Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
Cutrin Bio+ Energen kokemuksia?
25.04.2015 |
Tällaisiin sorruin Sokkarin hiuspäivillä. Sarjassa ennenaikaista hiustenlähtöä ehkäisevä shampoo, hoitoaine ja hiuspohjan hoitoneste, jotka lupaavat ravita hiuksia/hiuspohjaa ja luoda paremmat edellytykset uusien hiusten kasvulle. Onko kukaan kokeillut ja huomannut jonkinlaista vaikutusta?
Kommentit (2)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Minä käytin cutrin bio+energen shampoota ja hoitoainetta syksystä 2015 maaliskuuhun 2019 ja Huom. En seerumia ollenkaan. Hiusten lähtö loppui heti ja 4 kuun välein tapasin leikkauttaa hiuksiani kampaajalla, joten en mennyt syyskuun 2015 jälkeen vuoteen leikkoottamaan hiuksiani. Ne kasvoi olkapäiltä puoliselkään asti. 2019 maaliskuulla cutrin bio+sarja uudistui, ja nyt toukokuuhun 2021 olen käyttänyt uudistunutta cutrin bio+strengthening shampoota ja hoitoainetta. Kesällä 2020 oli hiusten lähtöä, joka voi johtua kun pesen uudistuneella cutrin sarjalla. Vanhojen cutrin aineiden jämät eivät sietäneet uutta cutrin strengthening aineita.