Huulten täyteaineet missä vika??
Olen nyt itse kokeillu pari kertaa täyteainetta ylähuuleen, ja ihmettelen, missä vika. Kuuluuko täyteaineen tuntua muhkuraiselle ja epämiellyttävälle? Olen molempina kertoina ottanut ainetta vähän, koska olen halunnut todella luonnollisen tuloksen. Kumpanakaan kertana tulos ei reilun viikon jälkeen ole näyttänyt miltään, ainoastaan muhkurat jääneet tuntumaan (onneksi huulten sisäpuolella niin etteivät näkyviä), joten hyvä, etten ole ainetta ottanut enempää muhkuroiden takia: näkyisi varmaan ulospäin jos ainetta olisi enemmän. Mikäköhän on mennyt vikaan? Molemmat kerrat eri paikoissa (toinen sairaanhoitajalla ja toinen kosmetologilla). Nyt laitosta on alle viikko ja mitään muutosta entiseen (viivahuuleen) ei näy, ainoastaan muhkurat tuntuvat. Ainetta laitettiin n. 0.7 ml ylähuuleen ja aine oli revanesse ultra. Aluksi toki turvonneet, mutya turvotuksen laskiessa jäljelle jää tämä...?? Ihmettelen ja paljon..
Kommentit (19)
[quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 18:07"]
V...u kun te naiset ette voi hyväksyä itseänne sellaisena kuin olette? Tuijotatte jotain yhtä kehonosaanne. Jollakin on liian pieni peppu, toisella iso, jollaki liian pienet tissit ja jollaki liian isot. Jollaki pitää reisiä treenata kun ne ei oo oikeen muotoiset, jollaki on liian iso nenä. Jollakin liian isot jalat tai rumat kädet. Ja turhamaisuuden turhuus jollakin on ylähuuli liian pieni. Joku v....n ylähuuli! Came on, miksi ette hyväksy itseänne sellaisina kuin ootte??
[/quote]
Ei mulla muuta, mutta se kirjoitetaan COME ON....
Vetäse kunnon lasti. Kyl ne duck face-huulet siitä pursoaa!
V...u kun te naiset ette voi hyväksyä itseänne sellaisena kuin olette? Tuijotatte jotain yhtä kehonosaanne. Jollakin on liian pieni peppu, toisella iso, jollaki liian pienet tissit ja jollaki liian isot. Jollaki pitää reisiä treenata kun ne ei oo oikeen muotoiset, jollaki on liian iso nenä. Jollakin liian isot jalat tai rumat kädet. Ja turhamaisuuden turhuus jollakin on ylähuuli liian pieni. Joku v....n ylähuuli! Came on, miksi ette hyväksy itseänne sellaisina kuin ootte??
Sun korvien välissä se vika on. Sairasta laittaa jotain kakkaa huuliinsa. Tule järkiisi.
Rauhottukaapas nyt vaan kaikki ja jättäkää ne avautumiset muualle ! Noi teidän "omaperäiset" saarnaamiset ei nyt tosissaan kiinnosta eikä ole keskustelun aiheena.. Mua kiinnostaa kuulla joltain, ketkä myös itse on näitä kokeillu, että kuuluuko sen tosiaan tuntua tolta ja mikä on voinu mennä pieleen? Oon ihan oikeesti kiinnostunu, koska en usko, et näin monet noita aineita ottais ja kehuisi, jos lopputulos olisi tällainen.
Ihmettelen, miten jollain tulos on tosi hyvä (Minttu Virtasesta kukaan ei tunnu huomaavan) ja joillain kamala (Aitolehti mm.). Miksi?? Mistä ero?
[quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 18:07"]V...u kun te naiset ette voi hyväksyä itseänne sellaisena kuin olette? Tuijotatte jotain yhtä kehonosaanne. Jollakin on liian pieni peppu, toisella iso, jollaki liian pienet tissit ja jollaki liian isot. Jollaki pitää reisiä treenata kun ne ei oo oikeen muotoiset, jollaki on liian iso nenä. Jollakin liian isot jalat tai rumat kädet. Ja turhamaisuuden turhuus jollakin on ylähuuli liian pieni. Joku v....n ylähuuli! Came on, miksi ette hyväksy itseänne sellaisina kuin ootte??
