Kinkkinen tilanne parisuhteessa
Muutimme poikaystävän kanssa yhteiseen asuntoon muutama kuukausi sitten. Yhteiselo tuntuu hyvältä ainakin minun mielestäni, vaikka välillä onkin kinaa. rakastan häntä yli kaiken ja olemme onnellisia.
Minua on kuitenkin alkanut vaivaamaan se, että olemme harrastaneet seksiä yli puoli vuotta sitten. Ihankuin emme enään osaisi sitä. Tilanteita on ollut jotka olisivat voineet edetä seksiin mutta aina jompikumpi poistuu tilanteesta. Viimeksikin oli suht kiihkeää keittiössä mutta menin paniikkiin ja lähdin tilanteesta. Olen koittanut sytytellä miestä suutelemalla ja hyväilemällä ja olen siinä onnistunutkin mutta homma tyssää siihen.
Olen kaunis nainen ja poikaystäväni on sanonut että olen täydellinen. En oikein tiedä miten ottaisin asian puheeksi. Pelkään että erkanemme toisistamme ja suhde päättyy... Kyllähän jokaisessa suhteessa seksiä pitää olla, ihan sen läheisyyden ja yhteenkuuluvuudenkin takia. Tavallaan tuntuu että suhteemme on mennyt jollakin tapaa pilalle juuri tämän takia.
Miten minun pitäisi toimia tässä? Kerronko miehelle että pelkään suhteemme päättyvän vai mitä teen.? Ja miten pystymme sytyttämään toisemme uudelleen ja etenemään siihen seksiin asti?
Kommentit (10)
Miten olisi että päätät yrittää harrastaa hänen kanssaan seksiä tänään ja yllätät miehen makuuhuoneessa, koskettelet ja tällä kertaa et lähdekään tilanteesta karkuun. Jos ei onnistu niin ota seuraavana päivänä puheeksi että mikä mättää. Yritä silti ensin. :)
Sanot että nyt nussitaan. Joskus täytyy vaan tarttua toimeen, eikä miettiä mitään hienoja soidinmenoja.
kinkin kaa on usein kinkkinen tilanne. Musta ruutikin pöllähtää vaan naamalleensa.
Miksi itse menit paniikkiin ja lähdit? Syytä on ilmeisesti kummassakin?
Jotenkin vain panikoin kun tosiaan seksistä niin kauan aikaa ja tuntuu etten osaisi tehdä mitään.Vaikea selittää!
Kun aloimme tapailemaan ja lopulta seurustelemaan aloitteen tekeminen ei ollut vaikeaa, mutta nyt kun aikaa on kulunut useampi kuukausi niin se tuntuu kokoajan vain vaikeammalta.
Olen aiemmin ottanut miehen kanssa puheeksi että missä on vika kun seksiä ei ole ollut niin hän sanoi että johtuu hänen ongelmistaan... mutta onko ne jotain henkisiä sitten kun ei ole ainakaan mitään erektio-ongelmaa?
Missä olette ennen yhteisen asunnon hankkimista harrastaneet seksiä? Joskus saattaa alkuun hämmentää, kun oikeasti saa aivan vapaasti tehdä toisen kanssa ihan mitä haluaa, ilman esim. kiinnijäämisen tai ylimääräisten kuuntelijoiden pelkoa.
Hmph. Jostain syystä rivivälit hävisivät ja tekstistä tuli yksi pötkö. Toivottavasti saatt kuitenkin selvää!