Uskotteko, että ensi kevät ja kesä olisi jo normaalia aikaa, ilman koronarajoitteita?
Uskallatteko tehdä suunnitelmia ja varauksia ensi kevääksi ja kesäksi?
Kommentit (21)
Kunhan ei taas syksyllä tulisi takapakkia.
Korona kyllä helpottaa flunssakauden loppuessa, kuten edellisinäkin vuosina. Niinpä siis rajoituksetkin. Syksyllä nousee taas, mahdollisesti jo lievempänä kuin ennen. Kuitenkin ennustan, että syksyllä taas panikoidaan aivan yllättyneinä, että mitenkäs se nyt taas paheni, nyt tarvitaan taas tiukkoja rajoituksia ja äkkiä viidettä/kuudetta rokotetta.
En usko... Kestää ainakin pari kolme vuotta vielä...
Meillä on nykyään vain kesä-elokuu vapaita kuukausia. Muut ajat piileskellään loukoissa naamari päässä.
Virus menee kausivaihtelun mukaan, rajoitukset ja rokotukset eivät siihen vaikuta, ainakaan positiivisesti.
En usko, valitettavasti. Riippuu myös paljon siitä, miten ihmiset noudattavat ohjeita. Välinpitämättömyys kostautuu. Toivon todella, että loputkin kulkutautimyönteiset, rokotuksia pelkäävät ” luuserit” uskaltautuvat nyt vihdoin ottamaan rokotteet.
Puolestani koronarajoitteet voisivat olla vuosisadan loppuun. Ei vaikuta elämääni.
Joo ja uskon että lehmät lentää 🐮
Teille aivopestyille on varattu per naama 7-10 piikkiä joten muutama variantti kierros on ainakin tulossa..
En usko. Koronan suhteen ollaan vasta puoli välissä. Joku kaveri näin ennusti ja sillä oli ihan järkevät perustelutkin, joten mä olen sitä alkanut uskomaan.
En ole ennenkään mitään reissuja tms. varaillut etukäteen, ettei sillään mua häiritse. Menen jos huvituttaa, mistään en ole jäänyt paitsi ja aina on päässyt, kun on halunnut.
Vierailija kirjoitti:
Joo ja uskon että lehmät lentää 🐮
Teille aivopestyille on varattu per naama 7-10 piikkiä joten muutama variantti kierros on ainakin tulossa..
Niin sä et usko tieteeseen? Faktaan?
kaikki pahenee asteittain ja siirrymme Pedon aikaan ja Jeesuksen paluuseen. Pian Venäjä hyökkää Suomeen
Uskoisin että kolmen rokotteen passilla pääsee tapahtumiin mutta muuten ei.
Edellisetkin kesät on menty aika vapaasti joten luultavasti seuraavakin.
Rajoitteilla ei merkitystä kirjoitti:
Puolestani koronarajoitteet voisivat olla vuosisadan loppuun. Ei vaikuta elämääni.
Aika naivia sanoa noin, jos ei ymmärrä koko kuvaa.
Tiesittekö te että Lopunajantiedemies on oikeessa?
Nimittäin raamatussa sanotaan että tulee pedon merkki jonka jokainen laitta käteensä tai otsaansa ja ilman sitä et saa ostaa etkä myydä.
Tämä on tulossa nimittäin k-passi tulee lopulta olemaan asennettuna siruun (näitä sirujahan on jo ihmisille laitettu jossain päin maailmaa, esim Ruotsissa).
Ja lopulta menee siihen että ilman tuota sirua kädessäsi et pysty ostaa etkä myydä, joudut yhteiskunnan ulkopuolelle.
Olisi aika herätä kaikkien, mihin suuntaan olemme menossa .
Vierailija kirjoitti:
rajotteet loppuu vasta kun kansa sanoo että riittää oli koronaa tai ei.
Rajoitteet loppuu, kun kansa lakkaa menemästä koronapositiivisena sairaaloihin.
Korona ei minnekkään ole häviämässä. Tulee jossakin vaiheessa itsellekkin se on fakta. Joku metsän keskellä asuva voi säästyä mutta kaupungissa mahdotonta. Maskin käytönkin olen lopettanut kun en todellakaan aio enää vuositolkulla sitä pitää naamalla joka paikassa.
Virukset mutatoituu jatkuvasti, ja jo nyt on uusi muunnos, joka on kiltimpi kuin omikron. Eiköhän tilanne rauhoitu loppukevääseen mennessä. Itse en suunnitelmia vielä tee, loppukesää katselen joskus huhtikuussa.
Keväällä ei helpota, kesällä jonkin verran. Mutta on nuo virukset sen verran elämänhaluisia niin kuin melkein kaikki elollinen, että ei kyllä pysty mitään ennustuksia tekemään. Virus ei valitettavasti kysele kenenkään mielipiteitä levitessään, se tekee mikä siihen on evoluution aikana ohjelmoitu, pysymään hengissä niin kauan että ehtii tehdä jälkeläisiä eli levittämään itseään.
Keväästä en hetkeäkään, mutta kesä voi olla jo helpompaa aikaa.