[/quote]
Myöskään te miehet ette hyväksy meitä. Ei päivää etteikö tälläkin palstalla haukuttaisi milloin mitäkin asiaa naisessa. Miehet täällä kilpaa valittaa tämän tästä kuinka suomalainen nainen muistuttaa ryhävalasta, miten raskaudesta johtuvat muutokset, arvet, paikkojen löystyminen ja sen sellainen vie naiselta arvon. Siis täysin absurdia! Naisen sukuelimen ulkonäkö, haju, maku ällöttää milloin ketäkin ja niitä ketjun aloituksia sitten riittää. Is:n keskustelut on toinen pohjaton suo, jossa naisia haukutaan urakalla, siellä puolustusviestit ei läpäise sensuuria. Että mistähän johtuu että toiset yrittävät parannella itseään, mutta ei sekään näköjään kelpaa. Nainen ei voi koskaan tehdä oikein eikä olla tarpeeksi hyvä.
[quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 18:07"]V...u kun te naiset ette voi hyväksyä itseänne sellaisena kuin olette? Tuijotatte jotain yhtä kehonosaanne. Jollakin on liian pieni peppu, toisella iso, jollaki liian pienet tissit ja jollaki liian isot. Jollaki pitää reisiä treenata kun ne ei oo oikeen muotoiset, jollaki on liian iso nenä. Jollakin liian isot jalat tai rumat kädet. Ja turhamaisuuden turhuus jollakin on ylähuuli liian pieni. Joku v....n ylähuuli! Came on, miksi ette hyväksy itseänne sellaisina kuin ootte??
[/quote] xD naurattaa se että jos oot läski ni teeppä ite asialle jotain ku siihe voit täysin itse vaikuttaa :D miten vaikutat itse ylähuuleen? Eli mil perusteella se on turhempaa :)))))))) idiots
[quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 18:28"]Ihmettelen, miten jollain tulos on tosi hyvä (Minttu Virtasesta kukaan ei tunnu huomaavan) ja joillain kamala (Aitolehti mm.). Miksi?? Mistä ero?
[/quote]
Mintulla on parempi sponsori.
Teen huulten täyttöjä työkseni. Itselläni kaikkein juoksevimmatkin hyaluronihapposeokset tekevät pahkuroita huuliin, asiakkailla ei. Ilmeisen yksilöllisesti aine sinne ihon alle asettuu. Ja tuttu ilmiö omista huulista tuo, että aine häviää nopeasti. Asiakkailla onneksi ei.
Harmittaahan se kyllä. Jopa olen harkinnut ns. Bullhorn-/buffaloplastiatoimenpidettä...
Hierooko pistäjä huolellisesti huulet pistämisen jälkeen?
Oletko käynyt jollain pistäjägurulla? Esim. Helsingissä Sofia K. pitäisi olla tosi jees (ainakin itse sanoo niin).
[quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 18:37"]Teen huulten täyttöjä työkseni. Itselläni kaikkein juoksevimmatkin hyaluronihapposeokset tekevät pahkuroita huuliin, asiakkailla ei. Ilmeisen yksilöllisesti aine sinne ihon alle asettuu. Ja tuttu ilmiö omista huulista tuo, että aine häviää nopeasti. Asiakkailla onneksi ei.
Harmittaahan se kyllä. Jopa olen harkinnut ns. Bullhorn-/buffaloplastiatoimenpidettä...
Hierooko pistäjä huolellisesti huulet pistämisen jälkeen?
Oletko käynyt jollain pistäjägurulla? Esim. Helsingissä Sofia K. pitäisi olla tosi jees (ainakin itse sanoo niin).
[/quote]
Olen itseasiassa käynyt Sofialla, enkä oman kokemuksen perusteella voisi suositella kyllä. Joo sitä itsekin oon miettinyt, onko kyse mun yksilöllisistä huulista, mistä tää johtuu.. Vai onko pistäjät olleet huonoja? Aineet? Mikä.. En tiiä haluanko enää kokeilla, mut tekis mieli jollain oikeesti kokeneella lääkärillä, et sais sen varmuuden.. Et ei sit jatkossa kannata enää jos syy on siinä, et vaan mulla ne ei pysy ja muuttuu muhkuraisiksi.
