Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voi noita kyylänaapureita

Vierailija
25.04.2015 |

Tultiin eilen mökille, esikoinen jäi kotiin. Nyt naapuri soitti, että pihaamme ilmestyi eilen illalla mies autolla, ja että auto seisoo edelleen pihassa. Kiitin huolenpidosta ja sanoin, että tyttären poikaystävä on kylässä ihan sovitusti. Tämä naapuri oli aikanaan välillä lapsenvahtina ja on joskus (pyydettäessä!) katsonut yksin kotona olevan tytön perään. On tainnut jäädä vähän rooli päälle.

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
25.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 13:24"]

[quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 13:21"]

[quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 13:15"]

Minusta tuo ei ole mitään kyyläämistä vaan erittäin asiallista käytöstä. Pitää nyt erottaa joku hullu kyylääminen siitä, että mökkinaapuri toimii ihan asiallisesti.

Tajuatko kuinka paljon mökkejä ryöstetään nykyaikana esimerkiksi.

[/quote]

Häh?

[/quote]Etkö osaa Suomea.

[/quote]

Osaan. Osaatko itse?

Vierailija
22/36 |
25.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 13:25"]

[quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 13:20"][quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 13:16"] [quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 13:13"][quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 13:09"] [quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 13:04"][quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 12:59"] Tuon naapurin tarkoitus ei varmaankaan ole ollut kyylääminen, vaan ihan huoli ja välittäminen. Siitä kiitoksena AP tulee tänne levittelemään tapausta nimittelemään naapuriaan. [/quote] Soitto meille on vielä huolehtimista ja välittämistä, siinä ja siinä. Porakoneen lainaus menee jo ihan vaan kyttäämisen piikkiin. ap [/quote] Oikein etsimällä etsitään syytä, mikä "oikeuttaa" naapurin nimittelemisen . Voi elämä sentään. [/quote] No, jos ensin kuulee puhelimessa meidän olevan mökillä ja ilmestyy hetken päästä ovelle ihmettelemään eikö isäntäväki olekaan kotona, niin ehkä minulla on oikeus nimitellä naapuria kyyläksi, eikä tarvitse edes etsiä syytä. ap [/quote] Jos tarkkoja ollaan, niin nimittelit jo ennen sitä. Ihan jo aloituksessa. [/quote] No niinhän minä nimittelin. Jos naapuri satut lukemaan tämän, olen pahoillani että nimittelin sinua kyyläksi jo vähän ennen kuin oikeasti menit kyyläämään. ap [/quote] Eli jo lähtökohtaisesti asenteesi oli negatiivinen ja halusit vain päästä kirjoittamaan jotain ikävää naapuristasi.

[/quote]

Okei, sovitaan sitten niin.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
25.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 13:23"]

Minusta sinä vaikutat tuhat kertaa rasittavammalta kuin mökkinaapurisi. Voimia naapurillesi, että joutuu elämään jonkun idiootin mökkinaapurina.

[/quote]

Kerropa mulle mistä mökkinaapurista tässä on kyse, kun multa meni tämä ihan ohi?

Vierailija
24/36 |
25.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän mökillä pyöri näitä varkaita mitkä oli tullut ulkomailta, olisin kiitollinen jos naapurit katselevat vähän mitä porukkaa sillä pyörii.

Oikeasti aika helvetin ikävää tulla mökille, kun se on ryöstetty, tämähän on nykyään joka kesäinen vitsaus.

Muistakaa kaikki ensi kesänä katsella pikkuisen mitä porukkaa teidän mökkialueella pyörii, se ei ole mitään kyyläämistä vaan toisista välittämistä.

Vierailija
25/36 |
25.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 13:13"][quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 13:09"]

[quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 13:04"][quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 12:59"] Tuon naapurin tarkoitus ei varmaankaan ole ollut kyylääminen, vaan ihan huoli ja välittäminen. Siitä kiitoksena AP tulee tänne levittelemään tapausta nimittelemään naapuriaan. [/quote] Soitto meille on vielä huolehtimista ja välittämistä, siinä ja siinä. Porakoneen lainaus menee jo ihan vaan kyttäämisen piikkiin. ap [/quote] Oikein etsimällä etsitään syytä, mikä "oikeuttaa" naapurin nimittelemisen . Voi elämä sentään.

