Super-Marjo perusti Ask.fm-tilin
Sulki nuoremman tyttärensä Ask-tilin ja perusti uuden, johon hän ja Rosa yhdessä vastaavat.
Kommentit (104)
Minä en kyllä usko että Marjo on käynyt lähelläkään yliopistoa. Eihän se osaa edes kirjoittaa suomen kieltä!
[quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 20:30"]
Ei millään pahalla, mutta täytyy kyllä ihmetellä sitä 14-vuotiastakin joka haluaa seurustella 10-vuotiaan kanssa.
[/quote]
Jos ovat vielä kahden vuoden päästä yhdessä niin poika on 16-vee ja tyttö 12-vee. Toinen menossa lukioon ja toinen yläkouluun.
Jonkun pitää ilmiantaa sen nuoremman tyttären (10v) Instagram-tili sopimattomana. Instagramin ikäraja on 13v.
En ikinä päästäisi alle 13-vuotiasta someen!
Voin kuvitella kun Marjo istuu kiireisenä jäähallilla ja vastailee ask-sivulle. On kai tuo jonkunnäköstä pr:ää eli voi luokitella oikeaksi työksi. Samalla tuntee olevansa kiireinen uraäiti.
[quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 17:41"]
Minä en kyllä usko että Marjo on käynyt lähelläkään yliopistoa. Eihän se osaa edes kirjoittaa suomen kieltä!
[/quote]
Aivan. Vaikea uskoa, että tuolla kirjoitustaidolla on ollut kympin keskiarvo ja vielä vaikeampi uskoa, että on yliopistosta selvitty tuon kirjoitustaidon turvin.
Ettei Marjo lukisi av:tä... Eihän tästä ole kaukaakaan kun täällä oli topikki jossa kritisoitiin mm. tuon nuoremman tyttären seurustelua 3-4 vuotta vanhemman pojan kanssa, Ask:in käyttöä ja muuta. Ja kappas, niinpä hävisi tyttären oma Ask-sivu.
Vielä kun Marjo tsemppaat sen verran, että teet lopun tuolle esiteini-ikäisen tyttären seurustelusta teini-ikäisen kanssa. Ja painotat lapselle, että hän on lapsi, ei aikuinen.
[quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 18:51"][quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 17:41"]
[/quote]
Aivan. Vaikea uskoa, että tuolla kirjoitustaidolla on ollut kympin keskiarvo ja vielä vaikeampi uskoa, että on yliopistosta selvitty tuon kirjoitustaidon turvin.
[/quote]no se kirjoittaa palstalle ja muihin nettifoorumeihin puhekieltä kuten melkein kaikki muutkin
[quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 18:57"]
[quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 18:51"][quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 17:41"] Minä en kyllä usko että Marjo on käynyt lähelläkään yliopistoa. Eihän se osaa edes kirjoittaa suomen kieltä! [/quote] Aivan. Vaikea uskoa, että tuolla kirjoitustaidolla on ollut kympin keskiarvo ja vielä vaikeampi uskoa, että on yliopistosta selvitty tuon kirjoitustaidon turvin. [/quote]no se kirjoittaa palstalle ja muihin nettifoorumeihin puhekieltä kuten melkein kaikki muutkin
[/quote]
No jos luet esim. tämän topikin puhekielisiä vastauksia, niin huomaat ettei yksikään niistä ole noin kamalalla kielellä ja epämääräisesti kirjoitettu kuin nuo Marjon jutut. (Kirjoitusvirheistä puhumattakaan, esim. "asijoista"). Vaikea uskoa, että Marjo olisikin ihan haka suomen kielessä eikä vaan viitsisi vaivautua katsomaan miten kirjoittaa kirjoittaessaan nettiin.
[quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 18:57"][quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 18:51"][quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 17:41"]
[/quote]
[/quote]no se kirjoittaa palstalle ja muihin nettifoorumeihin puhekieltä kuten melkein kaikki muutkin
[/quote]
Puhekieltä voi kirjottaakin, mutta osa kirjoituksista ei tue pelkkää puhekielen kirjoittamista, vaan klassisia ns.huonon kirjoittajan virheitä
Onpas mammoille kova paikka se, että Marjo on fiksu, hoikka, suosittu ja varakas ja sillä on ilmeisen fiksut lapsetkin!
[quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 19:06"]
Onpas mammoille kova paikka se, että Marjo on fiksu, hoikka, suosittu ja varakas ja sillä on ilmeisen fiksut lapsetkin!
[/quote]
No Marjon elämästä voidaan olla montaa mieltä ja siitä, kuinka menestynyt (fiksu, suosittu ja varakas) se on.
Marjon elämässä ei ole mitään mikä olisi minulle "kova paikka" tai kateuden aihe.
[quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 14:51"]
[quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 14:18"]
Ai saatana! Tästä tulikin mieleen eräs Marjo-ohjelman kohtaus, missä Marjo istui läppäri sylissä jäähallin katsomossa tyttären harjoitusten ajan ja ihmetteli, kun muut äidit juoruaa EIVÄTKÄ TEE TÖITÄ! Ei taida rouva tietää, että on paljon ammatteja, joita ei voi tehdä jäähallin penkillä.
[/quote]
Ja minä olen tuota sarjaa aina ihmetellyt, että mitä Marjo tekee noin niin kuin konkreettisesti kun se tekee töitä. Töitä tehdään yötä myöden ja joka paikassa, mutta missään konkreettisessa tuloksessa se ei tunnu näkyvän.
Tosiaan, ei kaikkia hommia voi tehdä missään jäähallin penkillä. Esim. minä en voisi tämänhetkisessä työssä lähteä noin 10 kirjan ja +200 litteroidun haastatteluliuskan kanssa jäähalliin istuksimaan.
[/quote]
Tähän ei varmasti saada vastausta ikinä. En keksi muuta vastausta kuin sen, että Marjo todellisuudessa touhuaa joka suuntaan eikä saa mitään aikaiseksi.
[quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 19:06"]
[/quote]
Ja mitenkähän esim. tää Marjon "fiksuus" tulee tarkalleen ottaen ilmi? Äidinkieltäänkään ei näy osaavan alkuunkaan...
Hoikka on kyllä, liiankin. Fiksuudesta en tiedä, suosittu tuskin on. Rahoista en osaa sanoa, mutta veikkaan ettei vähäpukeisten neitojen tanssiryhmä mikään kultakaivos ole.
Tulee kyll vähän sellainen fiilis, että Marjo elää omaa teiniaikaansa uudelleen lastensa kautta. Vastailee askissa pitkät tarinat ja lähettelee sydämiä toisille teini-ikäisille...
[quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 20:10"]
Tähän ei varmasti saada vastausta ikinä. En keksi muuta vastausta kuin sen, että Marjo todellisuudessa touhuaa joka suuntaan eikä saa mitään aikaiseksi.
[/quote]
Totta. Kuvittelisi, että jos tekee töitä aamusta iltaan ja about kaikki yötkin (se monesti ohjelmassaan kertoi kuinka ei kerkeä nukkumaan kuin 45min-2h/yö), tuloksena olisi jotain ihan muuta kun joku itseohjautuva tanssiryhmä ja lasten haitarinsoitto"keikat".
[quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 18:57"]
[quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 18:51"][quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 17:41"] Minä en kyllä usko että Marjo on käynyt lähelläkään yliopistoa. Eihän se osaa edes kirjoittaa suomen kieltä! [/quote] Aivan. Vaikea uskoa, että tuolla kirjoitustaidolla on ollut kympin keskiarvo ja vielä vaikeampi uskoa, että on yliopistosta selvitty tuon kirjoitustaidon turvin. [/quote]no se kirjoittaa palstalle ja muihin nettifoorumeihin puhekieltä kuten melkein kaikki muutkin
[/quote]
Kuuluuko puhekielisyyteen sekin, ettei ymmärrä laittaa välilyöntiä pilkun tai pisteen perään?
Apua miks toi Marjo kirjottaa ku joku teini?