Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuumetta viimeksi 18 vuotta sitten

Vierailija
25.04.2015 |

Enkä valehtele! Ei kuumetta kun viimeksi vuonna 1997 muistan sen selvästi! Peruslämpökin on selvästi alilämpöinen 35,3 mitattiin lääkärillä. Lääkäreitä ei kiinnosta diagnosoida tätä, mikä immuunisupressio mulla on? Joku jopa sanoi "sullahan on sitten kaikki hyvin"!! Niin varmaan! kun ei kuume nouse taistellakseen viruksia vastaan! Suomen oloissa noita flunissia tulee joka vuosi! Mikä tää on, onko vaarallista?? Aidsiin en usko koska ne punaiset laikut ois varmaan ilmaantuneet 20 vuodessa! ONKO JOLLAIN MUULLA SAMA DIAGNOSOITU? Mulla on paljon muitakin oireita!! Jotain outoa on ihan selvästi!

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
25.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

voisiko joku lääkäri vastata, mulla on myös trombosytoosi. Oisiko joku leukemia??

Vierailija
2/8 |
25.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaan provoketjuun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
25.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse asiassa on aika harvinaista että virustaudit nostaa aikuisella kuumeen, ainakaan yli 38. Influenssa on toki tästä poikkeus. Vakavissa bakteeritulehduksissa kuten keuhkokuumeessa se kuume kyllä lähes poikkeuksetta nousee. Ehkä olet ollut sikäli onnekas että mitään vakavia tauteja ei ole.

Trombosyytit nousee esim virustulehduksien paranemisvaijeessa ja anemiassa, ja joillain ihmisillä on jatkuvasti liebästi kohonneita arvoja (450-550) ilman että se on merkki mistään taudista.

Alilämpö on harvoin merkki mistään sairaudesta, se on vain ominaisuus. Tosin vaikeaan kilpirauhasen vajaatoimintaan sitä voi liittyä. Silti usein peräpäästä mitattu lämpö näissä alilämpötapauksissa on normaali, kainalolämpö vain matala.

Vierailija
4/8 |
25.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiitos vastauksestasi. Olen aina epäillyt että minulla on paha anemia, joka ainoa oire nimittäin on kuin mitä anemiassa, mutta hemoglobiini on normaali, jopa ylärajoilla joskus. Kaikki sanoo ettei silloin voi olla anemiaa.Olen miettinyt pääni puhki mikä tää on???Lääkärit ei tutki enempää eikä ole kiinnostuneita selvittämään. Olisihan kuumetta pitänyt tulla 18 vuoteen jo, sitä ennen olin ihan tavallisesti joskus kuumeessa. Se vihonviimeinen kuumeeni oli aika kova. Hoitajatuttuni antoi jonkn lääkkeen, ja se loppui siihen , eikä sen koomin ole ollut kuumetta, outoa? Kilpirauhasarvot ok. Mulla on krooninen trombosytoosi lievä, syitä ei haluta selvittää. En tavallaan tietenkään valita,mutta....

Vierailija
5/8 |
25.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kellään muulla ole tätä?

Vierailija
6/8 |
25.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on viimeksi ollut flunssa v.2010 ja sitä ennen en muista. Eli melko harvoin olen kipeänä, mutta kyllä mulla silloin kuume kuitenkin nousi..

Vierailija
7/8 |
25.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tiedä, että mulla olis koskaan ollut kuumetta. Joskus mitannut nii siin 36 molemmin puolin ollut lämpö. Eipä tuosta mitään haittaakaan ole.

Vierailija
8/8 |
25.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haittaa on kyllä: koska elimistö ei taistele bakteereita eikä viruksia vastaan ja niistä voi kehittyä jatkuvia tulehduksia ja jopa syöpiä!! 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän viisi