[/quote]

No, jos ensin kuulee puhelimessa meidän olevan mökillä ja ilmestyy hetken päästä ovelle ihmettelemään eikö isäntäväki olekaan kotona, niin ehkä minulla on oikeus nimitellä naapuria kyyläksi, eikä tarvitse edes etsiä syytä.

ap
[/quote]

Niin mutta nimittelit jo ennen tuota jälkimmäistä tapahtumaa?
Njoo, ovelle tuppautuminen on kyllä raivostuttavaa mutta mä olen kyllä iloinen valppaista naapureista silloin kun emme itse ole kotona.

Vierailija
26/36 |
25.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti tytön ns. poikaystävä on aika tavalla vanhempi, kun on uusi autokin. Ehkä 3-kymppinen mies?

Vierailija
27/36 |
25.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 13:29"]

[quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 13:23"]

Minusta sinä vaikutat tuhat kertaa rasittavammalta kuin mökkinaapurisi. Voimia naapurillesi, että joutuu elämään jonkun idiootin mökkinaapurina.

[/quote]

Kerropa mulle mistä mökkinaapurista tässä on kyse, kun multa meni tämä ihan ohi?

[/quote]Mökkinaapuri, naapuri ihan sama, vetäkää kilarit ihan mistä haluatte. Kaikki on kyyläämistä ja stalkkaamista eiks niin.

Minusta aloittaja vaikuttaa ihan helvetin rasittavalta ihmiseltä, mikä lie kusipää. Onneksi ei ole minun naapuri, varmaan muuttaisin pois jos tuollainen urpo asuisi minun naapurina.

Vierailija
28/36 |
25.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän mökillä pyöri näitä varkaita mitkä oli tullut ulkomailta, olisin kiitollinen jos naapurit katselevat vähän mitä porukkaa sillä pyörii.

Oikeasti aika helvetin ikävää tulla mökille, kun se on ryöstetty, tämähän on nykyään joka kesäinen vitsaus.

Muistakaa kaikki ensi kesänä katsella pikkuisen mitä porukkaa teidän mökkialueella pyörii, se ei ole mitään kyyläämistä vaan toisista välittämistä.

[/quote]

Mitkä vitun mökkinaapurit? Lukutaito hoi!

Vierailija
29/36 |
25.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 13:31"]

Ilmeisesti tytön ns. poikaystävä on aika tavalla vanhempi, kun on uusi autokin. Ehkä 3-kymppinen mies?

[/quote]

Hänelle uusi auto, ei kirjaimellisesti uusi. Poikaystävä on runsaan vuoden tyttöä vanhempi.

ap

Vierailija
30/36 |
25.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidä porakonees!!!!

Vierailija
31/36 |
25.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 13:33"]

[/quote]

Mitkä vitun mökkinaapurit? Lukutaito hoi!

[/quote]Kunhan varoitin tästä vitsauksesta, naapureita ne on mökkinaapuritkin. Voit nyt jatkaa mesoamistasi ihan rauhassa, vedä oikein kunnon kilarit, jookos.

Vierailija
32/36 |
25.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Ihanoikea mielipide, mutta vääräsä ketjussa.

Vierailija
33/36 |
25.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 13:32"]

Minusta aloittaja vaikuttaa ihan helvetin rasittavalta ihmiseltä, mikä lie kusipää. Onneksi ei ole minun naapuri, varmaan muuttaisin pois jos tuollainen urpo asuisi minun naapurina.

[/quote]

Sekö minusta tekee ihan helvetin rasittavan ihmisen ja kusipään, että kehtaan ihmetellä naapurin uteliaisuutta ja meidän asioihin sekaantumista? Kyllä, soitto meille oli periaatteessa ihan oikea teko, vaikka mielestäni vähän ylireagointia. Tuo porakoneen lainaus taas... Hassua, että naapurilla iskee suunnaton porakoneen tarve juuri tällaisessa tilanteessa, varsinkin kun hän ei tullut puhelimessa kysyneeksi saisiko sitä lainaksi.

ap

Vierailija
34/36 |
25.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja huom. Puhelimessa kiitin asiallisesti ja ystävällisesti naapuria huolenpidosta, ja ettei ole syytä olla huolissaan vaan sekä auto että mies ovat paikalla sovitusti ja luvan kanssa.

ap

Vierailija
35/36 |
25.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 13:31"]

[/quote]

Yököttävää. Naapurina tekisin lastensuojeluilmoituksen. Alaikäinen yksin kotona vanhan äijän pantavana.

Vierailija
36/36 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Näin. Paitsin ap:n mökkiä ei saa vahtia.