Te jotka olette ottaneet rokotteen ja mainostatte sitä.
Onnea suuresti tästä sankarillisesta teosta! Jää kyllä veteraanit pieneksi tämän teon rinnalla. Vanhana saattesitten kutsun linnan juhliin. Pandemiamme sankarit. 🇫🇮👏
Kommentit (30)
Vierailija kirjoitti:
Haista vattu velvollisuuksista luistava iiihmispeerse
Juuri näin, en paljoa aukoisi päätä, jos pandemia jatkuisi minun rokottomattomuuteni takia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuri näin, en paljoa aukoisi päätä, jos pandemia jatkuisi minun rokottomattomuuteni takia.
Kuka on aukonut päätä?
Ei se kuule niin vaikeaa ollut, käypä sinäkin!
Asiallinen aloitus. Hienoa jos näitä sankareita muistetaan sitten itsenäisyyspäivänä.
Kävelevät ensimmäisenä jonossa kättelemään tasavallan presidenttiä. Presidentti kumartaa myös samalla ja kiittää sankarillisesta teosta.
Vierailija kirjoitti:
Pandemian veteraanit🤣
SUOMEN SANKARIT! ASEEENTO! LAKKI, PÄÄSTÄ!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, se jatkuu sinun rokotusten takia. Luojan kiitos tämä kolmas piikki ei tehoa edes omikroniin joten ehkä saadaan tämä poikkikin joskus.
Jos rokotettu tulee vastaan niin asento napsahtaa heti. Käsi lippaan ja tervehdys.
Ette mihinkään juhliin pääse. Aion pitää teitä panttivankeina vielä silloinkin. Muahahaa
No eikö rokotetut tälläkin palstalla huudelleet jo syksyllä, että rokottamattomat pitää merkata selkeästi, että kadulla erottaa. Nyt siis jo toisinpäin? 🙂
Kun seura keskustelua niin pitäähän niitä palkita rokotussodan veteraanina.
Onko se sota sitä, että verisuonissa lilluu nanokokoisia partateriä?
Lakki päästä!!