Miksi Keskustan kannatus on matalaa?
Vaikka puolue on eduskunnan järkevin? Riistokokkarit sen sijaan suosituin?
Kommentit (49)
Vierailija kirjoitti:
Hullu saa olla. Tyhmäkin. Mutta Keskustan selkäänpuukottajia ei saa äänestää.
Nyt pitävät nöyrää kautta, kun kannatus on pohjalukemissa. Mutta jos vallankahvaan pääsevät niin huijaavat ensimmäiseksi heitä äänestäneitä.
Millä tavalla huijaavat? Nytkin pienimpiä eläkkeitä ja työttömyysturvaa on korotettu, palkkatukea lisätty, maaseutua ei ole kuritettu yms. Kokoomus sen sijaan ajaa kurjuutta kaikille.
Koska yhä suurempi osa suomalaisista asuu kaupungeissa ja Kepu ajaa enää melko pienen joukon asioita.
Puna-Annika on liian vasemmistolainen.
Keskustan kannatus 5% olisi ok. En tajua miten kukaan voi äänestää kesk, ehkä landepaukut.
Vierailija kirjoitti:
Puna-Annika on liian vasemmistolainen.
Olisipa vielä enemmän. Jokaisen puolueen pitäisi kieltäytyä yhteistyöstä äärioikeisto eli kokoomuksen kanssa kuten kekkosen aikoina. Punamullalla on hyvinvointi tähänkin asti rakennettu.
Vierailija kirjoitti:
Keskustan kannatus 5% olisi ok. En tajua miten kukaan voi äänestää kesk, ehkä landepaukut.
Miten kukaan voi äänestää sinipunapuolueita eli demareira ja kokoomusta jotka sotkevat aina Suomen asiat ja aiheuttivat massatyöttömyyden maaseudulle?
Minä en halua maksaa veroeuroja, että koko maa pidetään väkisin asuttuna. Minä en halua maaseudun etuja ajavaa, kallista ja byrokraattista maakuntahallintoa vaan kuusi sote-aluetta 15 sijaan.
Vierailija kirjoitti:
Nyt pitävät nöyrää kautta, kun kannatus on pohjalukemissa. Mutta jos vallankahvaan pääsevät niin huijaavat ensimmäiseksi heitä äänestäneitä.
Eivätkö he nyt hallitusvastuussa mielestäsi ole vallankahvassa?
Lisäksi aivan munattomia. Uhataan hallituksesta lähtemisellä ym. mutta kaikki tietää että mitään ei tapahdu eikä tule tapahtumaan.
Keskustan oma linja hakusessa, apupuolueena aisankannattajan rooli vihreiden ja sdp nöyristelijänö vienyt uskon oikeasta vakavasti otettavadta puolueesta.
Diplomatia on hyvää, mutta kun toiselle tarjoaa persettä, niin toiselta ottaa suihin, niin ei siinä omaa linjaa ole, enää.
Anika on loisto tyyppi puhumaan, mutta uskottavuus meni kesäteatteris riihessä.
Vierailija kirjoitti:
Keskustan oma linja hakusessa, apupuolueena aisankannattajan rooli vihreiden ja sdp nöyristelijänö vienyt uskon oikeasta vakavasti otettavadta puolueesta.
Diplomatia on hyvää, mutta kun toiselle tarjoaa persettä, niin toiselta ottaa suihin, niin ei siinä omaa linjaa ole, enää.
Anika on loisto tyyppi puhumaan, mutta uskottavuus meni kesäteatteris riihessä.
Keskustalle olisi ollut edullisempaa päätyä viime eduskuntavaalien jälkeen oppositioon, sitä saattavat melkein kaikki puolueet nyt ajatella omallekin kohdalle. Keskusta on huonoiten onnistunut hallitusvastuussa ollessaan kannatuksen säilyttämisessä ja kasvattaminen nyt on ihan pois laskuista.
Keskustan käsitys "vihreydesta" tarkoittaa avohakkuita ja tehomaataloutta
Keskustalainen nuorisosäätiö muistetaan. Ketku-kepulit.
Maaseudulla on kaksi puoluetta, perussuomalaiset ja ihan järkevä keskusta. Perussuomalaiset ovat valehtelullaan onnistuneet saamaan kannattajia puolelleen, niillä sellaisilla vaali valheilla joita ei pysty toteuttamaan. Saattaa olla jokin satunnainen järkeväkin persu ajatus, mutta toteutuskelpoisia 1/100.
Soini koitti tehdä sitä tarvittavaa vastaan tuloa muita kohtaan ja nähtiin kuinka kävi. Vieläkään monet eivät usko kuinka syvällä persut uivat...
Vierailija kirjoitti:
Helsinkiläinen kirjoitti:
Minä en halua maksaa veroeuroja, että koko maa pidetään väkisin asuttuna. Minä en halua maaseudun etuja ajavaa, kallista ja byrokraattista maakuntahallintoa vaan kuusi sote-aluetta 15 sijaan.
Minä taas en maalaisena halua maksaa teidän helsinkiläisten pierukuutioitten vuokria ja "koneinsinöörien" diskorahoja.
En minäkään. Minusta asumistuentarpeessaolevat voisi hajasijoittaa sinne, missä on halpoja ja tyhjiä asuntoja.
Vierailija kirjoitti:
Keskustan käsitys "vihreydesta" tarkoittaa avohakkuita ja tehomaataloutta
Mitä pahaa näissä on? Näillä ne teidän kaupunkilaisten palvelut ja tuetkin maksetaan.
Kuka äänestää omaa etua ajavia fundamentalisti kristittyjä, joiden ainut motiivi politiikan tekemiseen on haalia mahdollisimman paljon muiden omaisuutta omiin taskuihin?
Helsinkiläinen kirjoitti:
Et varmaan halua huoltovarmuuttakaan, etkä puskuria naapureiden ja kehäkolmosen väliin? Etpä tietenkään. Sun kuvitelmissasi Helsinki olisi ihan kelpo kaupunkivaltio. Joo joo.
Vierailija kirjoitti:
Kuka äänestää omaa etua ajavia fundamentalisti kristittyjä, joiden ainut motiivi politiikan tekemiseen on haalia mahdollisimman paljon muiden omaisuutta omiin taskuihin?
Samaa ihmettelen. Silti tämä muiden taskuilla elävä Kokoomus on gallupeissa suosituin puolue. 12 vuotta kokkareita putkeen riittää.