Jotkut aineet voivat todella aiheuttaa möykkyjä huuliin, ja vielä sellaisia, jotka eivät koskaan lähde pois. Toiset aineet ovat helpommin siedettäviä, mutta niilläkin voi olla sivuvaikutuksia. TArkoitan tässä hualuroonihappoa. Myös infektion vaara on olemassa. Joskus nämä möykyt joudutaan poistamaan leikkauksella. Itselleni laitettiin parikymmentä vuotta sitten Artecoll-nimistä ainetta nasolabiaalipoimuihin. Ei olisi kannattanut. Pikku möykkyjä on nyt koko ne juonteet täynnä, ja kasvot ovat epäsymmetriset. Toisin kuin hyaluroonihaposta valmistetut täyteaineet, tämä aine ei koskaan poistu kehosta. Möykkyihin sattuu kehnolla ilmalla, samoin kuin niveliini. En tiedä, johtuuko nivelsärky Artecollista alun perin. En suosittele kenellekään muiden kuin tilapäisesti vaikuttavien täyteaineiden ottamista. Sekään ei lle tarpeellista. Katsokaa, miten järkyttävältä kloonilta näyttävät huuliinsa ja rintoihinsa täytteitä ottaneet naiset selfieissään.
[quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 18:30"]
[quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 18:28"]Ihmettelen, miten jollain tulos on tosi hyvä (Minttu Virtasesta kukaan ei tunnu huomaavan) ja joillain kamala (Aitolehti mm.). Miksi?? Mistä ero? [/quote] Mintulla on parempi sponsori.
[/quote]
Se on ilman muuta totta :) Hänen kasvoilleen on tapahtunut selkeästi jotain muutakin, näyttää hyvin eri näköiseltä kuin vanhoissa kuvissa (toki kuvankäsittelyllä, huolellisella meikillä, viimeisen päälle laitetuilla hiuksilla on osuutensa, mutta silti). Osalla tuo täyttö jotenkin pysyy huulten alueella, osalla nousee pahasti yli ylähuulen - ja tulos on ihan apinaa tai jokeria muistuttava.
[quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 19:12"]
Jotkut aineet voivat todella aiheuttaa möykkyjä huuliin, ja vielä sellaisia, jotka eivät koskaan lähde pois. Toiset aineet ovat helpommin siedettäviä, mutta niilläkin voi olla sivuvaikutuksia. TArkoitan tässä hualuroonihappoa. Myös infektion vaara on olemassa. Joskus nämä möykyt joudutaan poistamaan leikkauksella. Itselleni laitettiin parikymmentä vuotta sitten Artecoll-nimistä ainetta nasolabiaalipoimuihin. Ei olisi kannattanut. Pikku möykkyjä on nyt koko ne juonteet täynnä, ja kasvot ovat epäsymmetriset. Toisin kuin hyaluroonihaposta valmistetut täyteaineet, tämä aine ei koskaan poistu kehosta. Möykkyihin sattuu kehnolla ilmalla, samoin kuin niveliini. En tiedä, johtuuko nivelsärky Artecollista alun perin. En suosittele kenellekään muiden kuin tilapäisesti vaikuttavien täyteaineiden ottamista. Sekään ei lle tarpeellista. Katsokaa, miten järkyttävältä kloonilta näyttävät huuliinsa ja rintoihinsa täytteitä ottaneet naiset selfieissään.
[/quote]
Jotkut näyttävät kloonilta, jotkut näyttävät entistä paremmalta. Yleensä, kun näyttävät paremmalta, ihmiset eivät tajua, että jotain on tehty. Veikkaisin, että Minttu on tyypillinen esimerkki siitä, että ihmiset eivät tajua, että hänen kasvojaan on vähän "laitettu". Monet vain kommentoivat, että on hyvännäköinen. Ero entiseen on aika suuri.
Kysy niiden laittajalta? Onneks on sellaset pusuhuulet ettei tarvii laittaa fyllii!
Up