ja viinin kanssa. Olen kyllä hiukkasen kateellinen :( Vinkkejä?

Kommentit (61)

Vierailija
61/61 |
26.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Espoossa myös apua tarjolla, laita sähköpostiosoite niin kirjoitellaan. Olen alle 10 v lasten äiti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla